jarek996 Opublikowano 19 Maja 2019 Opublikowano 19 Maja 2019 Gdyby Vaclav nie popil tak ostro w piatek wieczor , to by tych smigiel tyle nie polamal . Sam siebie moze winic , ze nie polatal
Elvis Opublikowano 19 Maja 2019 Opublikowano 19 Maja 2019 A nie lepiej z wózka????? Z takim napędem to spore ryzyko z trawy jak sam sprawdziłeś. Ile waży gotowy do lotu i z jakim zasilaniem? Pozdrawiam i kibicuję a termika była wczoraj oj była???? 1
S.Papa Opublikowano 19 Maja 2019 Autor Opublikowano 19 Maja 2019 Dzisiejsze przedpołudnie i część popołudnia spędziliśmy na Rodzinnym Pikniku zorganizowanym przez radę dzielnicy Chwarzno-Wiczlino, prezentując część naszych modeli Wysłane z mojego LG-H736 przy użyciu Tapatalka 2
Sage Opublikowano 26 Maja 2019 Opublikowano 26 Maja 2019 Ahoj, Widze, ze tesknisz Piter za Borskiem Fajnie ten Spit wyglada w sloncu. Fajne foty !
jarek996 Opublikowano 26 Maja 2019 Opublikowano 26 Maja 2019 Widze, ze tesknisz Piter za Borskiem Piter za Borskiem , ja troche za Vaclavem
Sage Opublikowano 27 Maja 2019 Opublikowano 27 Maja 2019 A nie lepiej z wózka????? Z takim napędem to spore ryzyko z trawy jak sam sprawdziłeś. Ile waży gotowy do lotu i z jakim zasilaniem? Pozdrawiam i kibicuję a termika była wczoraj oj była???? Ahoj, Przepraszam, ze tak pozno odpowiadam, niestety majowy urlop sie skonczyl i zaczela sie proza pracy Model gotowy do lotu wraz z pakietem 3700 mAh 4S wazy 4315 g (bez Vaclava) przy 4 mtr rozpietosci. Ciezar Vaclava w chwili obecnej to 160 g ale planuje go nieco odchudzic (przejdzie na diete EPP) ale to po oblocie i poznaniu wlasciwosci lotnych modelu. Moze sie okazac, ze taki zabieg nie bedzie konieczny Silnik to Hacker A40 10L v4 8 Pole kv 1100. Z braku czasu na modernizacje podwozia (wydluzenie ramienia) oblot odbedzie sie na silniku Hackera z tej samej serii A40 v4 ale mniejszym kv 500 i smigle 17x11 (16×10 biale) zasilanym z tego samego pakietu... ... no i z wozka, ktory to juz zostal zakupiony Podniesienie kadluba poprzez modernizacje podwozia planuje na okres zimowy. Zalezy mi na startach FES jako przygotowanie pod kolejny znacznie wiekszy projekt (model od poczatku projektowany pod starty FES) PS Fajna fotka. Piekne miejsce do latania z gorami w tle. No i ta zielen majowa ! Przepraszam za brak polskich znakow.
Elvis Opublikowano 27 Maja 2019 Opublikowano 27 Maja 2019 Ahoj Piotrze! Dziękuje za info, jakoś mi się zdawało że twój Ventus ma 4.8 m i jest z rodzimego podwórka Ale trzeba przyznać że obecny jak na wersję moto to wyszedł Ci bardzo lekko i pewno nawet wózek okaże Ci się zbędny tylko kwestia oswojenia z modelem No to jak mówisz że w powietrzu wisi znacznie większy projekt - obstawiam że taki 6 m, to będę śledził, zwłaszcza że piszesz że dedykowany do FES Czekam na wrażenia z oblotu Ventusa i jakie video Pozdrawiam
elpazo Opublikowano 27 Maja 2019 Opublikowano 27 Maja 2019 Na zlocie gigantów był Ventus od Valenty prezentował go kolega z Poznania z tego co się dowiedziałem lata fantastycznie trudno go wprowadzić w korkociąg jest stabilny i fajnie szybuje , jednak jego wielkość do ventusa 4,8 z MAVI prezentuje się jak dużo młodszy brat oczywiście tylko rozmiarem, miałem okazję porównać ze swoim który jest we wszystkich wymiarach większy długość rozpiętość cięciwa skrzydła szerokość kadłuba wysokość. też czeka na oblot. Mój do lotu waży 7,5kg silnik turnigy 1800W 380KV na 6S 5800mAh 12 serv w nich 4 standardowe cało duralowe podwozie otwierane dwa akumulatory do awioniki liony 2 x 3200mAh, model cało laminatowy Specyfikacja SK. SW. Podwozie Hol Serva cyfrowe 12kg Lotki 2sz klapy 4sz hamulce 2sz serva kst APARATURA JETI DS 14 ODBIORNIK ASISST 14k Satelitka MGPS Power boX dla serv Max bec 2 jeti ESC Castle 12 A Akku Turnigy 5800mAh 30C Silnik Rurnigy 1800W na 6S 380KV Smigło 17x11 węglowe Cały Waclaw się nie zmieści ale głowa Zosi lub Jasia jak najbardziej, akku za wysokie Start mojego na pewno z wózka z ręki nie ma szans lub zmiana silnika na wysoko obrotowy i start z podwozia też rozpatruję taką wersję lotnisko w Legnicy i pas betonowy. 2
welder3332 Opublikowano 29 Maja 2019 Opublikowano 29 Maja 2019 Witam. Bardzo optymistycznie że modelarstwo lotnicze rc rozkręca się w Trójmieście i super że jest te lotnisko w Chwarznie. Kiedyś korzystałem z miejscówki przy małym lasku. Planuję ponownie odwiedzić to mniejsce i chętnie przyłączyłbym się do grupy Trójmiejskich modelarzy☺☺☺
Krzysiek67 Opublikowano 31 Maja 2019 Opublikowano 31 Maja 2019 Cześć. Nareszcie ukończyłem odnawianie modelu, pozostało wyważenie. Mam nadzieje, że wkrótce zagości na niebie naszych trójmiejskich lotnisk . Jeszcze trochę o samym modelu, jest to Giles 202 3D z firmy CMPRO, rozpiętość 1240mm, napęd OS MAX 46LA, serwa standardowe, zainstalowałem moduł podgrzewania świecy przy rozruchu zasilany z osobnego akumulatorka, na pusto bez paliwa i zasilania elektroniki waży ok.1980g. I jeszcze parę fotek, na razie na ziemi, ale myślę, że niedługo pojawią się jakieś z lotów. 1
Sage Opublikowano 31 Maja 2019 Opublikowano 31 Maja 2019 Ahoj Krzychu, Kolejny piękny model spod Twojej ręki. Nawet z dzielącej mnie odległości widać jakość wykonania, dbałość o każdy szczegól Życze udanego oblotu i czekam na film Na zlocie gigantów był Ventus od Valenty prezentował go kolega z Poznania z tego co się dowiedziałem lata fantastycznie trudno go wprowadzić w korkociąg jest stabilny i fajnie szybuje , jednak jego wielkość do ventusa 4,8 z MAVI prezentuje się jak dużo młodszy brat oczywiście tylko rozmiarem, miałem okazję porównać ze swoim który jest we wszystkich wymiarach większy długość rozpiętość cięciwa skrzydła szerokość kadłuba wysokość. też czeka na oblot. Mój do lotu waży 7,5kg silnik turnigy 1800W 380KV na 6S 5800mAh 12 serv w nich 4 standardowe cało duralowe podwozie otwierane dwa akumulatory do awioniki liony 2 x 3200mAh, model cało laminatowy Specyfikacja SK. SW. Podwozie Hol Serva cyfrowe 12kg Lotki 2sz klapy 4sz hamulce 2sz serva kst APARATURA JETI DS 14 ODBIORNIK ASISST 14k Satelitka MGPS Power boX dla serv Max bec 2 jeti ESC Castle 12 A Akku Turnigy 5800mAh 30C Silnik Rurnigy 1800W na 6S 380KV Smigło 17x11 węglowe Cały Waclaw się nie zmieści ale głowa Zosi lub Jasia jak najbardziej, akku za wysokie Start mojego na pewno z wózka z ręki nie ma szans lub zmiana silnika na wysoko obrotowy i start z podwozia też rozpatruję taką wersję lotnisko w Legnicy i pas betonowy. Cześć Władek, Gratuluję jeszcze raz modelu i po trochu zazdroszczę rozmiaru Dzieki, że się podzieliłeś informacją na jego temat jak i na temat młodszego brata. Jeden z naszych Kolegów na polu rozważa zakup Ventusa. Jeszcze sie nie zdecydował czy bedą to 4m od Valenty (czeka na oblot mojego) czy 4,8 od p. Wiesia. Oblot mojego planuje dopiero na drugą połowę czerwca - praca. Trzymam kciuki za oblot Twojego. Ciekaw jestem opini jak lata. Mało jest informacji na naszych forach na ten temat. PS Zdecydowaleś się jednak na inny motor niż New ? Pzdr Piotr
elpazo Opublikowano 31 Maja 2019 Opublikowano 31 Maja 2019 Dzięki Piotr z przykrością muszę stwierdzić że New padł przy rozruchu na 3 S po 1,5 sekundowej pracy się rozleciał padło uzwojenie kevlarowe trzymające magnesy wirnika i rozsypał się w pył , wirnik cały stojan cały magnesów brak. W lipcu zięć leci do stanów na urlop i go zabiera do reklamacji może za jakąś dopłatą mi go zregenerują silnik nie był nowy używał go Janek Ochmam ŚW Pamięci w klasie F5B wiec na pewno dostał tam ostro w du....ę. Na pewno wolałbym jego tam wsadzić . Ale z drugiej strony koledzy mądrzejsi twierdzili że do makiety się nie nadaje bo był to model właśnie do F5B. Piotr ale też korci mnie Hacker na małe śmigło i start z z podwozia. zobaczymy. w selekcie mam Hackera XL z reduktorem na śmigło 23x11" i ciąg ma konkretny chyba z ręki pójdzie tyle że z pomocnika bo jedną go nikt nie utrzyma Pozdrawiam Władek. A jeszcze jedno wysyłam do was kolegę fajnego modelarza z Gdyni jest pilotem w WOPie i dobrym zawodnikiem w F3F pochodzi z Legnicy Waldek Berezecki.
S.Papa Opublikowano 1 Czerwca 2019 Autor Opublikowano 1 Czerwca 2019 Dzień Dziecka. Pogoda marzenie. Liczyliśmy na Piotra z jego Xcalibur-em, stąd decyzja o lataniu w Bojanie. Niestety, nie spotkaliśmy Piotra, obowiązki nie pozwoliły mu na wyjście z modelem. Za to modele moje i Sułka przegoniły chmury i rozkoszowaliśmy się termiką, trochę kapryśną, bo po mocnej windzie jeszcze mocniej dusiło ale saldo wyszło na plus Wysłane z mojego LG-H736 przy użyciu Tapatalka
Krzysiek67 Opublikowano 2 Czerwca 2019 Opublikowano 2 Czerwca 2019 Cześć. O 16 zaczęło się zjeżdżać towarzystwo, pogoda fajna, udało się trochę polatać, ale termiki nie było. Koło 19 wiaterek ucichł, chłopaki jeszcze zostały, a ja musiałem wracać do domu.
modrzej Opublikowano 2 Czerwca 2019 Opublikowano 2 Czerwca 2019 Też coś (niewiele, ale zawsze coś) z dziś dorzucę. Wysłane z mojego WAS-LX1 przy użyciu Tapatalka
S.Papa Opublikowano 9 Czerwca 2019 Autor Opublikowano 9 Czerwca 2019 Zielone Świątki najlepiej spędzić na zielonym lotnisku Wysłane z mojego Redmi Note 7 przy użyciu Tapatalka
Sage Opublikowano 10 Czerwca 2019 Opublikowano 10 Czerwca 2019 Widze, że trawą zarosło już mocno. Spieszę się ...
S.Papa Opublikowano 15 Czerwca 2019 Autor Opublikowano 15 Czerwca 2019 Widze, że trawą zarosło już mocno. Spieszę się ...Zarasta w szybkim tempie. Tak wygląda ścieżka do lądowiska Wysłane z mojego Redmi Note 7 przy użyciu Tapatalka Sobota. Wszyscy zapracowani. Prognoza przepowiadała idealny wiatr dla Mechelinek, postanowiłem więc pojechać na klif. Na miejscu, poza młodą parą w namiocie nikogo. Wiatr 4-5m/s, nad zboczem wisi sokół więc i Virus sobie poradzi. Radził sobie znakomicie, ale po godzinie miałem dość wożenia tyłka. Spakowałem graty i na Chwarzno. Staszek i Mirek już latają, mikrob też poszedł w powietrze. Kto nie latał, niech żałuje Wysłane z mojego Redmi Note 7 przy użyciu Tapatalka
Sage Opublikowano 22 Czerwca 2019 Opublikowano 22 Czerwca 2019 Oj, było co kosić … i stąd nieco inna relacja niż zwykle
Rekomendowane odpowiedzi