paweln7 Opublikowano 14 Kwietnia 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2019 RWD super, tam na filmach to Twoja 11stka? Nie kolegi Piotrka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
merlin71 Opublikowano 19 Kwietnia 2019 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2019 Poleciał już? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
paweln7 Opublikowano 20 Kwietnia 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2019 Poleciał już? Jeszcze nie .mam problem z silnikiem po kilkunastu sekundach pracy na wolnych obrotach gaśnie 1 cylinder ( włączenie żarzenia ponownie go uruchamia ) na razie sprawdziłem zawory OK zamieniałem miejscami świece brak rezultatów Latam na paliwie 18% oleju i 5 % nitro zamówię inne paliwo to się zobaczy czy sytuacja się zmieni ( 20% nitro ) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mecenas Opublikowano 24 Kwietnia 2019 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2019 To normalne w tych silnikach . W zasadzie we wszystkich gwiazdach Saito jest źle zaprojektowany rozdzielacz mieszanki i dolne cylindry idą na bogatej mieszance, a górny ma za ubogą i się przegrzewa. Jak ustawisz bardziej bogatą na górnym, to te dolne idą na przelaniu i na wolnych mogą gasnąć. Rozwiązaniem jest zastosowanie podżarzacza świec. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
paweln7 Opublikowano 24 Kwietnia 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2019 Witam Wojtku mam zamontowany podgrzewacz Suliwana sterowany z osobnego kanału na przełączniku fajna i pożyteczna rzecz ale według mnie to taki jak leczyć syfa pudrem . Kurier przywiózł zamówione paliwo z 20 % nitro to jak jutro uwinę się z Piotrka modelem to spróbuje dobrać się do RWD Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mecenas Opublikowano 25 Kwietnia 2019 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2019 Hmmm..... no próbować trzeba. Jedynym lekarstwem na powyższą dolegliwość jest wymiana: https://www.morrisminimotors.com/saito-fa-170-r3-glow-3-cylinder-radial-4-stroke-engine-intake-manifold-modification-conversion-kit-safa-170in-1.html lub pogodzenie się z losem . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
paweln7 Opublikowano 25 Kwietnia 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2019 Hmmm..... no próbować trzeba. Jedynym lekarstwem na powyższą dolegliwość jest wymiana: https://www.morrisminimotors.com/saito-fa-170-r3-glow-3-cylinder-radial-4-stroke-engine-intake-manifold-modification-conversion-kit-safa-170in-1.html lub pogodzenie się z losem . Spróbujemy znaleźć kompromis PS cześć droższa niż silnik Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jetfan Opublikowano 25 Kwietnia 2019 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2019 £276.95 Inc VAT Z czego to jest lub co ma w środku, że tyle kosztuje? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mecenas Opublikowano 25 Kwietnia 2019 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2019 Z czego to jest lub co ma w środku, że tyle kosztuje? Pewnie z duralu , i pewnie posiada "wiedzę" jak dobrze rozdzielić mieszankę na poszczególne garnki . I ta "wiedza" pewnie tyle kosztuje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radziu45 Opublikowano 25 Kwietnia 2019 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2019 Pewnie z duralu , i pewnie posiada "wiedzę" jak dobrze rozdzielić mieszankę na poszczególne garnki . I ta "wiedza" pewnie tyle kosztuje. Jak by ktoś wiedział jak to jest w środku zrobione to mogę coś takiego wykonać , Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
paweln7 Opublikowano 18 Listopada 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2019 Witam RWD nie umarło po pierwszych perypetiach z SAITO nastąpiła próba oblotu która skończyła się uszkodzeniem kadłuba , podczas startu silnik zgasł , przyczyna prozaiczna brak paliwa ( zbiornik ma 400cm i przed startem trochę zeszło na regulacje i kołowanie po pasie a przed startem nie sprawiłem ile jeszcze zostało ,a Saito pali 110cm na minute ) Po naprawie za jakiś czas drugi start w powietrzu dwa kółeczka i zgasł 100 m od pasa lądowanie w przygodnym terenie skończyło się wyrwaniem podwozia,wrażenia z lotu za słaby napęd model ledwie się wznosił za czuły na lotki i wysokość. Uszkodzony wylądował na regał Koledzy z lotniska Mi nie odpuścili i trza było dać RWD-ziakowi trzecią szanse Saito wylądował w szafie ,a z szafy wyjąłem ASP 180 FS zamontowałem w modelu wyważyłem i model był gotowy do oblotu który nastąpił w zeszła sobotę . Pełen gaz parę metrów i jest w powietrzu , o dziwo nie wymaga trymowania idzie za drążkiem ( jeszcze muszę zmniejszyć wychylenia lotek i wysokości ) pętla z lotu poziomego bez problemu ,choć w jednej za wcześnie zdoiłem gaz i w szczycie zwalił się w korek -gaz na max i sam z niego wyszedł po 3 zwitkach wtedy kolega zaczął filmować bo zapomniał włączyć telefon . podejście do lądowania bez klap dość szybkie ale najlepsze jest to że nie używałem lotek i wysokości tylko gaz na min ( mam jeszcze za wysokie obroty) i utrzymanie modelu w osi pasa kierunkiem ( trzeba zwiększyć wychylenia bo mało czuły) dopiero jak dotkną kołami ziemi to zaciągnąłem wysokość. Podsumowując polubiłem ten model od "pierwszego " lotu po drobnych korektach będzie fajne latadło a najlepsze bo na ponad 5 min lotu wypalił 1/3 baku tego samego co było do Saito. No a tu film ( sory z jakość kręcony komórka) 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mirolek Opublikowano 18 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2019 Piękny model - gratuluję udanego oblotu :) ms Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
motfil Opublikowano 18 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2019 Zbiornik 400 spalanie 110 na minutę , coś nie tak . Dobrze że ASP jest mniej paliwożerny , fajny lot . ] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
f-150 Opublikowano 18 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2019 Zbiornik 400 spalanie 110 na minutę , coś nie tak . Dobrze że ASP jest mniej paliwożerny , fajny lot . ] Mam saito 125 i na 480 latam max 5min.Paliwa starcza na 7min. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andrzej Klos Opublikowano 19 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2019 Gratulacje! Sprobuj zrobic lepszy film . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
paweln7 Opublikowano 19 Listopada 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2019 Dziekuje Etatowy operator jest chory jak wyzdrowieje będzie lepszy filmik PS Saito 170 R3 wg instrukcji ma spalanie 110cmm na min na pełnej mocy silnik był za słaby do tego modelu ( lub model za ciężki ok 7 kg) latało się cały czas na MAX i zbiornik starczał na niecałe 4 minuty a paliwo to 20%nitro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kesto Opublikowano 19 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2019 Fajnie, że kolejny RWD wzniósł się w powietrze. Obserwowałem temat od początku i czekałem na relację z oblotu. Gratulacje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
paweln7 Opublikowano 1 Grudnia 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2019 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grifon Opublikowano 1 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2019 Film nagrywany kalkulatorem, ale model super, świetnie szybuje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
paweln7 Opublikowano 1 Grudnia 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2019 Film nagrywany kalkulatorem, ale model super, świetnie szybuje. Na filmie i tak widać więcej jak w realu ,tak zlewał się z niebem że miałem problem z widocznością Obraz skacze bo "kamerzysta "zmarzł ,było 4 stopnie A Sony chyba dało rade (zobacz na innych filmach) PS model fajny ,ale czas na następny. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi