Stefanpasz Opublikowano 2 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2016 Cześć, a może wystarczy zwiększyć trochę skłon silnika i nie będzie zadzierał. Na filmie widzę, że przy starcie na pełnym gazie zadziera a potem mniej (wiem, że prze trymowany ale zawsze). Jak szybuje też zadziera? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vesla Opublikowano 2 Kwietnia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2016 Nie zrobiłem testu bo jak wspomniałem odkleiła się makieta silnika i musiałem przerwać loty. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vesla Opublikowano 2 Kwietnia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2016 Wymieniłem napęd. Na tamtym miał problemy ze wznoszeniem. Samolot wyważony i gotowy do oblotu. Masa 425g, przytył 30g :-) Ale udało mi się zdemontować 45g balastu z nosa. Wyposażenie: Silnik Emax2812 kV1534 Bateria - Turnigy nano-tech 1300mah 3S 25~50C Lipo Pack ESC - TURNIGY Plush 30A w/BEC Śmigło GWS 8x4 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Blako2682 Opublikowano 2 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2016 Regiel wystarczył by turnigy 18A spokojnie Wysłane z mojego SM-G903F przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vesla Opublikowano 3 Kwietnia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2016 Tylko taki miałem w hangarze :-) Latałem dzisiaj Jastrząbkiem z nowym napędem. A właściwie to wzniosłem się na wysokość, wszedłem w zakręt i straciłrm kontrolę nad samolotem. W efekcie zaliczyłem kreta. Połamane śmigło, oderwana od skrzydła lotka, skrzydło pęknite u nasady aż do dzwigara. Naprawa w pięć minut w domu i już bez śladu jest gotowy do lotu. Piankowce mają swoje zalety. Jeszcze nigdy mi się to nie stało. Teraz jednak zrobię test zasięgu radia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JacekK Opublikowano 3 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2016 Straciłeś kontrolę czy wpadłeś w korek? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vesla Opublikowano 3 Kwietnia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2016 Nie reagował na stery. Spadł prawie pionowo z jakiś 15m. Sciągałem wysokość i nic. Już naprawiony. Wszystko niby działa. Możliwe, że jeszcze wieczorem go sprawdze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rafcio321 Opublikowano 28 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2016 Ale SUPER wyszedł, aż szkoda brać go do walki Bajka ten model. O tym samym pomyślałem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BaLoN Opublikowano 29 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2016 Też mam takiego jastrzebia i chcę go wykonczyc z tego co mam, a mam silnik emax 2212 1400kv, czy ciag ponad 900g nie bedzie przesadzony do tego modelu? W zestawie dostaleś sklejkę do ustawienia wzniosu? Nie mam takiej mam tez skrzydla cięte wiec bede miał podwójnyu wznios, jak go ustawić? Z rysunków wynika że środkowa część płata ma być w poziomie a wznios od załamania? Można wiedzieć skąd plany samolotu widoczne na zdjęciach? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RomanJ4 Opublikowano 30 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2016 Gratuluję koledze ładnego modelu ! Szkoda, że nie było ich na polskim niebie w '39-tym... oj, mieli by wtedy Niemiaszki ciepło... http://gadzetomania.pl/3296,prawie-sie-udalo-czyli-polski-sprzet-wojskowy-ktory-nigdy-nie-wszedl-do-sluzby Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BaLoN Opublikowano 1 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2016 Kąt zaklinowania statecznika zostawileś tak jak była wycięta pianka czy ustawiałeś? złożyłem swojego i właśnie go kilka razy rzuciłem żeby ocenić jak się zachowuje i mimo wyważenia w 1/3 od natarcia strasznie dziobem prał w ziemie. Naciąłęm pianke z tył i z racji że nie mam narzędzia zwiekszałem kąt aż bedzie ladnie szybował i lądował na brzuszku jakieś 2mm musiałem podnieść tył statecznika, dobrze zrobiłem tak zakleić ;p? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jethrotull Opublikowano 5 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2016 Szkoda, że nie było ich na polskim niebie w '39-tym... oj, mieli by wtedy Niemiaszki ciepło... Technologia i osiągi podobne do MS.406 albo Fokkera D.XXI, a te "Niemiaszkom" za bardzo temperatury nie podniosły. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RomanJ4 Opublikowano 5 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2016 Technologia i osiągi podobne do MS.406 albo Fokkera D.XXI, a te "Niemiaszkom" za bardzo temperatury nie podniosły. Bo jeszcze trzeba mieć jaja i chcieć im podnieść... ....Polacy w kabinach Morane'ów zestrzelili 38 wrogich maszyn, co stanowiło niemal 40 proc. wszystkich zwycięstw odniesionych pod niebem Francji w 1940 roku... http://lotniczapolska.pl/Mysliwce-Polakow-we-Francji,8954 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jethrotull Opublikowano 7 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2016 Jesteś pewien że Niemcy stracili we Francji tylko 100 samolotów? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RomanJ4 Opublikowano 7 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2016 Przytoczony przeze mnie cytat dotyczy tylko Morane'ów, w artykule z linku opisano więcej typów maszyn używanych przez Polaków we Francji z podanymi zestrzeleniami za ich pomocą, na przykład: Cyclone CR.714 - 12 zestrzeleń (Polacy), Bloch MB.152 - "niemal 150 pewnych zwycięstw" (Francuzi i Polacy razem), itd.. Do kapitulacji Francji polscy piloci za sterami wymienionych wyżej (w artykule -dopisek mój) samolotów myśliwskich uzyskali 51 i 9/10 pewnych zestrzeleń oraz 3 prawdopodobne. 6 i 3/5 samolotów wroga zostało uszkodzonych. Zestrzelenia bądź uszkodzenia uzyskało 48 pilotów Polskich Sił Powietrznych. Pierwszy na liście zwycięstw (z liczbą 3 i 5/6 samolotów zestrzelonych oraz z 1 uszkodzonym) znalazł się latający na MS.406 i D.520 kpr. Eugeniusz Nowakiewicz. Tak wiec liczba utraconych przez Niemców samolotów jest znacznie większa (do tego jeszcze dokłada się Korpus Ekspedycyjny z RAF) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jethrotull Opublikowano 7 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2016 OK, czyli Morane'y zestrzeliły 100 samolotów wroga przy stratach własnych 400 maszyn. Trochę jednak to słabo na moje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RomanJ4 Opublikowano 7 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2016 Niemniej pomijając podejście Francuzów do obrony własnego nieba, gdyby w kampanii wrześniowej po naszej stronie były w większej niż była liczbie samoloty o właściwościach i osiągach PZL-50 czy Morane'a, lub choć PZL-24 (które w Grecji złupiły skórę Włochom), to z pewnością kampania powietrzna wyglądałaby zgoła inaczej.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jethrotull Opublikowano 7 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2016 Nie wyglądałaby inaczej nawet jakbyśmy mieli lotnictwo myśliwskie wyposażone nawet w spitfire'y. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
japko95 Opublikowano 7 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2016 Niemców zatrzymali dopiero ruscy ze swoimi ogromnymi przestrzeniami, gigantycznymi mocami produkcyjnymi i zasobami ludzkimi i dzięki sporej pomocy jankesów, więc niby jakim cudem mielibyśmy dokonać tego my z mając tak niekorzystne granice i walcząc na dwa fronty? Chyba musielibyśmy mieć F-16 żeby tego dokonać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RomanJ4 Opublikowano 7 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2016 Nie twierdzę, że bylibyśmy ich przepędzili w 39-tym z polskiej ziemi, ale na pewno 50-tkami spuścilibyśmy ich z nieba o wiele więcej. Kto czytał książkę B. Taylora pt "Inżynierowie -tajna armia Hitlera", ten ze zdziwieniem dowie się, że Niemcy w owym czasie nie byli przygotowani do długiej kampanii w Polsce, nie byli aż taką potęgą za jaką ich powszechnie wtedy uważano, co jednak nie znaczy że mogliśmy z nimi samodzielnie wygrać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi