Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Olek będziesz zadowolony po tuningu.

A co do Motyla to masz okazję wywiercić mu teraz dziurę w brzuchu.

Niech się spręża i kupuje FR_a :) przyznał się że myśli nad tym więc czas  przejść do czynu. :)

 

Aha przypomnij ,,gadzinie,, że podarowałem mu coś co miało go zmobilizować do zakupu modelu.

Możesz mu odświeżyć pamięć że było czarne z węgla i przyklejało się pod spód kadłuba na wysokości kabinki.

No chyba że to wyrzucił ;) 

 

Oooo... napewno skorzystam i powiercę mu dziurkę w brzuchu, a co do węgielka to słyszałem o nim. 

Przy okazji, Tomaszek powiedział żeby zawiasy zrobić z PETa, jak myślisz dadzą radę ??

 

Kolega Olek ten ster wysokości doprowadził do takiego opłakanego stanu chyba jednak zbyt twardymi lądowaniami.. a nie, że samo się tak zrobiło po kilku lotach ;)

Nie przypominam sobie dzwona, wszystkie lądowania na płasko z pięknym ślizgiem po trawie. No chyba, że naderwało się przy ostrym wyjściu z nurkowania, bo w tym locie miałem taką sytuację, jak oddałem radio mojej pięknej połowie :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wymieniłem serwa w klapach w moim FR na Corony 929MG (w sobotę uszkodziłem jedno HS-65HB przez przyziemienie z otwartym motylkiem) i dziś polatałem próbnie dwa pakiety. Wszystko chodzi jak trzeba. Mogę powiedzieć, że coraz lepiej się z FR rozumiemy co bardzo mnie cieszy :D

Corony wymagają powiększenia o 3mm miejsca pod serwo bo są trochę wyższe niż HS-65HB. Inne wymiary pasują.

 

BTW: nie ma ktoś zbędnych zębatek z HS-65HB, albo orientuje się czy pasują jakieś zamienniki?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zamienniki raczej nie będą pasować. Ja ostatnio kupowałem zębatki.
https://www.rc4max.com/zebatki_serwomechanizmu_hs_65hb,17,1061.html 
 

Tylko nie wiem czy warto bo to nadal będzie serwo HB

Myślę że kolejne serwa będę zakładał te - KST DS 113MG Digital 
Corony też prezentują się nieźle, ciekawe jak w boju działają.

A Hitecom raczej podziękuję przede wszystkim są drogi a jakoś też nie powala

na kolana, tym bardziej że spaliły się dwa na dzień dobry. 

Odnoszę wrażenie że Hitec zszedł na psy z jakością.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

właśnie, węglowe tryby nie dają rady... a corony S-939MG Digital Metal Gear Servo 2.7kg / 0.13sec / 12.5g

są po $6.47 - czyli taniej niż same tryby węglowe do Hitec'a. Dodatkowo na papierze mocniejsze niż Hitec i powinny być bardziej odporne na lądowanie z otwartymi klapami :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Super ...Cieszę się że udało się wszystko i pomyślnie FR wzniósł się ponownie w górę.
Ja natomiast doktoryzuję się nad skrzydłami oraz ich anatomią, ktoś by pomyślał że tam nic nie ma.
Nic bardziej mylnego, skrzydła można nieźle przy tuningować. :) Oczywiście to nadal będzie EPP ;)
Mój jak na razie przechodzi rehabilitację. Zapewne wrzucę jakieś fotki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rozpocząłem składanie.

 

Tak wygląda długość kabelka serwa KST DS113 MG w porównaniu do poszerzonych wycięć w płacie przeznaczonych na połączenie z przedłużaczem.

 

Mam wrażenie że pracy z FUNRAY będzie mniej niż z CULARISEM, co mnie bardzo cieszy :)

 

 

post-1402-0-39274000-1568623165_thumb.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam  te serwa ale nie sprawdzałem długości, nieźle nieźle. Do samego MPXa braknie jednak.
Z Cularisem jest zabawa ze skrzydłami i mocowaniem serw. Od takie klocki do poskładania.
Jak sklejałem kadłub w C... to za implantowałem węglowa rurę po całości kadłuba na odcinku

od SW po same skrzydła, coś jak w Soliusie. Ale to tak na marginesie. :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wczoraj się zawziałem i też poskładałem fr-a

Zostaje teraz wpakować resztę elektryki

Mam pytanko jak koledzy macie kabelki od serw. Chodzi mi o te przyłącza jak się rozpina skrzydła

Zastanawiam się czy robić kostki jak producent przygotował lub puścić kabelki bezpośrednio do odbiornika

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No a jak będziesz rozłączał i załączał nie wspominając o montażu i demontażu skrzydeł.
Oryginalne MPXy tak jak producent przygotował to dobre rozwiązanie.
Nie ma co kombinować.
Trochę byłem sceptyczny do takiego rozwiązania ale zrobiłem jak producent 

przygotował i jest OK.

Trzeba pamiętać aby wkleić idealnie w korpus ten plastikowy holder na serwa

zrobić kilka pasowań wraz z MPX_ami 
Ważne aby kupić oryginalne złączki. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dwa komplety MPX gniazdo wtyczka
http://www.nastik.pl/zlacze-gniazdo-p-925.html

http://www.nastik.pl/zlacze-wtyczka-p-924.html

Gniazdo montujesz w skrzydła wtyczki do uchwytu w kadłubie.
Przy czym w kadłubie kleimy do uchwytu ( delikatnie minimalnie CA )
W skrzydle jest na zatrzask.
Od strony serw w skrzydle z tego co widzę wystarczy jedna przedłużka.
W tej co już jest ( przedłużka serwa lotki) tniesz końcówkę i przewody lutujesz do MPX_a

I tak samo robisz w przypadku przedłużki serwa klap obu skrzydeł.

 

Tak wygląda komplet który zrobiłem do FR Przy okazji widzisz jakie długości potrzeba 

 

L+L / P+P to para,  z jednej strony podłączenie - klapa lotka z drugiej odbiornik .
W moim przypadku  L - lewa strona P - prawa strona

 

post-14986-0-12403500-1568658115_thumb.jpg

 

Przy okazji ten oring masz źle założony powinien być przed tym ,,dzyndzlem,, i w dodatku dwie sztuki.

Taka uwaga... przed założeniem oringów warto nieco wygładzić powierzchnię tych plastikowych krawędzi

baaaardzo drobnym papierem ściernym .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Super dzięki już wiem jak dzięki tobie to ogarnąć

Tak z tymi gumkami się zorientowałem że nie może tak być

Sugerowałem się instrukcją i jak tam jest pokazane

Ja w ogóle myślałem aby te oczka były zamknięte i w jednym nakrętką na stałe a przez oczka śruba która by to skręciła wszystko razem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mój miał polecieć dzisiaj. Niestety wczoraj rano klejąc ostatnie drobiazgi odkryłem, że krawędź natarcia prawego skrzydła, ta bliżej końcówki nie pasuje. W zestawie mam dwie skrajne krawędzie natarcia od lewego skrzydła. Krawędzie natarcia te bliżej kadłuba są prawidłowe.

Chyba w tym sezonie nie polatam, już sobie wyobrażam jak szybko zostanie uznana reklamacja i dosłany nieprawidłowy element. Jeżeli w ogóle  :(

Zestaw nowych z przesyłką to prawie 130pln https://www.lindinger.at/en/airplanes/spare-parts/electric-airplanes/multiplex-leading-edge-set-funray-as-in-kit

 

 

 

post-1402-0-59332800-1569137037_thumb.jpg

 

 

post-1402-0-92542800-1569137071_thumb.jpg

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.