Jump to content
kkdarch

Kontroler sterowania podwoziem elektrycznym progeamowanie

Recommended Posts

Kupiłem taki oto kontroler i mam pytanie odnośnie możliwości zmiany czasu działania silników.Teraz pracuje około 10s i się wyłącza.Gdy pstryknę przełącznikiem w aparaturze w neutrum i z powrotem na otwieranie pracuje dalej.a może mam za wolne silniki z przekładnią?Mam 100obr na min. a nakrętka przesuwa się o jakieś 10mm.Nie ma do kontrolera instrukcji więc nie wiem czy to można programować.

 

https://avifly.pl/pl/pozostale-ramy/kontroler-sterowania-podwoziem-elektrycznym

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hej

Udało się coś wymyślić z tym kontrolerem? jest jakieś sterowanie czasem pracy silników? czy docelowo jest te 10s i nic więcej z tym się nie zrobi?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mam info z AviFly że nie ma możliwości regulacji czasu.

Trzeba coś wymyślić innego albo szybsze przekładnie albo krótsza dźwignia żeby pełny ruch zmieścił się w czasie.

Share this post


Link to post
Share on other sites

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

  • Similar Content

    • By Scislov
      Witam. Ostatnio odbyłem pierwszy lot swoim własnym samolotem zrobionym ze styropianu, który oczywiście jak na pierwszy lot przystało, zakończył się kraksą . Ale może zacznę od początku. samolot ma masę wraz z osprzętem 850g, długość 90cm i rozpiętość 1,20m. Na jego pokładzie znajduje się arduino z modułem wifi oraz standardowe serwa do lotek. Sterowany jest przez przerobiony stary joystick od komputera, w którym również siedzi arduino. Mocy samolotowi dostarcza bateria 2000mAh 3s 40A, regulator esc 30A i silnik 2200KV dla samolotów do 1kg ze śmigłem 9x5. Tak więc, pierwszy lot odbył się w dosyć bezwietrznych warunkach, a samolot startował z ręki, jednak po chwili stabilnego lotu zaczęła się szarpanina z samolotem, był bardzo narwany i ciężko się nim sterowało. W planach było zrobienie kółka i zawrócenie, aby wylądować, jednak nawet próba lądowania na prostej skończyła się prawie że prostopadłym upadkiem na ziemię 😛. Środek ciężkości wydawał mi się dobrze umiejscowiony - na środku skrzydeł. Podejrzewam, że przyczyną takiego lotu było ustawienie w samolocie maksymalnie możliwego wychylenia lotek, ponieważ przed lotem myślałem, że przecież mogę mniej wychylić joystick, ale pewnie wiecie jak to jest podczas pierwszego lotu . Następnym razem zredukuje ich wychylenie, jednak nie wiem o ile %, żeby było dobrze. Pomyślałem, żeby może zaprogramować w samolocie żyroskop do korekcji lotu, aby łatwiej się sterowało, co myślicie? Zdaje mi się również, że trochę brakowało mu mocy, pomimo, że masa samolotu jest mniejsza od masy maksymalnej dla silnika. Jednak podczas pomiaru prądu(na mniejszym śmigle, ponieważ 9x5 zdążyłem połamać), wyszło tylko 12A z maksymalnych 28A, może da się zmieniać moc w regulatorze? Albo śmigło za małe, jakie polecacie? Jakie by było najlepsze? Czekam na wasze rady co trzeba zmienić, poprawić i przestawić, w modelach latających jestem całkowicie początkujący. Jeśli znacie odpowiedzi na pytania to prosiłbym odpowiedzieć na wszystkie, ponieważ potem dyskusja się ciągnie, a odpowiedzi na pozostawione w temacie pytania brak. Pozdrawiam .
      VID_20200511_181558(0).mp4
      A to filmik ze śmigłem 7x3,5.
      VID_20200511_174905(0).mp4 VID_20200512_144722.mp4
    • By Leszekm35
      Witam kolegów jak w temacie polecam
       
      https://allegrolokalnie.pl/oferta/spitfire-280cm-rozpietosc-gotowy-do-lotu
    • By Leszekm35
      Witam jak w temacie teraz super cena za ten model
       
      https://www.olx.pl/oferta/spitfire-280cm-cy-model-CID767-IDD0RxW.html#
    • By Robert
      Sprzedam, zbuduję  samolot MX2 ks 2,2m pod silnik 50 - 60 cc.
      z galanterią
      zawiasy, dźwignie (nie wklejone),Snapy, linki, popychacze, koła PU 97/33mm  felga plastikowa, koło ogon, osie kół, rura gł dur alu, Goleń podwozia gł. (Węglowe)ogonowego. dur alu
      czas realizacji 5 - 9 tygodni od  zaksięgowaniu kwoty i  skompletowania wszystkich elementów modelu
      model może być oklejony jak na foto, (folia oracover)
       
      Dla forumowiczów dokładam zbiornik paliwa 500 lub 700 ml w cenie
       
      Cena w/w zestawu 2980zł + koszty wysyłki ok 160 -180 zł
      W przypadku odbioru osobistego proszę dać znać, zrobię ofertę bez doliczonych kosztów transportu ( dotyczy zakupu przez allegro)
      aukcja allegro:
      https://allegro.pl/oferta/samolot-mx2-ks-2-2-m-w-zestawie-z-galanteria-8811255156
       
      kontakt
      ventus2b@interia.pl
      tel 660682059

    • By Leszekm35
      Witam kolegów
      Wykonuję na zamówienie golenie podwozi do myśliwców warbird takich jak p47. p51 spitfire, LA itp.
      Moje golenie można sobie konfigurować samemu w dowolny sposób. Przede wszystkim posiadają wymienne amortyzatory a co za tym idzie możemy sobie golenie stosować do różnych wagowo modeli :) Na tą chwilę golenie latają i super się spisują w takich modelach jak p-51 mustang o wadze 13kg, spitfire o wadze 18kg , p-47 thunderbolt o wadze 13kg itp. Golenie wykonane są z porządnego duraluminium a co za tym idzie są bardzo mocne. Golenie zrobię na dowolny wymiar długościowo jak i grubościowo . Poniżej link do filmiku instruktażowego montażu goleni i krótki opis :)
       
      https://www.youtube.com/watch?v=SpE7vEeGvns
       
      Jeśli chodzi o ceny to wersja podstawowa za komplet to 450zł (para)
      wersja z wahaczami jak na zdjęciu w skrzydle mustanga 650zł (para)
       
      wersje inne na życzenie kwestia do uzgodnienia.
       
       






×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.