sandał Opublikowano 7 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2013 Cześć,jestem początkującym i chciałbym wiedzieć czy na początek opłaca się kupić tą aparaturę http://abc-rc.pl/Fly-Dream-F6TB Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robertus Opublikowano 7 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2013 Widziałeś ile kosztuje odbiornik, dla mnie miałoby to znaczenie, bo mam 10 modeli. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Patryk Kukliński Opublikowano 7 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2013 Lepiej dołóż pieniędzy i kup Turnigy 9x. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vowthyn Opublikowano 7 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2013 Jak to dołóż? Przecież Turnigy jest tańsza. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sandał Opublikowano 7 Sierpnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2013 Jest droższa o 100zl :/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vowthyn Opublikowano 7 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2013 Jest droższa o 100zl :/ To zależy gdzie kupisz. Ja widzę w HK za 54$ z fabrycznym modułem. Po dzisiejszym kursie wychodzi 171,-PLN plus przesyłka, nawet doliczając ewentualny VAT wychodzi 210,-PLN plus przesyłka, czyli nadal taniej, a masz sensowne radio z komputerem, 8 kanałów i opis każdego możliwego aspektu eksploatacji w milionie tematów, a nie wielką niewiadomą. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sandał Opublikowano 7 Sierpnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2013 Przesyłka z HK kosztuje 77$ a poza tym nie umiem robić przelewu ok dzięki wam wszystkim kupię sobie Turnigy 9x na jakiejś polskiej stronie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...