pengo Opublikowano 6 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2016 Witam Od kilku lat latam modelami, teraz poważnie myślę nad FPV. Na początku na niewielkie odległości maksymalnie 1000m, platforma do przenoszenia to samoloty i skrzydła, jako ekran wideo gogle z funkcja head track Ponieważ jestem dość zielony w tym temacie liczę na waszą pomoc w doborze sprzętu. Wiem że wszystko zależy od ceny. Budżet na dzień dzisiejszy to 2000pln, może uda się go trochę rozciągnąć, jak księgowa nie będzie patrzyć na 90% chciałbym gogle firmy fatshark, rozmawiałem ostatnio z użytkownikiem takich gogli, poradził mi abym nie kupował topowego sprzętu z wyższą rozdzielczością bo i tak sygnał wideo który przesyła standardowy transmiter nie ma takiej rozdzielczości i 640x480 spokojnie wystarcza albo 2x 320x240. Są do kupienia gotowe zestawy jak np. tutaj http://allegro.pl/gogle-fpv-fatshark-ce-attitude-sd-v2-fsv1042-25mw-i6139138994.html Zastanawiam się czy nie kupić lepszych modułowych gogli o model wyżej z wbudowanym headtrackiem http://www.hobbyking.com/hobbyking/store/__84631__Fatshark_Attitude_V3_Headset.html i do tego dobrać resztę, cenowo chyba wyjdzie podobnie a sprzęt łatwiej można by rozbudowywać Albo od razu pokusic się o taki sprzet, tylko ze tutaj jeszcze trzeba dokupić head tracka, no i czy potrzebuje tej rozdzielczości? http://www.hobbyking.com/hobbyking/store/__84636__Fatshark_Dominator_V3_Headset.html A może za bardzo skupiłem się na tym producencie i są ciekawsze alternatywy? Będę wdzięczny za każdą pomoc, jest to dla mnie kolejny krok w tym wspaniałym hobby i czuję się tak, jak kilka lat temu szukając swojego pierwszego modelu, wtedy też koledzy z forum mi pomogli i był to strzał w dziesiątkę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...