bandyr Opublikowano 5 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2015 4 cele Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Blako2682 Opublikowano 5 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2015 4s Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robertus Opublikowano 23 Listopada 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2015 Przyszły zakupy. Pakiet Zippy 3000mAh 40C - waga 310g Regulator 70A HK Blueseries -waga 75g Pakiet przychodzi z takimi wtyczkami srednica 5mm. Ja bym chciał zamienić je na XT60, podobno przenoszą 60A, nie spodziewam się większych prądów. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bartek Piękoś Opublikowano 23 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2015 Z jakichś powodów są tu bullety i to nie najmniejsze. Ja czytałem (nie pomnę źródła), że XT60 przenoszą do 40A. Brałbym takie gdzie są mniejsze straty cieplne. Bullety, mimo, że nieco niewygodne, podobno najlepiej zdają egzamin przy dużych prądach, choćby dlatego, że mają "rozmiarówkę", również tą dużą Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MZWBPiotr Opublikowano 24 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2015 Polecam zmienic wtyczki na xt90 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robertus Opublikowano 25 Listopada 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2015 Ty masz u siebie XT90? A ja zdałem sobie sprawę, ze jeszcze nie wiem jak go naładuję, bo wtyczki nie mam odpowiedniej. Chyba testowo założę jednak XT60 a potem się zobaczy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MZWBPiotr Opublikowano 25 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2015 Ja u siebie mam xt90. Do ladowania zlutowalem sobie przejsciowke xt60 - xt90 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Blako2682 Opublikowano 27 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2015 Robercie nie masz co się martwić ja mam takie same pakiety i identyczny zestaw i pobór będziesz miał w 55 -58A i złączki xt60 wytrzymują bez problemu. One zaczynają robić się ciepłe dopiero przy 90A przy 120 są już naprawdę gorące. Xt90 stosuje do zestawu powyżej 80A i pakietów 5S Wysłane z mojego SM-G903F przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robertus Opublikowano 27 Listopada 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2015 Dzięki za info. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robertus Opublikowano 28 Listopada 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2015 Podłączyłem silnik bez wentylatora i pokręciłem go trochę na maxa. Pobór prądu bez obciążenia wahał się od 1A do 4A. Silnik się zrobił dość ciepły. to normalne, aby na luzie się grzał? Czy może powinienem ustawić timing na niski, teraz jest zapewne auto, bo ustawiłem tylko drążek gazu. Zrobiłem jeszcze taką przeróbkę. Bazując na zdjęciach wersji 3 tej turbinki gdzie w kołnierzu silnika były wycięcia zapewne w celach chłodzenia, wyciąłem podobne szpary w mojej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bartek Piękoś Opublikowano 28 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2015 Wg mojej wiedzy, nie powinieneś kręcić na maksa bez wentylatora. Tym bardziej dokonywać pomiarów i wnioskować. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robertus Opublikowano 28 Listopada 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2015 Dlaczego, coś się stanie silnikowi jeśli będzie działał bez obciążenia? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MZWBPiotr Opublikowano 28 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2015 Silnik z wentylatorem dziala jak suszarka. Po chwili zaczyna leciec cieple powietrze tyle zaobserwowałem w moim egzemplarzu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robertus Opublikowano 28 Listopada 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2015 Pomiary: Na mojej prowizorycznej hamowni, czyli nadmuch na wagę mam 1kg ciągu przy 45A poboru prądu. Przy naładowanym pakiecie 54A i 1350g ciągu dla timingu low oraz 65A i 1450g ciągu dla timing high I jeszcze mały eksperyment. Podłączenie do 3S, pobór prądu 30A, ciąg 700gram. Gdzie waga zestawu 2x3S1300mAh, regulator, turbina odbiornik waży około 500gram. Czyli teoretycznie, dałoby się zrobić jakiś lekki parkflayer na tym. Ewentualnie prędkość strumienia może być maława, ale jakiś gruby profil i to coś by poleciało na 3S. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Blako2682 Opublikowano 28 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2015 Timing ustaw sobie na medium a startu nie ustawiał bym na soft bo przy jakimkolwiek kłopocie turbina nie zareaguje dość szybko a i tak jest lekka turbo dziura zanim złapie odpowiedni ciąg, takie ustawienie stosuje się do śmigłowca. Co do uruchamiania silnika na sucho można w ten sposób załatwić łożyska i magnesy. Wysłane z mojego SM-G903F przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robertus Opublikowano 28 Listopada 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2015 Co do uruchamiania silnika na sucho można w ten sposób załatwić łożyska i magnesy. Dlaczego? Takie info jest o timingu. Mogę zrobić low lub high. 5.Timing setup : Automatic/ Low / High. * Automatic–ESC automatically determines the optimum motor timing * Low (7-22 deg)–Setting for most 2 pole motors. * High(22-30 deg)-setting for motors with 6 or more poles. In most cases, automatic timing works well for all types of motors.However for high efficiency we recommend the Low timing setting for 2 pole motors (general in-runners) and high timing for 6 poles and above (general outrunners). For higher speed, High timing can be set. Some motors require different timing setups therefore we suggest you to follow the manufacturer recommended setup or use the automatic timing setting if you are unsure. 9.Switching Frequency : 8kHz/16kHz * 8kHz–Sets ESC switching frequency for 2 pole motors, e.g. in-runners. * 16kHz–Sets ESC switching frequency for motors with more than 2 poles, e.g. out-runners Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Blako2682 Opublikowano 28 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2015 Dlatego że silnik będzie się obracać grubo ponad 40tys na minutę przy naładowany pakiecie a przy obciarzeniu bedzie robił jakieś 20tys.Bardzo tego nie lubią łożyska i magnesy a szczególnie magnesy neodymowe tracą swoje własności . Co do ustawienia esc zostaw tak jak ustawiłeś lub auto można się tylko jeszcze zastanowić nad cut off volt ja myślę że lepiej by było ustawić 3.2 aby zostało troszkę więcej w pakiecie. Wysłane z mojego SM-G903F przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dukeroger Opublikowano 28 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2015 magnesy traca wlasnosci od obrotow? skad taka wiedza? to ze przeplyw powietrza je chlodzi a z temperatura (wysoka) traca wlasnosci to zgoda ale na jakiej innej zasadzie mialoby sie to odbywac? podobnie lozyska... ogolnie wytrzymuja kilkadziesiat godzin ale czy pedzil silnik z czy bez wentylatora jaka to niby roznica? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Blako2682 Opublikowano 28 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2015 Właśnie oto mi chodziło że nie mają chłodzenia tylko nie sprecyzowane tego dokładnie Wysłane z mojego SM-G903F przy użyciu Tapatalka Co do łożysk w tych silnikach są po prostu kiepskie. Wiem co mówię potrafią się odezwać już po pierwszym teście. Wysłane z mojego SM-G903F przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robertus Opublikowano 28 Listopada 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2015 Łożyska da się wymienić czy są jakoś wklejone na stałe? Może znasz rozmiar, żeby poszukać już zamienników. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi