Viper Opublikowano Wtorek o 19:07 Udostępnij Opublikowano Wtorek o 19:07 Jest coś takiego jak klasyfikacja konstruktorów, nie tylko w F1. A to jakby oczywistość, że wygrywa człowiek, użyłem pewnego skrótu. No dobra, to żaden człowiek nie wygraał na stalowym od dawna, teraz OK? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Paweł Prauss Opublikowano Wtorek o 19:10 Udostępnij Opublikowano Wtorek o 19:10 19 minut temu, witold_pi napisał: tak, pokaż mi jakiegoś zawodnika z czołówki jeżdżącego na stali 🙂 Dobra nie wnikam w konwersację z Tobą w tym temacie już bardziej, oceniłeś mnie...a ja przytoczyłem jedynie opinie ścigantów...no comments Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
witold_pi Opublikowano Wtorek o 19:18 Udostępnij Opublikowano Wtorek o 19:18 Mój ojciec ścigał się na stalowej ramie ale chyba w ubiegłym tysiącleciu nastąpił w tej kwestii postęp materiałowy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shock Opublikowano Wtorek o 19:43 Udostępnij Opublikowano Wtorek o 19:43 33 minuty temu, Viper napisał: w F1. A to jakby oczywistość, że wygrywa człowiek W F1 w jednej trzeciej wygrywa człowiek, w jednej trzeciej opony i w jednej trzeciej samochód ... 😉 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
a74BACK Opublikowano Wtorek o 19:59 Udostępnij Opublikowano Wtorek o 19:59 Ponawiam pytanie. Kupię węglową ramę do roweru typu trekking? Błotniki, bagażnik z tyłu itp pierdoły... Jeżeli tak, to gdzie (ewentualnie cały rower) w rozmiarze jak to kiedyś podawali 23. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Patryk Sokol Opublikowano Wtorek o 20:09 Udostępnij Opublikowano Wtorek o 20:09 Rama stalowa jest super pod bikepacking. Dobrze znosi boczne uderzenia i mają od cholery punktów do zaczepiania sakw (bo producenci spawają ich na potęgę) Ale tak w kategorii sztywność do wagi, to neistety jest z tyłu za alu/węglem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Viper Opublikowano Wtorek o 20:32 Udostępnij Opublikowano Wtorek o 20:32 A co to jest rower typu trekking, bo nie bardzo kojarzę? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Patryk Sokol Opublikowano Wtorek o 20:39 Udostępnij Opublikowano Wtorek o 20:39 4 minuty temu, Viper napisał: A co to jest rower typu trekking, bo nie bardzo kojarzę Coś jak gravel, ale z płaską kierownicą, szerszym oponami, szerszym zakresem prze) ożeń i masą punktów do montażu bagażników. Takj sprzęt do jeżdżenia długich dystansów, z bagażem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Viper Opublikowano Wtorek o 20:43 Udostępnij Opublikowano Wtorek o 20:43 A ok, czyli to się teraz chyba też nazywa fitness Znalazłem coś takiego, kategorię rowerów Active, a w tym fitness, transport i comfort, może pomoże https://www.specialized.com/pl/pl/c/active Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Patryk Sokol Opublikowano Wtorek o 20:50 Udostępnij Opublikowano Wtorek o 20:50 Trekkingi mają około 50mm skoku amortyzatora z przodu, fitnessy są sztywne Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FockeWulf Opublikowano 20 godzin temu Udostępnij Opublikowano 20 godzin temu Dlaczego zawodowcy jeżdżą na węglu? Bo dla nich te kilkaset gram robi wielką różnicę, tak jak w każdym sporcie zawodowym. Również w bieganiu waga butów ma znaczenie, to co dopiero przy większych różnicach wagowych. Dla amatora to są wartości pomijalne. Podobnie w modelarstwie. Można latać na wolnych serwach i być mega zadowolony, ale w akrobacji to się już nie sprawdzi...Stoję przed wyborem (niestety dalej) gravela i najchętniej kupiłbym ramę aluminiową, aby nie myśleć o ewentualnych uszkodzeniach i tych wszystkich zaleceniach technicznuch, przede wszystkim jednak aby niepotrzebnie nie przepłacać za rower. Bo czy mi amatorowi jest to potrzebne? Jeżdżę aktualnie starym Gantem i mam wrażenie, że cięższy jest tylko rower miejski Swoją drogą rower miejski w Trójmieście to fantastyczna sprawa. Mnóstwo stacji, fajne trasy wzdłuż morza...Może stanie na ramie z węgla, ale to będzie raczej zbieg wielu innych elementów - kształt ramy, wygoda i podpasowanie pode mnie. Materiał będzie rzeczą wtórną. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Patryk Sokol Opublikowano 19 godzin temu Udostępnij Opublikowano 19 godzin temu Godzinę temu, FockeWulf napisał: Dlaczego zawodowcy jeżdżą na węglu? Bo dla nich te kilkaset gram robi wielką różnicę, tak jak w każdym sporcie zawodowym. Kilkaset gram zawodowcom nie robi, bo profesjonalne rowery i tak są za lekkie i trzeba je balastować Sport zawodowy to tylko reklama dla firm robiących rowery, nic mniej nic więcej, więc jeżdżą na tym co im dadzą. Ale tak - infrtastruktura rowrerowa w trójmieście jesy wypas Fantastyczne są też rowerostrady wzdłuż wybrzeża, byłem w szoku jak to jest zoorganizowane, jak jechałem maraton ze Szczecina do Gdańska Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Viper Opublikowano 17 godzin temu Udostępnij Opublikowano 17 godzin temu 2 godziny temu, FockeWulf napisał: Stoję przed wyborem (niestety dalej) gravela i najchętniej kupiłbym ramę aluminiową, aby nie myśleć o ewentualnych uszkodzeniach i tych wszystkich zaleceniach technicznuch, przede wszystkim jednak aby niepotrzebnie nie przepłacać za rower. Bo czy mi amatorowi jest to potrzebne? Jeżdżę aktualnie starym Gantem i mam wrażenie, że cięższy jest tylko rower miejski Ja mam dożywotnią gwarancję na ramę, więc chyba nie ma co aż tak tego potencjalnego uszkodzenia się obawiać. No to po wymianie będzie Pan zadowolony Bo tak jak chyba Patryk zauważył, te tzwn. stare rowery i nowe, różnica jest kolosalna. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
samolocik Opublikowano 16 godzin temu Udostępnij Opublikowano 16 godzin temu 3 godziny temu, Patryk Sokol napisał: Fantastyczne są też rowerostrady wzdłuż wybrzeża Potwierdzam, poniżej fragment w Dźwirzynie. Nie wiem tylko po co zrobili to przejście na plażę w samym środku ścieżki rowerowej 🙂[edit] plaża nadmorska jest z prawej strony. Ta z lewej jest w stronę centrum miasteczka. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Viper Opublikowano 16 godzin temu Udostępnij Opublikowano 16 godzin temu Noo ładnie, kiedyś będzie się trzeba wybrać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
a74BACK Opublikowano 13 godzin temu Udostępnij Opublikowano 13 godzin temu Ponawiam pytanie po raz trzeci. Czy da się kupić ramę/rower trekkingowy z ramą węglową? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Viper Opublikowano 11 godzin temu Udostępnij Opublikowano 11 godzin temu Usiłowałem pomóc, zamieściłem linka do strony specka. Innych firm nie śledzę, więc proponuję wykorzystać wujka google`a Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Patryk Sokol Opublikowano 7 godzin temu Udostępnij Opublikowano 7 godzin temu Z trekkingami jest ten problem, że występują jedynie w budżetowych segmentach. Z tego powodu żaden typowy producent nie ma węglowych ram w trekkingach. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi