Aleksander Ziel Opublikowano 26 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2019 Olek będziesz zadowolony po tuningu. A co do Motyla to masz okazję wywiercić mu teraz dziurę w brzuchu. Niech się spręża i kupuje FR_a przyznał się że myśli nad tym więc czas przejść do czynu. Aha przypomnij ,,gadzinie,, że podarowałem mu coś co miało go zmobilizować do zakupu modelu. Możesz mu odświeżyć pamięć że było czarne z węgla i przyklejało się pod spód kadłuba na wysokości kabinki. No chyba że to wyrzucił Oooo... napewno skorzystam i powiercę mu dziurkę w brzuchu, a co do węgielka to słyszałem o nim. Przy okazji, Tomaszek powiedział żeby zawiasy zrobić z PETa, jak myślisz dadzą radę ?? Kolega Olek ten ster wysokości doprowadził do takiego opłakanego stanu chyba jednak zbyt twardymi lądowaniami.. a nie, że samo się tak zrobiło po kilku lotach Nie przypominam sobie dzwona, wszystkie lądowania na płasko z pięknym ślizgiem po trawie. No chyba, że naderwało się przy ostrym wyjściu z nurkowania, bo w tym locie miałem taką sytuację, jak oddałem radio mojej pięknej połowie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sbogdan1 Opublikowano 26 Sierpnia 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2019 Myślę że dadzą radę, przed wklejeniem porządnie zmatować płaszczyznę która będzie wklejona.Tomek ma dobre pomysły i rozwiązania więc powinno być OK . 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zipp Opublikowano 28 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2019 Wymieniłem serwa w klapach w moim FR na Corony 929MG (w sobotę uszkodziłem jedno HS-65HB przez przyziemienie z otwartym motylkiem) i dziś polatałem próbnie dwa pakiety. Wszystko chodzi jak trzeba. Mogę powiedzieć, że coraz lepiej się z FR rozumiemy co bardzo mnie cieszy Corony wymagają powiększenia o 3mm miejsca pod serwo bo są trochę wyższe niż HS-65HB. Inne wymiary pasują. BTW: nie ma ktoś zbędnych zębatek z HS-65HB, albo orientuje się czy pasują jakieś zamienniki? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sbogdan1 Opublikowano 28 Sierpnia 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2019 Zamienniki raczej nie będą pasować. Ja ostatnio kupowałem zębatki.https://www.rc4max.com/zebatki_serwomechanizmu_hs_65hb,17,1061.html Tylko nie wiem czy warto bo to nadal będzie serwo HB Myślę że kolejne serwa będę zakładał te - KST DS 113MG Digital Corony też prezentują się nieźle, ciekawe jak w boju działają. A Hitecom raczej podziękuję przede wszystkim są drogi a jakoś też nie powala na kolana, tym bardziej że spaliły się dwa na dzień dobry. Odnoszę wrażenie że Hitec zszedł na psy z jakością. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zipp Opublikowano 28 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2019 Wow, niezła cena(w sumie połowa ceny serwa). Za te pieniądze chyba jednak zamówię cyfrowe corony z metalowymi trybami.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sbogdan1 Opublikowano 28 Sierpnia 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2019 Wow, niezła cena(w sumie połowa ceny serwa). Za te pieniądze chyba jednak zamówię cyfrowe corony z metalowymi trybami.. No więc właśnie Piotr warto rozważyć zakup innych serw,a powiększenie gniazda na serwo to nie problem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zipp Opublikowano 28 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2019 właśnie, węglowe tryby nie dają rady... a corony S-939MG Digital Metal Gear Servo 2.7kg / 0.13sec / 12.5g są po $6.47 - czyli taniej niż same tryby węglowe do Hitec'a. Dodatkowo na papierze mocniejsze niż Hitec i powinny być bardziej odporne na lądowanie z otwartymi klapami Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Aleksander Ziel Opublikowano 10 Września 2019 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2019 No i mój FR wrócił do życia, dziękuję Bogdan i Tomasz, latam dalej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sbogdan1 Opublikowano 10 Września 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Września 2019 Super ...Cieszę się że udało się wszystko i pomyślnie FR wzniósł się ponownie w górę.Ja natomiast doktoryzuję się nad skrzydłami oraz ich anatomią, ktoś by pomyślał że tam nic nie ma.Nic bardziej mylnego, skrzydła można nieźle przy tuningować. Oczywiście to nadal będzie EPP Mój jak na razie przechodzi rehabilitację. Zapewne wrzucę jakieś fotki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
samolocik Opublikowano 10 Września 2019 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2019 Boguś, doradź proszę, czy trzeba coś wzmocnić w mocowaniu skrzydeł/bagnetach na etapie składania. I wrzuć koniecznie zdjęcia z reanimacji Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sbogdan1 Opublikowano 10 Września 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Września 2019 Piotruś nic nie trzeba wzmacniać, fabrycznie skrzydło jest dostatecznie sztywne i mocne.Jak znajdę chwilę to wrzucę fotki z reanimacji. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
samolocik Opublikowano 16 Września 2019 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2019 Rozpocząłem składanie. Tak wygląda długość kabelka serwa KST DS113 MG w porównaniu do poszerzonych wycięć w płacie przeznaczonych na połączenie z przedłużaczem. Mam wrażenie że pracy z FUNRAY będzie mniej niż z CULARISEM, co mnie bardzo cieszy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sbogdan1 Opublikowano 16 Września 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Września 2019 Mam te serwa ale nie sprawdzałem długości, nieźle nieźle. Do samego MPXa braknie jednak.Z Cularisem jest zabawa ze skrzydłami i mocowaniem serw. Od takie klocki do poskładania.Jak sklejałem kadłub w C... to za implantowałem węglowa rurę po całości kadłuba na odcinku od SW po same skrzydła, coś jak w Soliusie. Ale to tak na marginesie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maruta82 Opublikowano 16 Września 2019 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2019 Wczoraj się zawziałem i też poskładałem fr-a Zostaje teraz wpakować resztę elektryki Mam pytanko jak koledzy macie kabelki od serw. Chodzi mi o te przyłącza jak się rozpina skrzydła Zastanawiam się czy robić kostki jak producent przygotował lub puścić kabelki bezpośrednio do odbiornika Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sbogdan1 Opublikowano 16 Września 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Września 2019 No a jak będziesz rozłączał i załączał nie wspominając o montażu i demontażu skrzydeł.Oryginalne MPXy tak jak producent przygotował to dobre rozwiązanie.Nie ma co kombinować.Trochę byłem sceptyczny do takiego rozwiązania ale zrobiłem jak producent przygotował i jest OK. Trzeba pamiętać aby wkleić idealnie w korpus ten plastikowy holder na serwa zrobić kilka pasowań wraz z MPX_ami Ważne aby kupić oryginalne złączki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maruta82 Opublikowano 16 Września 2019 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2019 Ok to proszę mi powiedzieć co ja mam dokupić żebym mógł dwie wtyczki z serw podłączyć pod jedno gniazdo ? Bo bardzo nie wiem czy jest to do dokupienia albo powinno znajdować się w zestawie ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sbogdan1 Opublikowano 16 Września 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Września 2019 Dwa komplety MPX gniazdo wtyczkahttp://www.nastik.pl/zlacze-gniazdo-p-925.html http://www.nastik.pl/zlacze-wtyczka-p-924.html Gniazdo montujesz w skrzydła wtyczki do uchwytu w kadłubie.Przy czym w kadłubie kleimy do uchwytu ( delikatnie minimalnie CA )W skrzydle jest na zatrzask.Od strony serw w skrzydle z tego co widzę wystarczy jedna przedłużka.W tej co już jest ( przedłużka serwa lotki) tniesz końcówkę i przewody lutujesz do MPX_a I tak samo robisz w przypadku przedłużki serwa klap obu skrzydeł. Tak wygląda komplet który zrobiłem do FR Przy okazji widzisz jakie długości potrzeba L+L / P+P to para, z jednej strony podłączenie - klapa lotka z drugiej odbiornik .W moim przypadku L - lewa strona P - prawa strona Przy okazji ten oring masz źle założony powinien być przed tym ,,dzyndzlem,, i w dodatku dwie sztuki. Taka uwaga... przed założeniem oringów warto nieco wygładzić powierzchnię tych plastikowych krawędzi baaaardzo drobnym papierem ściernym . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maruta82 Opublikowano 16 Września 2019 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2019 Super dzięki już wiem jak dzięki tobie to ogarnąć Tak z tymi gumkami się zorientowałem że nie może tak być Sugerowałem się instrukcją i jak tam jest pokazane Ja w ogóle myślałem aby te oczka były zamknięte i w jednym nakrętką na stałe a przez oczka śruba która by to skręciła wszystko razem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sbogdan1 Opublikowano 16 Września 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Września 2019 Nie może tak być że skręcisz na stałe , bo w razie bum jak rozłączą Ci się skrzydła.To jest przemyślane i dobre rozwiązanie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
samolocik Opublikowano 22 Września 2019 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2019 Mój miał polecieć dzisiaj. Niestety wczoraj rano klejąc ostatnie drobiazgi odkryłem, że krawędź natarcia prawego skrzydła, ta bliżej końcówki nie pasuje. W zestawie mam dwie skrajne krawędzie natarcia od lewego skrzydła. Krawędzie natarcia te bliżej kadłuba są prawidłowe. Chyba w tym sezonie nie polatam, już sobie wyobrażam jak szybko zostanie uznana reklamacja i dosłany nieprawidłowy element. Jeżeli w ogóle Zestaw nowych z przesyłką to prawie 130pln https://www.lindinger.at/en/airplanes/spare-parts/electric-airplanes/multiplex-leading-edge-set-funray-as-in-kit Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi