Wiesiek1952 Opublikowano 3 Września 2019 Udostępnij Opublikowano 3 Września 2019 To złącze jest zbyt ważne, żeby zostawić je na goldpinach. MR30 za 2x4.70 zł w ABC-RC i wszystkie problemy jak ręka odjął a było ich sporo i zawsze w najmniej oczekiwanym momencie. Te MR30 na kropelce Hot-glue przyklejone do kadłuba i nic się nie rusza i nie odpada. Altis na rzepie do konektorów. „Trzymie” Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arek Morawski Opublikowano 3 Września 2019 Udostępnij Opublikowano 3 Września 2019 Gównianym konektorom Altisa mówimy zdecydowane NIE. Zmieniłem wszystkie na MR30 bo też miałem problemy z Altisem - nie raz zresztąJuż 3 lata temu rozbiłem przez Altisa mojego ulubionego FS4. Altis zrobił zwarcie, napięcie siadło i model spadł z 300 m. Jak podszedłem do niego to wszystko ok. Pierwsza diagnoza to radio. Pod wpływem emocji przeszedłem z Futaby na Yeti :-( Dopiero kilka dni później jak zacząłem oglądać, to okazało się że z przewodów wyszły metalowe ,,włosy" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Konrad_P Opublikowano 3 Września 2019 Udostępnij Opublikowano 3 Września 2019 Arek pamięta jak ktoś opisywał, bodaj Jurek, Twój przypadek z Altisem. Od tamtego czasu robiłem kable w "Y". Czyli gdyby spalił się Altis to i tak elektronika byłby zasilana. Potem na RCGrup udowadniano że Altisy sa super bezpieczne i nie ma co się bać, więc odpuściłem to zabezpieczenie. Teraz już mnie nikt i nic nie przekona i we wszystkich Altisa robię obejście i wymieniam konektory. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wiesiek1952 Opublikowano 3 Września 2019 Udostępnij Opublikowano 3 Września 2019 Na MŚ miałem jeden model z bypassem zasilania. Mocno kręcili głowami na pre-processingu. Wpisali w protokół, ze model jest z bypassem. Cała sprawa rozbija się o zapis w regulaminie, że połączenia maja być klarowne i łatwe do sprawdzenia. To jest trochę podobne do „zewnetrznego” balastu na ogonie. Też było sporo dyskusji co wolno a co nie. Finalnie balast „puszczali” grożąc palcem, ze niby źle. Bypass tez puszczali i tez była dyskusja co to jest „klarowne”. Najlepsza była sytuacja kiedy nie chcieli dopuścić chyba Wojtkowi modelu z firmware 5.5. Sami podsunęli mi pod nos stosowne regulations. Z ogromna przyjemnością pokazałem palcem, ze 5.5 jest dopuszczalny a upgrade jest recommended but not required. Kupa ludzi robiła upgrady altisów w trakcie processingu. Sam robiłem takowe Rumunom bo mieli złe. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Konrad_P Opublikowano 3 Września 2019 Udostępnij Opublikowano 3 Września 2019 Wiesławie mnie daleko do MŚ czy ME . Wole mieć bajpas i cały model. W Contest nikt do tej pory nie sprawdzał i pewnie tak zostanie więc robię. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wiesiek1952 Opublikowano 3 Września 2019 Udostępnij Opublikowano 3 Września 2019 Hmmmmmmm... Twój ESC pozwala na dużo. ???????? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Konrad_P Opublikowano 3 Września 2019 Udostępnij Opublikowano 3 Września 2019 Noooo faktycznie pozwala na dużo, ale dość rzadko to wykorzystuje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Skarwi Opublikowano 4 Września 2019 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2019 Czy jest możliwe, że dwie kraksy Bruna były spowodowane właśnie nieszczęsnym altisem? Altis był wpinany tylko na zawody. Poza nimi nigdy nie było żadnych problemów, a na zawodach dość ostro wyrzucałem model... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wiesiek1952 Opublikowano 4 Września 2019 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2019 Jak najbardziej tak. Moje dwie, jedna w zeszłym roku we Wrocławiu a druga w tym to duuuuuze wskazanie na Altisa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Skarwi Opublikowano 4 Września 2019 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2019 No, pozostanę przy jeti. Aczkolwiek trzeba uczulić sędziów, że w tym przypadku wysokość odczytuję z nadajnika. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wiesiek1952 Opublikowano 4 Września 2019 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2019 A jeti jest na liście Approved ARMT? Bo chyba nie ma. Jak nie ma to... nie możesz używać. Sprawdzę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Skarwi Opublikowano 4 Września 2019 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2019 Było, chyba że nastąpiły zmiany. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Konrad_P Opublikowano 4 Września 2019 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2019 Michał a kiedy był kupiony Altis dla Bruna? Mój na 100% jest z tej trefnej serii i był właśnie kupowany w pierwszym kwartale 2019. Wydaje mi się, że te przypadki Bronka mogą być spowodowane docięciem zasilania przez Altisa. Na MŚ w tym roku w Trnavie dwa modele spadły w niewytłumaczalny sposób. Jeden to Japoński. Podchodzili do lądowania i jakieś 10m przed taśmą model spadł z 5-8m. Japończyk nic nie robił nie kombinował tylko dolatywał do taśmy. Identycznie spadł Wieśka Jantar w zeszłym roku we Wrocku. Wiesław też dolatywał do taśmy i był jakieś 20m od niej i z niewiadomych przyczyn model spadł. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wiesiek1952 Opublikowano 4 Września 2019 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2019 https://www.fai.org/sites/default/files/f5j_amrt_approval_list_180829.pdfJeti jest na liście. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Skarwi Opublikowano 4 Września 2019 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2019 Altis nano Bruna był kupiony przed MP we Wrocławiu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wiesiek1952 Opublikowano 4 Września 2019 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2019 Tak naprawdę to nie jest „wina” samego Altisa a wtyczek chińskich albo innych klepanych w garażu. Odkąd założyłem MR30 wszelkie problemy ustały. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Skarwi Opublikowano 4 Września 2019 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2019 Też dzisiaj wlutowałem Brunciowi... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wiesiek1952 Opublikowano 4 Września 2019 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2019 I dobrze. Awaria, ulamanie samych kabli to raczej rzadkość i może wynikać z małej dbałości o sprzęt. Kable są dość porządnej jakości a ze się utleniają i łamią na końcu lutowania to nic nowego. Mało kto przemywa kabel po lutowania izopropanolem. Na dwa, trzy lata jest Ok. Potem kabelek się „uksy” przy samej d... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Quant Opublikowano 8 Września 2019 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2019 Czy nad Szczecinem przeszło jakieś tornado, bo żadnych wieści nie ma? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Konrad_P Opublikowano 8 Września 2019 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2019 Kurde mnie zabrakło i już żaden łobuz nic nie napisze co i jak. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi