TeBe Opublikowano 29 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2017 W związku z nabyciem nowego wydechu postanowiłem przetestować farby żaroodporne. Srebrna i czarna ma wytrzymać 750C, a czerwona 350C. Jak wytrzymają, to podam producenta. Może się komuś ta informacja przyda. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dariuszj Opublikowano 29 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2017 Tylko, że to są inne elementy więc i inne temperatury będą. Ja u siebie ostatni tłumik (mam trzy) pomalowałem zwykła farbą, bo mi po czymś została i jest OK. Wcześniej sprawdziłem, że jest co najwyżej mocno ciepły. Więc jeżeli ten czarno-czerwony tłumik to ostatni to prawdopodobnie każda farba wytrzyma. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robertus Opublikowano 29 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2017 Długo czerwony nie będzie. Zaczadzi się Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cyrax_ojz Opublikowano 29 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2017 czerwony daje +5 do szybkości przy starcie spod świateł Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robertus Opublikowano 29 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2017 czerwony daje +5 do szybkości przy starcie spod świateł A to wiadomo, ale korale na siedzeniach dają +15 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zycior Opublikowano 29 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2017 ... a srebrne dywaniki i niebieskie ledy w lampach + 5 do lansu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RomanJ4 Opublikowano 29 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2017 Phi... a +500 nie łaska? https://chozoba.pl/obrazy/1421154864958281.jpg P.S..... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TeBe Opublikowano 29 Czerwca 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2017 Doceniam poczucia humoru Kolegów :-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MASK Opublikowano 30 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2017 (...) Jak wytrzymają, to podam producenta.(...) wydech.jpg A jak nie, to dlaczego nie podasz? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radziu45 Opublikowano 30 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2017 Wytrzyma każda , jak jest silnik benzyniak to katalizator rozgrzewa się do około 450-550 stopni na postoju w czasie jazdy trochę mniej jakieś 100 stopni mniej , w ropniakach podobnie . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mike217 Opublikowano 30 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2017 Chyba, że ropniak ma DPF i wejdzie w tryb wypalania. U mnie to ostatni tłumik wtedy aż trzaska z gorąca... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radziu45 Opublikowano 30 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2017 W trybie wypalania jest około 700-800 stopni na wejściu do turba dalej trochę mniej ,a w starych klekotach zaledwie około 250-300 . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enter1978 Opublikowano 30 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2017 Ja robiłem dwa podejścia do pomalowania wydechu w motocyklu , w zeszłym roku malowałem inną farbą , a w tym roku malowałem inną, obie farby miały około 650C . Różnica jak dla mnie żadna. Na tłumiku nic sie nie dzieje i farba dobrze wygląda, ale na kolektorze farba nie wytrzyma nawet jednego dnia. Mimo że kolektor jest dość długi i od cylindra do tłumika jest spora odległość , to na całej długości kolektora czarna farba żaroodporna staje sie siwym pyłem? proszkiem? jak zwał tak zwał. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shock Opublikowano 30 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2017 jak jest silnik benzyniak to katalizator rozgrzewa się do około 450-550 stopni na postoju w czasie jazdy trochę mniej jakieś 100 stopni mniej Chyba jednak nie , jest dokładnie na odwrót . Po jeździe ,pałowaniu, katalizator ma pod 700 stopni ,na postoju się schładza... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radziu45 Opublikowano 30 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2017 Ceramika katalizatora przy 800 stapni topi się , na postoju na wolnych obrotach się schłodzi ale daj na 3000 obrotów i po paru minutach masz 500 stopni . Trochę wiedzy technicznej , aby wykonać test sąd lambda musisz na postoju ktęcić silnikiem do temperatury około 450 stopni wtedy załącza się test sąd no i system je testuje , mnie się udało uzyskać pare razy tak się udało 550 stopni , w czasie jazdy więcej nie będzie bo przepływ powietrza wychładza kata , to jest moje doświadczenie wieloletnie przy diagnostyce . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi