Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Jak stałeś się przypadkowym posiadaczem, to może chociaż jakieś zdjęcie wrzuć...

 

W czym problem? Kupujesz silnik, serwa i w górę. :)

Opublikowano

Hej,

 

Bardzo ciekaw jestem tego nowego modelu. Koniecznie wrzuc pare zdjec zestawu i potem z postepow w budowie.

 

Jesli chodzi o wyposazenie staraj sie aby model wyszedl mozliwie lekko a znajac modele p. Kwarcinskiego odwdzieczy sie bardzo dobrymi wlasciwosciami lotnymi w swojej klasie. 

 

Proponuje skontaktowac sie z p. Andrzejem 'AeroArt' co do wyposazenia i ustawien.

  • Lubię to 1
Opublikowano

Mam nadzieję, że przynajmniej TEN wątek nie będzie zajechany przez "F3Fachowców" i innych "mistrzów świata".

Gratuluję modelu i również czekam na fotki z relacji ;) Co do wyposażenia, to musisz się zdecydować jak będziesz nim latał (tudzież jaki styl latania preferujesz).

Pozdrawiam ! 

  • Lubię to 3
Opublikowano

Ciekawe wykonanie kadłubu, czy jest widoczne połączenie?

U tego producenta nie widać połączeń od zewnątrz. Od środka widać tylko zakładkę tkaniny.

  • Lubię to 1
Gość Kamyczek_RC
Opublikowano

Wybierając napęd do tego modelu (Drętwy I Mały ) kierował bym się wskaźnikiem wagi . Jeśli uzbroisz ten model w lekki akumulator i silnik o mocy ok 300 W uzyskując masę ok 1000-1200g model nie będzie może pionowo się wznosił , ale będzie sensownie szybował . W tym modelu wystarczą serwa typu MG16 czy nawet SG90R , Wsadzenie do tego modelu akumulatora typu 3S2600mAh i silnika ponad 500 W zrobi z tego cegiełkę ,która poleci szybko w górę i tak samo szybko będzie wracała na ziemię .  

Opublikowano

Gdybym skladal ten model dla siebie (niewykluczone ze tak sie stanie) zamontowal bym takie oto serwa:

 

http://hobbyking.com/hobbyking/store/__62613__Turnigy_TGY_245_Metal_Cased_DLG_Wing_Servo_9g_2kg_0_08sec.html

 

Mam 4 na polce, czekaja swojego modelu.

Lekkie, szybkie i stosunkowo mocne a co najwazniejsze bardzo dobrze 'centruja' w porownaniu do konkurencji.

Cena troszke wyzsza ale wydaje mi sie ze laminat zasluguje na troche wiecej, jest wart lepszych serw. Poza tym DIM potrzebuje tylko 4 serwa.

 

Silnik tak jak Kolega wyzej napisal max 300W.

Chociaz tu zwrocilbym uwage na wywazenie modelu zeby nie bylo koniecznosci wozenia duzego/ciezkiego pakietu.

W moim przypadku staralbym sie uzyc pakietow ktore juz mam np. 3S 1300mAh tak popularnych modelach ESA. 

 

Ten model musi wyjsc lekko aby bardzo dobrze latal.

  • Lubię to 2
Gość Jerzy Markiton
Opublikowano

Dzięki Damianie !

-----------

Mam 4 takie serwa i bardzo pozytywne obserwacje, niestety, "ze stołu"... Ale jakoś mam pietra ! 8mm serwa więc przekładnia siłą rzeczy dość subtelna. Identyczna precyzja, trochę większy moment, prawie taka sama cena - Turnigy 306.... Teoretycznie większa odporność na udary ale niestety 40-50g więcej ! W tym kontekście Corony do walki z masą - niespecjalna propozycja. Ale mają atut - 8$ !! Przy czym jeśli już Corony to cyfrowe ! Wtedy 10 zł drożej.

- Jurek

Gość Jerzy Markiton
Opublikowano

Zgadzam się ! Ale.... Ale - ustawiłem w nadajniku krok trymera na "1". Analogowe odpowiadają co 3-4 piknięcie a cyfrowe co 1-2. Ta odpowiedź co 1 to raczej przypadkowo. W tym momencie 3$ nie robi mi różnicy. W obu przypadkach mechanika wygląda na identyczną i nie stwierdziłem różnic na gorzej niż w Hitecu 125 czy 5125. Miałem je w Virusie, teraz poszły do Jantara i mam nadzieję, że posłużą.

Do Dim-a to na wyrost i spuchliznę i trochę jest niespójne z hasłem walki z masą.. Gdybym je miał i wyposażał Dim-a - prawie na 100% by do niego poszły. Gdybym miał leżeć w 1 szufladzie Hextoniki DMG - 16 (nie mylić z 14, bo to nieporozumienie, chyba, że do łódki zanętowej) i cyfrowe Corony - zastosowałbym Hextroniki...

Nie ukrywam, że byłbym ciekaw spostrzeżeń eksploatacyjnych Turnigy 245 - bo serwa, mimo aplikacji w helikopterkach są chyba zrobione głównie do DLG i im podobnych - a to jednak inne masy i siły na dźwigniach. Przed laty Futaba 133 była szczytem marzeń do skrzydła i kolega 2 takie używa do dziś w 3kg modelu F3B. Ponad 20 lat..... Żeby było śmieszniej - włożył je do skrzydeł w trakcie laminowania i nie ma nawet otworu w skrzydłach. Jakieś 15-16 lat temu zciągałem mu ze Stanów  przekładnię na wymianę - jak przygrzmocił na Ochodzitej. O.K. - to już są jego 4 czy 5 skrzydła a serwa tylko przekłada.

Więc ten "banan" - to tylko w kontekście ceny.

- Jurek

Opublikowano

Na lotkach serw taki nietrym to nie problem. Byle jako tako by centrowało ;) Za to na stateczniku jak dla mnie nieakceptowalny, szczególnie przy Vce.

  • Lubię to 2
Opublikowano

No to fajnie. Mysle, ze nie tylko ja bede czekal z niecierpliwoscia na wieksza ilosc zdjec i relacje z oblotu. 

 

Ladny pomarancz.

Podobno kolor pomaranczowy najlepiej widoczny na 'roznych tlach'.

Szkoda tylko ze gorna czesc skrzydla nie zostala delikatnie zaznaczona kolorem jak u Kolegi powyzej.

Brakuje mi tego rowniez w moich Falconach. Ile to razy stracilem model z oczu w zakrecie i ile razy przymierzalem sie zeby jakis kolor rzucic na 'wierzch'. 

I jakos tak sie nie moge zebrac zeby poprawic producenta.

  • Lubię to 1
Opublikowano

Czyli model wyjdzie ponizej 1000 g. Powinno byc dobrze :) .

Ciekawe jak wyjdzie SC przy tym wyposazeniu.

Mozna byloby jeszcze pare gram zaoszczedzic na mniejszym pakiecie.

 

Z niecierpliwoscia czekam na ciag dalszy.

  • Lubię to 1
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Czy ten silnik Turnigy wejdzie bez problemu w dziób? Te kable nie są czasem na tyle sztywne przy samym silniku, że nie pozwolą na jego bezproblemowy montaż?

  • Lubię to 1
Gość Jerzy Markiton
Opublikowano

A gdybyś dał kołpak 35mm - to o ile musiałbyś cofnąć silnik ?

- Jurek

  • Lubię to 1
Opublikowano

Kibicuję. Bo do mojego DIMa kupiłem ten sam silnik. Zatem czipsy, piwo i czekam, jak Ci wyjdzie :-)

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.