piotralski Opublikowano 14 Stycznia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2014 Zebrałem Falcona w całość i ... poważyłem... Całość razem z pakietem wyszła mi 1815g 20cm więcej skrzydła i dodatkowo 8,5cm kadłuba... o węglu w środku nie wspomnę... To bardzo dobry wynik! Dla porównania moja starsza wersja Falcona (mniejsza) waży 1750g. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
M.Ch. Opublikowano 15 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2014 Piotrze, faktycznie wzrost wagi symboliczny, a model bardzo fajny!!! Ciekaw jestem Twoich wrażeń z lotów na tym napędzie. Mam pytanie (może trochę nie w temacie) - czy przy przy tej ilości węgla (jak dopatrzyłem się na zdjęciach) warto już używać jakiś odbiorników sugerowanych przy kadłubie z dużą ilością węgla? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cZyNo Opublikowano 15 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2014 Mam pytanie (może trochę nie w temacie) - czy przy przy tej ilości węgla (jak dopatrzyłem się na zdjęciach) warto już używać jakiś odbiorników sugerowanych przy kadłubie z dużą ilością węgla? najbezpieczniej i najrozsądniej wyprowadzić anteny poza kadłub. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotralski Opublikowano 15 Stycznia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2014 Tak jak napisał Jurek, anteny pójdą na zewnątrz, tak jak w poprzedniej wersji Falcona (tam tez było dużo węgla). Nie wiem czy to był dobry pomysł (z usytuowaniem anten), ale jak do tej pory się sprawdził - nie miałem absolutnie żadnych problemów z zasięgiem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zefirek Opublikowano 15 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2014 Tak jak napisał Jurek, anteny pójdą na zewnątrz, tak jak w poprzedniej wersji Falcona (tam tez było dużo węgla). Nie wiem czy to był dobry pomysł (z usytuowaniem anten), ale jak do tej pory się sprawdził - nie miałem absolutnie żadnych problemów z zasięgiem. Estetyka wykonania modelu ucierpiała niesamowicie, ale to tylko moje zdanie na ten temat. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotralski Opublikowano 15 Stycznia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2014 Zapewne Marcin masz dużo racji, jednakże wolę stracić trochę z estetyki modelu niż cały model, nie mówiąc o szkodach jakie można w ten sposób wyrządzić innym. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cZyNo Opublikowano 15 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2014 Dokładnie tak Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ArabaT Opublikowano 15 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2014 Wyglądać czy latać? oto jest pytanie. jeśli już to aerodynamika modelu ucierpiała bardziej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cZyNo Opublikowano 15 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2014 Ja wole latać niz patrzeć 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zefirek Opublikowano 15 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2014 Wyglądać czy latać? oto jest pytanie. jeśli już to aerodynamika modelu ucierpiała bardziej Łukaszu, odpowiedź jest prosta: wyglądać i latać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
heksodus Opublikowano 15 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2014 Łukaszu, odpowiedź jest prosta: wyglądać i latać. Chyba nie miałeś modelu z compozytu,ze ci anteny przeszkadzają,bo dla tych co mają to widok takich anten jest bardzo naturalny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kojani Opublikowano 15 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2014 ....compozytu... Wybierz co wolisz: composite kompozyt Po co tworzyć nowe nazewnictwo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zefirek Opublikowano 15 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2014 widok takich anten jest bardzo naturalny Może i tak, ale napisałem wyraźnie: Estetyka wykonania modelu ucierpiała niesamowicie, ale to tylko moje zdanie na ten temat. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
samolocik Opublikowano 15 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2014 Piotr powinien powiedzieć "mój model moje anteny" 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
heksodus Opublikowano 15 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2014 Wybierz co wolisz: composite kompozyt Po co tworzyć nowe nazewnictwo Jak zwał tak zwał grunt,ze wiesz o co chodzi 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotralski Opublikowano 15 Stycznia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2014 Piotr powinien powiedzieć "mój model moje anteny" Piotr, a po co? I tak wiadomo, że każdy zrobi jak będzie chciał, bo to jego model Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotralski Opublikowano 15 Stycznia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2014 Porobiłem testy śmigieł z napędem o którym wspominałem wcześniej. I tak, poniżej test śmigła 16x8. Test pierwszy na 3S, natomiast drugi na 4S. Poniżej test śmigła 16x10... Test pierwszy 3S 3000mAh, drugi 3S 2200mAh, natomiast trzeci 4S 2200mAh. Poniżej test śmigiełka które jest moim faworytem Ciężko było model utrzymać 15x13.... Test pierwszy 3S, test drugi 4S Ciekaw jestem Waszych komentarzy... za które oczywiście będę bardzo wdzięczny! Śmigła Aero-Naut węglowe. PS Zamiast rozważać, czy antenki na zewnątrz są bardzo nie na miejscu, czy też nie, możemy przeanalizować tematy bardziej istotne Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Jerzy Markiton Opublikowano 15 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2014 Włącz pomiar napięcia i porównaj skoki napięcia i prądu, zwłaszcza na pakiecie 4s. Pozdrawiam - Jurek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotralski Opublikowano 16 Stycznia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2014 Jerzy, tak też uczynię, niestety dopiero wieczorem (nie mam logów przy sobie). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ryszard_I Opublikowano 16 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2014 Prąd maksymalny dla tego silnika wg. producenta to 70A (na stronie www.aicraft-world.com trfiłem na info dotyczące tego silnika I=50A/30s). W motoszybowcu staram się wycisnąć z napędu maksymalny prąd. Z uwagi na to, że napęd będzie pracował do 10sekund to prąd nawet 60A nie będzie destrukcyjny dla silnika. Dla prądów tej wielkości nie musisz szukać super pakietów. Dualsky serii GT-S spokojnie wystarczą. Zrób testy z większym śmigłem bo u Ciebie prąd jest w granicach 42A. W czasie testów dodatkowo mierz prąd amperomierzem cęgowym a napięcie pakietu woltomierzem podłączonym do gniazda balansera. Z własnego doświadczenia wiem, że pomiar prądu przez wewnętrzny bocznik regulatora jest mało dokładny. Jest to ważne w momencie gdy poruszasz się w granicach prądów maksymalnych lub je przekraczasz. Producent podaje, że przekładnia przeniesie 700W. Biorąc pod uwagę sprawność zespołu napędowego (silnik + przekładnia ok.80% to moc pobierana przez napęd z pakietu powinna być do około 800W . Jak będziesz znał dokładne napięcie ( na co wcześniej zwrócił uwagę Jurek) na obciążonym pakiecie to znając prąd będziesz wiedział jaką moc pobiera napęd. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi