Grzesiek Opublikowano 12 Października Udostępnij Opublikowano 12 Października Witam jestem na etapie zakupów na model dwu silnikowy. Będzie to konstrukcyjny samolocik w wersji górnopłata. Do napędu będą użyte dwa silniki kavan C2822/1200kV. I teraz prośba do znawców tematu. Wiadomo pakiet czy pakiety będą w kadłubie a silniki na skrzydłach, chodzi mi o kable które należało by przedłużyć. Czy między silnikiem a regulatorami czy regulatorem a pakietem/ami? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Czaro Opublikowano 12 Października Udostępnij Opublikowano 12 Października Zdecydowanie lepiej między pakietem, a regulatorem. Masowo i zakłóceniowo lepiej. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
japim Opublikowano 13 Października Udostępnij Opublikowano 13 Października Teoria mówi że jednak regulator silnik. Dodatkowe 30cm między regulatorem a silnikiem nie robi regulatorowi żadnej różnicy. Jak przedłużasz między bateria a regulatorem to przy wyższych napięciach (6s) należy dać większe kondensatory przed regulatorem aby nie zabić regulatora. Oczywiście przy małych modelach i małych napięciach (3s) to nie ma znaczenia przedłużałem i tu i tu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzesiek Opublikowano 13 Października Autor Udostępnij Opublikowano 13 Października Dzieki Przemek to bedzie model ok 1200-1300mm rozp. I zasilany z 2s. Myślę ze z dwóch osobnych aku. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Irek M Opublikowano 13 Października Udostępnij Opublikowano 13 Października 1200 - 1300 to malutki w sumie. W moich dwóch 1400mm w jednym regulatory były w kadłubie, w drugim kilka cm od silników. Więc miałem obie wersje, o których mowa. Nie zauważyłem jakikolwiek nieprawidłowości w pracy zespołu napędowego. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzesiek Opublikowano 13 Października Autor Udostępnij Opublikowano 13 Października Irek a czy posiadasz plany jakiś dwusilnikowców i zechciał byś się podzielić? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Market Opublikowano 13 Października Udostępnij Opublikowano 13 Października 1 godzinę temu, japim napisał: Teoria mówi że jednak regulator silnik. To mówi praktyka popularyzowana na forach. Ale jakoś nikt nie uzasadnił tego teoretycznie - dlaczego regulatory silnik, a nie regulator pakiet? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
japim Opublikowano 13 Października Udostępnij Opublikowano 13 Października Godzinę temu, Market napisał: To mówi praktyka popularyzowana na forach. Ale jakoś nikt nie uzasadnił tego teoretycznie - dlaczego regulatory silnik, a nie regulator pakiet? Napisałem dlaczego. Dlugie kable na zasilaniu robia problem z pojemnoscia ukladu zasilania I po pewnym czasie zabijesz kondensatory na wejsciu a potem zabijesz sam ESC. Napisalem tez ze dodatkowa dlugosc na wyjsciu z ESC nie robi rozbicy gdy masz 2m drutu nawiniete na silnik to dodatkowa długość przewodów między ESC a silnikiem tylko delikatnie zmienia długość cewki. 3 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Irek M Opublikowano 13 Października Udostępnij Opublikowano 13 Października 2 godziny temu, Grzesiek napisał: Irek a czy posiadasz plany jakiś dwusilnikowców i zechciał byś się podzielić? Moje dwusilnikówki to przerabiana przeze mnie Aqua Star firmy Herr i Twin Star. Tak na szybko to mam plan i rozrysowane wszystkie części modelu Blenheim. Ma chyba 1200mm czy jakoś tak ale nie problem z powiększeniem. Gdybyś chciał go robić to dogadalibyśmy się bo mnie nie chce się wycinać wręg kadłuba 🙂 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ares Opublikowano 18 Października Udostępnij Opublikowano 18 Października W dniu 13.10.2024 o 09:34, Grzesiek napisał: Dzieki Przemek to bedzie model ok 1200-1300mm rozp. I zasilany z 2s. Myślę ze z dwóch osobnych aku. Grzegorz , przy takiej rozpiętości modelu ( nie wiem jak masa) dałbym pakiet minimum 3 S . Pakietów dwuogniwowych raczej w takich modelach nie stosuje się . Na 2S latają halówki i malutkie deprony. Przemyśl to jeszcze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andrzej Klos Opublikowano 18 Października Udostępnij Opublikowano 18 Października Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzesiek Opublikowano 19 Października Autor Udostępnij Opublikowano 19 Października Dzięki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ahaweto Opublikowano 19 Października Udostępnij Opublikowano 19 Października Grzegorz zaopatrz się w to https://modele.sklep.pl/twin-star-ii-elektronika-multiplex-p-6675.html Jest to element z wyposażenia zestawu Twin Stara. W swoim modelu (Twin Star) zastąpiłem silniki szczotkowe bezszczotkami coś tam trzeba dolutować (już nie pamiętam) ale to proste. Regulatory mam zaraz za silnikami a w/w element znajduje się w "centropłacie". Piszę z nie swojego kompa i nie mam dostępu do zdjęć. Ja zostanie usunięta awaria to je zamieszczę. Model mam już kilka lat i wszystko jest OK. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzesiek Opublikowano 19 Października Autor Udostępnij Opublikowano 19 Października Trochę cena ?Jest dziwna Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi