Shock Opublikowano 14 Października 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Października 2020 Ja zostawiłem na regulatorze bo były fabrycznie ale faktycznie trochę przeszkadzają. Skoro tak konkretna firma jak Yeti dała pierścienie ferrytowe to chyba jakąś rolę one odgrywają. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mmodel Opublikowano 14 Października 2020 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2020 No trudno, zostanie więc. A regulator to yep ? Dzięki za odpowiedź ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cZyNo Opublikowano 14 Października 2020 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2020 a ja zdejmuje. Jak będą jakieś zakłócenia to założę. Choć jeszcze nie zdarzyło mi sie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mmodel Opublikowano 20 Października 2020 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2020 (edytowane) Witajcie, W końcu i mój Toxic poleciał. Sezonowałem go dość długo u rodziców, potem przeleżał we Włoszech na mieszkaniu oczekując na napęd. Oblot odbył się w sobotę na lokalnym zboczu. Warunki bardzo dobre, wiatr 1-3m/s, około 15 stopni. Regulacji wymaga V-ka( gdy pracuje jako kierunek za dużo unosi się nos, co mnie denerwuje). Poza tym wszystko jak najbardziej ok. Wznoszenie jak dla mnie wystarczające na tym silniku(Turnigy GliderDrive SK3 Competition Series - 3858 - 4.6 840kv). Muszę się w niego wlatać. Zamówiłem już kolejne 2 pakiety, bo jeden to zbyt mało, nawet na rekreacyjne latanie Toxiciem. Pozdrawiam VID_31841206_082329_755.mp4 Edytowane 20 Października 2020 przez mmodel 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cZyNo Opublikowano 20 Października 2020 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2020 2 minuty temu, mmodel napisał: Regulacji wymaga V-ka( gdy pracuje jako kierunek za dużo unosi się nos, co mnie denerwuje). No i pięknie! A to to pierdoła - wystarczy zmienić różnicowość na Vce - zajmuje to chwile jeśli aparatura takową opcje posiada Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mmodel Opublikowano 20 Października 2020 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2020 Tak, w wolnej chwili przed kolejnym weekendem to zrobię. Mam MC 20 więc raczej to nie będzie problem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cZyNo Opublikowano 20 Października 2020 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2020 nie - Dual Mixer i po ptokach. Ja robię to w locie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
flyszman Opublikowano 8 Sierpnia 2022 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2022 ...podepnę się do tego tematu. Aktualnie borykam się z usterzeniem motylkowym w Respect'e i mimo różnicowości nie udaje mi się zniwelować tendencji do zadzierania nosa przy używaniu SK. Producent wskazał by zastosować patent wychyleń V-ki w SK tylko w górę i to mało...to oczywiście pomogło, niemniej efekt jest wówczas małej skuteczności SK. Zastanawiam się czy można podeprzeć się mixem tj. jak wychylam ster kierunku w L lub w P to analogicznie dołączało by się wychylenie w górę lub w dół jednej z lotek na P lub L skrzydle. Czy to jest praktykowane i pomoże w większej skuteczności SK i przy niezadzieraniu nosa ? Dzięki za ewentualną poradę. Roland Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dariuszj Opublikowano 8 Sierpnia 2022 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2022 2 godziny temu, flyszman napisał: Zastanawiam się czy można podeprzeć się mixem tj. jak wychylam ster kierunku w L lub w P to analogicznie dołączało by się wychylenie w górę lub w dół jednej z lotek na P lub L skrzydle. Czy to jest praktykowane i pomoże w większej skuteczności SK i przy niezadzieraniu nosa ? Odwrotny miks tj. miks steru kierunku do lotek jest powszechnie znany i stosowany. Z takim jak proponujesz się nie spotkałem i uważam osobiście za zły pomysł. Sporo osób lata używając tylko lotek bez steru kierunku lub lekko wspierając się sterem kierunku. Może po prostu masz złe nawyki i próbujesz robić zakręty głównie kierunkiem zamiast używać lotek? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Stanisław z Gdańska Opublikowano 8 Sierpnia 2022 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2022 3 godziny temu, flyszman napisał: Zastanawiam się czy można podeprzeć się mixem tj. jak wychylam ster kierunku w L lub w P to analogicznie dołączało by się wychylenie w górę lub w dół jednej z lotek na P lub L skrzydle. Zaproponowany przez Ciebie MIX jest bezsensowny. Włóż go miedzy bajki lub do śmietnika. Powinien być odwrotny MIX, a więc: lotki w lewo , to kierunek w lewo i odwrotnie. Jest to uzasadnione aerodynamicznie. "Respect" od Leszka nie jest to termiczny F5J, lecz typowy F3F (nawet nie F3B) zaprojektowany do robienia ostrych zakrętów, bez wytracania prędkości. Płaskie zakręty zostaw sobie dla swojego "Relaxa" od Witka Stefańskiego Dla wielu dobrych zawodników, startujących w F3F ster kierunku jest zupełnie zbędny. W zupełności wystarczy im koordynacja ruchowa głębokości i lotek. Czasy żółtej Webry minęły prawie 50 lat temu i dlatego powszechnie stosuje się w szybowcach, różnicowość wychylenia lotek. Poćwicz trochę i będziesz wykonywał zakręty bez wyślizgu i ześlizgu. Wystarczy Tobie odpowiednia koordynacja ruchowa lotek i głębokości. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
flyszman Opublikowano 8 Sierpnia 2022 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2022 To prawda...nie mogę żądać od Respecta F3F reakcji i sposobu sterowania analogicznego do Relaxa F3B ... na marginesie to Respectem da się krążyć w termice a Relaxa można pogonić na zboczu lub nurkowaniu aż strach Dziękuję za rady ROLAND Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi