Grzesiek Opublikowano Sobota o 14:25 Udostępnij Opublikowano Sobota o 14:25 Witam jestem na etapie zakupów na model dwu silnikowy. Będzie to konstrukcyjny samolocik w wersji górnopłata. Do napędu będą użyte dwa silniki kavan C2822/1200kV. I teraz prośba do znawców tematu. Wiadomo pakiet czy pakiety będą w kadłubie a silniki na skrzydłach, chodzi mi o kable które należało by przedłużyć. Czy między silnikiem a regulatorami czy regulatorem a pakietem/ami? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Czaro Opublikowano Sobota o 22:28 Udostępnij Opublikowano Sobota o 22:28 Zdecydowanie lepiej między pakietem, a regulatorem. Masowo i zakłóceniowo lepiej. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
japim Opublikowano Niedziela o 06:44 Udostępnij Opublikowano Niedziela o 06:44 Teoria mówi że jednak regulator silnik. Dodatkowe 30cm między regulatorem a silnikiem nie robi regulatorowi żadnej różnicy. Jak przedłużasz między bateria a regulatorem to przy wyższych napięciach (6s) należy dać większe kondensatory przed regulatorem aby nie zabić regulatora. Oczywiście przy małych modelach i małych napięciach (3s) to nie ma znaczenia przedłużałem i tu i tu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzesiek Opublikowano Niedziela o 07:34 Autor Udostępnij Opublikowano Niedziela o 07:34 Dzieki Przemek to bedzie model ok 1200-1300mm rozp. I zasilany z 2s. Myślę ze z dwóch osobnych aku. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Irek M Opublikowano Niedziela o 08:15 Udostępnij Opublikowano Niedziela o 08:15 1200 - 1300 to malutki w sumie. W moich dwóch 1400mm w jednym regulatory były w kadłubie, w drugim kilka cm od silników. Więc miałem obie wersje, o których mowa. Nie zauważyłem jakikolwiek nieprawidłowości w pracy zespołu napędowego. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzesiek Opublikowano Niedziela o 08:39 Autor Udostępnij Opublikowano Niedziela o 08:39 Irek a czy posiadasz plany jakiś dwusilnikowców i zechciał byś się podzielić? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Market Opublikowano Niedziela o 08:44 Udostępnij Opublikowano Niedziela o 08:44 1 godzinę temu, japim napisał: Teoria mówi że jednak regulator silnik. To mówi praktyka popularyzowana na forach. Ale jakoś nikt nie uzasadnił tego teoretycznie - dlaczego regulatory silnik, a nie regulator pakiet? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
japim Opublikowano Niedziela o 10:14 Udostępnij Opublikowano Niedziela o 10:14 Godzinę temu, Market napisał: To mówi praktyka popularyzowana na forach. Ale jakoś nikt nie uzasadnił tego teoretycznie - dlaczego regulatory silnik, a nie regulator pakiet? Napisałem dlaczego. Dlugie kable na zasilaniu robia problem z pojemnoscia ukladu zasilania I po pewnym czasie zabijesz kondensatory na wejsciu a potem zabijesz sam ESC. Napisalem tez ze dodatkowa dlugosc na wyjsciu z ESC nie robi rozbicy gdy masz 2m drutu nawiniete na silnik to dodatkowa długość przewodów między ESC a silnikiem tylko delikatnie zmienia długość cewki. 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Irek M Opublikowano Niedziela o 10:55 Udostępnij Opublikowano Niedziela o 10:55 2 godziny temu, Grzesiek napisał: Irek a czy posiadasz plany jakiś dwusilnikowców i zechciał byś się podzielić? Moje dwusilnikówki to przerabiana przeze mnie Aqua Star firmy Herr i Twin Star. Tak na szybko to mam plan i rozrysowane wszystkie części modelu Blenheim. Ma chyba 1200mm czy jakoś tak ale nie problem z powiększeniem. Gdybyś chciał go robić to dogadalibyśmy się bo mnie nie chce się wycinać wręg kadłuba 🙂 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi