Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Takie pytanie: czy mogę bezkarnie zamienić baterię NiMh 7,4 na Lipo 7,4? 

Autko: Maverick XT, szczotka (jeszcze).

Opublikowano

Można, osobiście jeżdżę tylko na Lipo, jednak warto założyć alarm napięcia, chyba że regulator obsługuje baterie Lipo.

Opublikowano

No proszę, w desperacji można nawet i do instrukcji zajrzeć, a tam czarno na białym, że obsługuje nie dość że 2S to 3S, tylko trzeba dobrze zworkę ustawić, i nawet jest zabezpieczenie przed niskim napięciem...

 

Czyli mogę ładować 3S 2200, których mam dość sporo :)

 

post-13780-0-28432100-1488911640_thumb.jpg

post-13780-0-77926600-1488911642_thumb.jpg

Opublikowano

Tylko ze na 3S stockowy silnik szczotkowy dlugo nie pojezdzi... Bedzie mial kopa, ale wytrzyma moze ze kilkanascie jazd.

Opublikowano

Na 3S żywotność będzie baaaardzo krótka, sprawdź jaki jest oryginalny bezszczotkowy w Stradzie bo każdy mocniejszy to kupowanie zębatek na kilogramy :(

  • 1 rok później...
Opublikowano

Witajcie,

Chciałbym się podpiąć pod temat.

 

Zacząłem ostatnio szukać czegoś do jazdy dla syna na urodziny (6). Oczywiście zacząłem od budżetu 500zł, lecz jak to zwykle bywa teraz zastanawiam się na Stradą XT BL koszt ok 900zł

https://hpi.pl/product-pol-3763-Maverick-Strada-XT-Brushless.html

 

Potrzebuję informacji czy ten model jest tyle wart (różnie ludzie piszą), i czy ewentualnie jest jakaś inna oczywista lepsza opcja którą ktoś może podpowiedzieć?

Opublikowano

Witajcie,

Chciałbym się podpiąć pod temat.

 

Zacząłem ostatnio szukać czegoś do jazdy dla syna na urodziny (6). Oczywiście zacząłem od budżetu 500zł, lecz jak to zwykle bywa teraz zastanawiam się na Stradą XT BL koszt ok 900zł

https://hpi.pl/product-pol-3763-Maverick-Strada-XT-Brushless.html

 

Potrzebuję informacji czy ten model jest tyle wart (różnie ludzie piszą), i czy ewentualnie jest jakaś inna oczywista lepsza opcja którą ktoś może podpowiedzieć?

6 lat i brushless? niezabardzo, za szybkie to będzie i może komuś krzywdę zrobić i sobie przedewszystkim, ja ostatnio synowi na urodziny 10te kupowałem taki model https://www.lindinger.at/de/fahrzeuge-und-boote/modelle/offroad-und-4x4-autos/drive-und-fly-models-dune-crusher-2-1-10-buggy-rtr-4wd-inkl.-akku-und-ladegeraet?sSearch= na początek super się prezentuje, a i wykonanie dobre nawet. Tryby w serwie już metalowe, a jak nauczy się tym śmigać to wtedy kupie mu bezszczotkę silnik i lipo. 

Opublikowano

6 lat i brushless? niezabardzo, za szybkie to będzie i może komuś krzywdę zrobić i sobie przedewszystkim, ja ostatnio synowi na urodziny 10te kupowałem taki model https://www.lindinger.at/de/fahrzeuge-und-boote/modelle/offroad-und-4x4-autos/drive-und-fly-models-dune-crusher-2-1-10-buggy-rtr-4wd-inkl.-akku-und-ladegeraet?sSearch= na początek super się prezentuje, a i wykonanie dobre nawet. Tryby w serwie już metalowe, a jak nauczy się tym śmigać to wtedy kupie mu bezszczotkę silnik i lipo. 

 

Pewnie masz rację, lecz mało się na tym znam i wydawało mi się że brushless będzie bardziej niezawodny, dłużej można jeździć na pakiecie itd itp.

Może za bardzo wczytałem się w forum i krytyczne oceny tańszych modeli.

Opublikowano

Pewnie masz rację, lecz mało się na tym znam i wydawało mi się że brushless będzie bardziej niezawodny, dłużej można jeździć na pakiecie itd itp.

Może za bardzo wczytałem się w forum i krytyczne oceny tańszych modeli.

Brushless jest bardziej niezawodny to fakt, ale czy dłużej można jeździć na pakiecie to nie wiem, wsumie podobnie (choć z mojego odczucia) ale synowi dokupiłem baterię 4000mah i ucząc się jeździ wolno (tzn nie cały czas gaz na maxa) starczało mu nawet na 30-40min zabawy. Ale jest też inna sprawa, tanie auto na szczotkowym silniku dużo dłużej pośmiga (chodzi o zużywanie się części) niż na bezszczotce. Bezszczotka jest bardziej "brutalna" zwłaszcza dla auta za nieduże pieniądze. Wracając do auta sam kiedyś miałem auto tanie na początku mojej kariery z rc, zapłaciłem chyba ok 800zł i powiem że to był badziew. Wszystko się szybko zużyło zębatki (plastikowe) zjechały się już po 5 jeździe, kielichy miały wyraźne ślady wgniecenia przez ośki, dlatego też jak kupiłem te auto co wyżej podałem zdziwiłem się, porządne auto nawet jest, metalowe serwo odrazu na start, metalowe zębatki, aluminiowe części no i same zębatki metalowe, a kielichy po ok 20 jazdach jak nowe. Z tego co wiem to chyba nowa firma co robi te auto, to pewnie chce się wykazać na rynku za nieduże pieniądze. 

Opublikowano

A ja pochwalę wybór. Zaczynałem od szczoty dla młodego i drugi raz bym tego nie kupił. W czymkolwiek miałby być napęd bezszczowy zamontowany, bardziej się sprawdzi niż szczota. Pakiety i tak będziesz kupował więc lepiej od razu lipo, nas szczotce słabo się sprawdza (przy najmniej u mnie silniki szybko umierały). Na apce zawsze można DR odpowiedni ustawić i prędkość przestaje być problemem.

Opublikowano

To prawda, lipo zabija szczotki dlatego lepiej nimh do nich, reszta to już jak każdy zadecyduje. Ja stwierdziłem że jednak szczotkę kupię dla syna, do lipo musi dorosnąć :) A DR na apce to gdzie to się ustawia? bo szczerze nigdy w to się nie bawiłem, te zwykłe też to mają? 

Opublikowano

jak chcecie długo jeżdzić i wolniej to wystarczy silnik z niższym kv kupić, do tego słabszy.

Do takiego terenowca, to naprawe można zaszaleć z niskim kv i włożyć odrazu taki z 800kv, czasy jazdy wtedy wydają sie bez konca

To znajdź  innrunera z takim KV na 2 S

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.