wojcio69 Opublikowano 29 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2016 Napisało mi: Nie masz uprawnień do pobrania tego załącznika (link z filmem). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shock Opublikowano 29 Maja 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2016 No to chyba zonk bo to film z ajfona przesłany na pocztę w jakimś formacie Quick coś tam . Edit .Zaraz będzie,Marcin wrzuci . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shock Opublikowano 29 Maja 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2016 Krótki start Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojcio69 Opublikowano 29 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2016 Piknie Panie znikł w chmurkach, piknie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shock Opublikowano 1 Czerwca 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2016 Zgodnie z planem, model odebrany z "serwisu" ,uzbrojony i gotowy do lotu. W zasadzie jakby nie wspomnieć o blamażu przy oblocie to raczej nikt nie nie zorientował by się że kadłub był naprawiany... Nasz lotniskowy kolega ma fach w ręku i naprawdę naprawił pęknięcia w artystyczny sposób. Mam nadzieję że na spokojnie,bez publiki,bez ciśnienia ,bez obracania się za siebie czy burza jest tuż tuż,bez zerkania czy regulator poszedł z dymem oblatam jutro/pojutrze model i z uśmiechem wrócę do domciu. Fotki napraw Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Konrad_P Opublikowano 1 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2016 Mam nadzieję że na spokojnie,bez publiki,bez ciśnienia ,bez obracania się za siebie czy burza jest tuż tuż,bez zerkania czy regulator poszedł z dymem oblatam jutro/pojutrze model i z uśmiechem wrócę do domciu. I tego ci życzę. Tak bez publiki i ciśnienia jest najlepiej, wówczas wszystko wychodzi. A po wlataniu się w model publika już nie będzie przeszkodą. A naprawa perfekcyjna pogratulować koledze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojcio69 Opublikowano 1 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2016 I o to chodzi Rafale - bez publiki, egoistycznie sam dla siebie, czyli ja z mną. Naprawa rewelka. Życzę miękkich lądowań i dłuuugich lotów Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shock Opublikowano 1 Czerwca 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2016 Spodziewałem się że w miejscach napraw będzie matowa powierzchnia ,mocne ślady ingerencji w kadłub a tu miłe rozczarowanie -struktura,lśniąca powierzchnia ,nie jest tak źle ! Na fotkach może widać ślady napraw ale w spojrzeniu na cały kadłub gubi się to i w zasadzie dla kogoś mało dociekliwego jest to prawie niewidoczne. Wiem jedno po tych trzech lotach ... to model zdecydowanie inny w "prowadzeniu" jak Virus... (bez ujmy dla Virusa ). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shock Opublikowano 4 Czerwca 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2016 Opinii silnika? - nie znajdziesz drugiego takiego małego z taką małą wagą co daje takie osiągi na śmigle 15x10 przekroczysz 100A mi logi pokazały 146A No i cóż...jak wyszło z praktyki u mnie pomiary wykazały zupełnie coś innego. Marcin chyba masz coś nie teges z tym loggerem ....chyba że to kwestia Twoich łopatek RF Założyłem łopatki Areonaut 16x10 i wg wattmetera prąd to 75 A i to by się sprawdziło bo mam regulator 90 A i przeżył . Owszem, był on mocno ciepły po 3 (potem następnych 3) wyciągach ale nic nie odcinał,będę latał dalej na takiej konfiguracji choć w planie docelowo jak pisałem regulator ok.120A Foto że faktycznie taki rozmiar śmigła Ogólnie dziś wróciłem mocno zadowolony z lotniska, polatałem nareszcie Toxikiem i szybciej ,wolniej ,termicznie i powoli się z nim oswajam .Zaskakuje mnie niechęć do lądowania tego modelu,dziwna reakcja BF z najpierw mocnym zadarciem potem prawidłowym podejściem do lądowania. Przede mną jeszcze wiele lotów zanim model dopasuję do siebie."Fabryczne" nastawy wydają mi się zbyt restrykcyjne,model jest na nich mułowaty...Przyzwyczajenia z akrobatów na szybkie reakcje robią swoje. Jutro ma coś wiać więc pierwsza wyprawa na zbocze , zobaczymy jak model lata na Ochodzicie Nasz nadworny fotograf Boguś cyknął dziś kilka fotek i zamieści niebawem tu w temacie. Edit. Dodam iż po 6 wyciągach ,ciężko określić wysokość ale ok. 200 m z pakietu o pojemności 3000 wyssało 1700 mAh Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sbogdan1 Opublikowano 4 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2016 Byłem , widziałem , zarejestrowałem ...TOX jest piękny w tych barwach i tak samo lata, a lata jak marzenie.Pogoda dziś typowo szybowcowa, słoneczko wiaterek, po prostu bajka.Tak na szybko dwie foteczki puki co ... 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Konrad_P Opublikowano 4 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2016 To może i ja się podłącze pod Rafała wątek. I tak kiedyś będzie się musiała koleżanka małżonka dowiedzieć, więc czym szybciej tym szybciej zacznie się do mnie znów odzywać. Wczoraj przywiozłem takiego. Czy zdążę go uzbroić i oblatać do Żaru to nie wiem, ponieważ mam małe kłopoty zdrowotne i stałem się jednoręczny. Niestety wysiadła mi ta lepsza, precyzyjniejsza ręka. Nie mniej będę prezentował swoje patenty i pomysły oraz podpatrzone u innych rozwiązania podczas uzbrajania modelu. Co do wyposażenia to będzie tak: Serwa bez rewelacji: 4xKST125 i 2xKST215 Silnik: Poly-Tec 600-33 m. Getr. 6,1:1 Łopatki: RF 16x16 ale wąskie. Nie chcę przekroczyć 100A a przy szerokich była by taka obawa. Kołpak: Valdimira 38/6/0 z gumką Zasilanie na razie: 3S SLS 2200mAh ( być może po testach przejdę na 4s) Regulator: Castle EDGE Lite 100A Co jeszcze. Nie przewiduję dodatkowego BEC do zasilania samej elektroniki. W Relaxie od 3 sezonów mam ten sam regulator i BEC z regulatora obsługuje z powodzeniem te same serwa, więc postanowiłem skopiować to rozwiązanie również w Toxicu. Popychacze tylnego usterzenie będę robił na klasycznych bowndenach. Co do wagi to jeszcze jej nie znam, ale z pewnością będzie minimum 110-130g cięższy od Rafała Chciałbym nie przekroczyć 2600g, a że to ma być model do trochę szybszego latania a nie do termiki, więc szat nie będę darł jeśli wyjdzie trochę więcej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sage Opublikowano 4 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2016 W pierwszym momencie pomyslalem ... Jak to ? 'Shinto' w tym watku ? Ale jak doczytalem to wszystko jasne . Fajne malowanie. Moj Syn mowi, ze takie hipnotyzujace. A ja dodam ... bedzie sie mozna zapomniec (w dobrym tego slowa znaczeniu) . Gratuluje swietnych modeli ! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marcin.O Opublikowano 4 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2016 Konrad gratki co do wagii to mój waży 2550 i daje radę a tak na phasorze idzie do góry https://youtu.be/UuCZYiiPZsw Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shock Opublikowano 4 Czerwca 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2016 Konrad ,gratulacje Jak widać "Toksyczny Team" rośnie w siłę a wiem że kolejne będą... Kołpak z gumką...a co to ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Konrad_P Opublikowano 4 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2016 W pierwszym momencie pomyslalem ... Jak to ? 'Shinto' w tym watku ? Ale jak doczytalem to wszystko jasne . Fajne malowanie. Moj Syn mowi, ze takie hipnotyzujace. A ja dodam ... bedzie sie mozna zapomniec (w dobrym tego slowa znaczeniu) . Gratuluje swietnych modeli ! W początkowej koncepcji właśnie miał być Shinto ale padło na coś innego. A że malowanie mi się spodobało, więc postanowiłem bezczelnie zerżnąć, ale żeby nie było już tak strasznie ordynarne zerżnięcie, więc spód jest zupełnie inny a góra też ociupinę się różni. Konrad gratki co do wagii to mój waży 2550 i daje radę a tak na phasorze idzie do góry https://youtu.be/UuCZYiiPZsw Marcin macie naprawdę świetne silniki i jak widać na filmiku motorek daje radę. Mam nadzieję, że z moim będzie podobnie. Przewaga phasora nad moim to 100g mniej. Cóż będzie trzeba zacząć lądowanie ciut wcześniej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marcin.O Opublikowano 4 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2016 Konrad spokojnie nic nie bedziesz musiał ja z racji cięższego regulatora , mam doklejone do dupki 30 gram ołowiu i SC na 102 i tak lata mi się dobrze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Konrad_P Opublikowano 4 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2016 Ja z racji cięższego silnika dostałem cięższą "V" -kę. Musze trochę wydobrzeć i zabrać się za składanie bo jestem ciekaw jak to wyjdzie z tą wagą na koniec. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marcin.O Opublikowano 4 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2016 To dobrze , składaj na Żarze zrobimy grupowy lot Toxików Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shock Opublikowano 4 Czerwca 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2016 Szybciej niż się spodziewałem.... Mezon Lite 120 A Koncepcja zasilania została zmieniona.Korzystam z beca z regulatora który ma dwie ścieżki zasilania odbiornika, jedna od gazu, druga (której nie wykorzystuję bo nie mam systemu Jeti) od telemetrii. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Konrad_P Opublikowano 4 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2016 Bydle wielkie jak smok, ale mają świetną opinię. Miejsca w kadłubie sporo więc stresu nie ma. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi