Skocz do zawartości

P -39 AIRACOBRA


Lucjan

Rekomendowane odpowiedzi

7 minut temu, solainer napisał:

Łatwo powiedzieć gorzej zrobić :)

 

Zagiąć drucik to chyba nie trudność dla modelarza :-). Można jeszcze inaczej: na wystającą poza rurkę końcówkę drucika nałożyć i przykleić małą kulkę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

Zamiast łącznika w kształcie litery "C" robimy "Z" wymaga to niesymetrycznego przyklejenia rurek do pokryw , albo dajemy  dłuższe odcinki które wychodzą  z rurek i na nie nasuwamy rurki blokujące ( ja nasuwam zerwaną izolacje z przewodu elektrycznego na CA)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, paweln7 napisał:

Witam

Zamiast łącznika w kształcie litery "C" robimy "Z" wymaga to niesymetrycznego przyklejenia rurek do pokryw , albo dajemy  dłuższe odcinki które wychodzą  z rurek i na nie nasuwamy rurki blokujące ( ja nasuwam zerwaną izolacje z przewodu elektrycznego na CA)

 

Cześć !

 Bardzo fajny  pomysł. ?

9 godzin temu, RAFALR30 napisał:

Ja zabezpieczył bym to inaczej: przedłużył drucik poza rurkę a po odpowiednim wyregulowaniu mechanizmu zagiął bym drucik. Wyglądałoby moim zdaniem estetyczniej.

IMG_0078.thumb.JPG.5eadfc250c752f89ad9a5855623394db~2.jpeg

 

Twardy sprężynowy drut  jest trudno  zagiąć.  Próbowałem z rureczkami  na kleju , ale czasem pod wpływem pracującej goleni drucik wysuwał się  z zabezpieczeń  i gubił się . Dlatego od pewnego czasu przyklejam  klejem CA małe kosteczki z PCV , a przy demontażu klapek łatwo kosteczki oderwać,  aby móc  bez utrudnień odkręcić zawiasy  pokryw podwozia. Mniej estetyczne ale praktyczne.?

 

 

 

 

12 godzin temu, Marek_Spy napisał:

Jak zawsze mistrzostwo, a ja widzialem modele w naturze to dopiero jest cos.

Wysłane z mojego K6000 Pro przy użyciu Tapatalka
 

 

Dzięki Marku za uznanie .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wypełnianie szpar między skrzydłem a kadłubem  i kolejna przymiarka .  Pozostanie tylko zamontować silnik , akumulatory i odbiornik .

Potem wyważenie, ustawienie wychyleń sterów drobiazgowa kontrola całości i można latać.

 

 

IMG_0111.thumb.JPG.721b368d26d44660188317f34ff59bee.JPGIMG_0112.thumb.JPG.e1efd3eb233c5ea32fcd354f574ade93.JPGIMG_0110.thumb.JPG.ae34ac625a6b570636208259ccc16332.JPG

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...
  • 1 miesiąc temu...
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.