Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Boguś, w których miejscach skopciły się te serwa? Na lotkach, wysokości, czy losowo? Zastanawiam się, czy nie dać zewnętrznego BECa do swoich KST DS113 MG aby zasilić je napięciem 6V i odciążyć regulator.

Najpierw na klapie potem na lotce. SW też dostaje w tyłek ale tam jest OK ... nic się nie dzieje jak na razie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ejże Panowie a co Wy tacy bojaźliwi.. ;)
Ja z zakupem też nie mam problemu, w razie czego musi mieć świadomość

aby nie rozdała po ludziskach sprzętu za free  :D  :D  :D

A tak na poważnie kasa w budżecie domowym musi się zgadzać, to jest priorytet.

Potem przyjemności i skrzywienia hobbystyczne. ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No i se mam :) .

Niestety na razie model swoje odleży w pudełku bo jadę odpoczywać ;)

Oczywiście nie omieszkałem sprawdzić zawartości pudełka i tu doznałem sporego zaskoczenia, nawet małego szoku.

Jestem pod wrażeniem wykonania modelu, wszystkich detali, najdrobniejszych szczegółów, kompletnego wyposażenia do budowy modelu -nigdy nie miałem modelu z Multipleksa i wiem za co zapłaciłem ! To nie tylko kawałki elaporu , galanteria robi wrażenie.

 

Przymierzyłem Phasora.... to chyba jednak lekka przesada ;)  pocisk ziemia powietrze zrobię jednak z Toxica.

Poza tym oś Phasora jest za duża do piasty i kołpaka z Funraya.

 

20190807_193438.jpg

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Koledzy też jestem na etapie składania.

Dziś wysłana została paczka z podzespołami do funray-a

Jak widać wszyscy zachwalają owy model więc nie umiem się doczekać pierwszego oblotu

Dodam że miałem pierwszą wersję easyglidera którego katowałem niemiłosiernie i wytrzymywał to!! Więc jestem spokojny o funreya co do katowania w powietrzu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Miałem okazję polatać tej wiosny Funray’em, i faktycznie jest to naprawdę dobrze latający model o zadziwiających wręcz własnościach jak na piankolota. Czekam na waszą relację jak sprawdza się na zboczu bo tam powinien się świetnie sprawdzić dzięki swojej zwrotności. Rafał może kiedyś na łaziskach ? ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wyposażenie :

Silnik Axi 2820/10 gold linę V2

Śmigło skladane 10x8

Regulator dualsky xc-65 lite

Serwa 6x dualsky 65MG

 

Muszę jeszcze kupić pakiet ale to już na spokojnie

Hmm nie chcę Cię martwić ale ta konfiguracja silnika z tymi śmigłami jak dla mnie to lipa.

Nie wiem jaki planujesz pakiet, ale przy tym silniku i śmigłach, 4S całkowicie odpada bowiem usmażysz silnik

który raptem wg specyfikacji ma bidne 585 W. A mniejszych śmigieł już nie znajdziesz pod ten kołpak.

Natomiast przy 3S Funray za bardzo nie będzie miał ochoty zabrać się w górę. Nawet jeśli zastosujesz większe śmigła.

Wyjdzie Ci albo za duża moc albo temperatura od cała filozofia.

Sprawdzone w eCalc_u a ten praktycznie rzadko się myli w obliczeniach.

Zawsze zastanawiam się skąd producent podaje dane w których silnik będzie sprawował się optymalnie,

Czasem mam wrażenie że całkiem z powietrza lub gałęzi. Osobiście wk....ł bym się jak zrobiłbym zakup sugerując

się danym, zamontował do modelu a tu zonk.

Aby nie być gołosłowny podpowiem że docelowo na samym początku zakupiłem

silnik Dualskiego ECO 2826C V2 i dawał radę na pakiecie 3S i śmigłach 13x6,5 było całkiem sympatycznie.

4S i śmigła 11x6,5 dawały już fajne wznoszenie.

Zapewne na tym był poprzestała ale miałem w zanadrzu silnik Turnigy SK3 Gliderdrive 1120 kV / 860W więc zainstalowałem

aby przetestować. Pakiet 4S + śmigła 10x6 powodowały banana na ustach, na 3S + 12x6,5 też było niczego sobie.

Obecnie mam silnik Turnigy SK3 Gliderdrive 840 kV / 830W - i tak na razie zostanie, pakiet 4S + 12x6 daje pełnie szczęścia.

Czyli 1,5 ciąg do wagi, statycznie natomiast prawie 2700g i tak powinno być moim zdaniem

Jest moc, relatywnie mniejszy apetyt na elektryczne paliwo i nie ma bidy w wdrapywaniu się latami na pułap 200 czy 300m

Tak jak wspominałem w dobieraniu podzespołów opierałem się na eCalcu oraz praktycznych testach z wykorzystaniem silników i śmigieł.

Oczywiście zawsze powtarzam że każdy dobiera wg swoich preferencji. Ja preferuję że ma być żwawo z przytupem,

Jak to mawiał ,,Koksu,, nie ma Lypy ;)

 

Aha serwa które chcesz zainstalować to jedynie na SK ew. lotki, reszta na sporym limicie. 1,2kg może być słabawo, no chyba że

nie masz zamiaru korzystać z dobrodziejstw tego modelu, czyli wiatr, prędkość,akrobacje.

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Profil zaktualizowany i dzięki za upomnienie ????

Co do silnika to sugerowałem się podanymi specyfikacjami ze strony producenta

Poskładam oblecim i wtedy zobaczę co zmienimy w napędzie

Może trochę szkoda że silnik wziąłem z tak wysokiej półki

No nic mimo wszystko dzięki za sprawdzenie i informacje które dały mi do myślenia

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mariusz nie ma problemu, w razie czego mam tego Dualskiego to sobie założysz potestujesz i sam zobaczysz.
Silnikowi jeść nie trzeba dawać więc w razie czego przyjdzie na niego pora.
Zaraz zrobię symulacje na  eCalcu raz jeszcze wprowadziłem pakiet tylko 3S

 

Ten wykres jest ze śmigłem 10 x 8

 

post-14986-0-99128500-1565527802_thumb.jpg

 

W drugim przypadku ze śmigłem 11 x 6,5

 

post-14986-0-33234900-1565527448_thumb.jpg

 

Tu masz z pakietem 4S

 

post-14986-0-99445600-1565528095_thumb.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.