Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Hmm, zrobiłem tak:

 

post-14226-0-62243300-1432065632_thumb.jpg

 

post-14226-0-24582900-1432065636_thumb.jpg

 

post-14226-0-32997800-1432065640_thumb.jpg

 

Niby półka w kabince byłaby fajna, ale regulator wypada umieścić pod półką... Czyli co. Wkleić listewki sosnowe po bokach kadłuba i zrobić półkę przykręcaną? Regulator pod półką, pakiet na półce przypinany? Bo przednia wklejona na smierć półka to chyba głupi pomysł, nie?

Opublikowano

Albo odkręcana na śrubki albo wklejona na dno sama deseczka z bocznymi wcięciami na taśmę rzepową trzymającą pakiet + rzep na deseczkę i pakiet a regulator obok pakietu "luzem".

 

post-1402-0-26634300-1432067219_thumb.jpg

 

post-1402-0-26460800-1432066810_thumb.jpg

Opublikowano

Zrobię zatem listwy boczne, odkręcaną półkę, regulator pod półką, a pakiet i odbiornik na półce.

Opublikowano

I jeszcze jedno pytanie - antenkę trzeba wypuszczać na zewnątrz, czy może zostać w kadłubie?

Opublikowano

Poszedłem za rada Damiana, regulator będzie na bocznej ścianie na kleju termicznym, a odbiornik i pakiet na dnie kadłuba. Wykleiłem tylko dno kawałkiem wyprofilowanej pianki, aby uzyskać płaską powierzchnię. Śmigło z kołpakiem ma nadejść jutro, więc jeśli wszystko dobrze pójdzie to oblot w ten weekend. Zrobię najpierw test zasięgu z antenką w kadłubie. Jeśli będzie źle, to na wszelki wypadek zaieram na lotnisko wiertarkę na baterie ;-)

Opublikowano

No i po oblocie! Było o włos od kraksy, ale finalnie opanowałem bestię.

Dałem chyba za mały skłon i przy starcie na pełnej mocy wykręciłem pętlę.... i potem poleciałem dalej  :D

O własnościach lotnych nic nie mogę napisać, bo zapomniałem zaprogramować hamulec i kręcące się śmigło stawiało duży opór. 

Musiałem wymienić pakiet na 1800, bo na 1300 nie mogłem wyważyć.

Będę musiał wyciąć (skrócić) kable, bo trochę za dużo tego jest, całkowita waga modelu to 1020 g.

Zła wiadomość jest taka, że na odbiorniku GR-12S mam problemy z zasięgiem. Spróbuję wypuścić antenkę na zewnątrz kadłuba.

Dalsze loty w niedzielę.

Opublikowano

Dokładanie jak pisze Wojtek !  Opowieści dziwnej treści nas nie przekonują..... ;)

Filmik choćby skromny, musi być :) .

Opublikowano

Wiem, wiem, dlatego w niedzielę będzie powtórka. Jeśli operator znów strzeli focha i znów pójdzie piec ciasto, to będzie z kamery z kasku :-)

Opublikowano

Silnik mam taki sam jak twój, śmigło 10x6, pakiet 1800 3s. Wykłon i skłon zrobiłem, ale skłon chyba za mały. Mixu gaz>SW w ogóle nie zrobiłem, jutro ładna pogoda, to się poprawię i ustawię. Wręgi już nie będę ruszał. Ograniczę też moc do około 2/3, bo na pełnym idzie pionowo do góry :-) Jutro trening i film, obiecuję.

Opublikowano

Oto dowód, że DIM poleciał  :)

 

 

Ze względu na problemy z zasięgiem latałem latałem nisko i tylko ćwiczyłem lądowania. W tym tygodniu wymienię odbiornik na dwuantenkowy i potestuję go mocniej.

Opublikowano

Widać że ten model musi być zrobiony w miarę lekko, do samego przyziemienia leci a nie spada jak cegła. Anteny koniecznie na zewnątrz. Ja w Falconie mam przedłużacze anten 60cm. Antenki poprowadzone szparką pomiędzy spływem skrzydła a kadłubem na ogon i ustawione 90stopni względem siebie. 

Opublikowano

Po długim kontemplowaniu instrukcji do MX-20 (nie wiem, co oni tam palą, ale ja też chcę) udało mi się ustawić hamulce na lotkach. Wg Graupnera nazywa się to "Crow", czyli teraz do lądowania mam na pstryczku lotki max w górę. I tu pytanie - mam spodziewać się konieczności kontrowania SW w górę czy w dół?

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.