Bartek Piękoś Opublikowano 23 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2013 Ogólnie zapowiada się bardzo ładny model, a przejście kadłub skrzydło baaardzo ładne, zwłaszcza że płat odłączany. Jak masz parcie na taki realizm, to przecież jest w necie trochę zdjęć "od przodka", na nich można podpatrzeć krzywizny nosa i wlotów powietrza. Teraz lekko przesadziłeś. Jeśli chcesz jeszcze popracować nad tymi wlotami, poszperam u siebie w materiałach o P-40, bo mam tego trochę i podeślę coś pomocnego. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stema Opublikowano 23 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2013 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robertus Opublikowano 24 Listopada 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2013 Dzięki Stefanie, ale malowanie mam już wybrane. Dorobiłem jeszcze trochę elementów. W epp gorzej wychodzą niż z depronu, ale chciałem aby faktura pokrycia była jednakowa. Obliczyłem powierzchnię skrzydeł. Jest tego około 22dm2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robertus Opublikowano 26 Listopada 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2013 Zamówiłem silnik. W moim przypadku będzie to Hextronik DT900. Szybszy (900kV) brat silnika, który zastosował Marek w swoim Spicie XXL. Na razie nie montuję elektroniki.Zobaczę jak się będzie wyważał, mam niejasne przeczucie, że będzie za ciężki na dziób. Wtedy serwa pójdą na sam ogon. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robertus Opublikowano 1 Grudnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2013 Miałem nie malować jeszcze, ale coś trzeba robić. Miałem jedną puszeczkę Humbrola w odpowiednim kolorze. Jeszcze nie urzywaną. Starczyło na tyle co na zdjęciu, a i tak potrzebne są małe poprawki, bo gdzie nie gdzie jest jaśniejszy odcień. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kesto Opublikowano 1 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2013 Jakbyś malował aerografem, to by starczyło na więcej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robertus Opublikowano 2 Grudnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2013 Mówisz... trzeba pomysleć o tym. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr T. Opublikowano 2 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2013 Lub - jeżeli rozpuszczalnik nie wyżre EPP - rozcięczyć farbę i tym malować A aerograf to i tak najlepsze wyjście. Jak pewnie Wam wiadomo, Humbrol enamel rozcięczać w tempertynie lub benzynie lakowej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robertus Opublikowano 2 Grudnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2013 Rozcieńczalnik mam. Humbrol z puszki nie jest gęsty nie ma powodu aby go rozcieńczać pod pędzel. Maluję pędzelkiem z przyciętym włosiem na zasadzie szczotkowania bardziej niż pędzlowania. Jak pisałem wcześniej, tam gdzie za bardzo przyszczotkowałem farbę mam prześwity epp. Aerografem tez bym miał i trzeba by kłaść kilka warstw. Po prostu panowie, ten model jest taki duży . 120cm to tak do sutków Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dj. Opublikowano 2 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2013 Robert a jaki przewidujesz napęd, bo coś niedoczytalem? Mam świetny silnik z juniora z regulatorem napewno sobie poradzi z modelem doskonale. Jak sie zdecydujesz daj znać... 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kesto Opublikowano 2 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2013 tam gdzie za bardzo przyszczotkowałem farbę mam prześwity epp. Aerografem tez bym miał eeeee,.... nie filozofuj tylko kup aerograf i spróbuj. Dla moderatora nie wypada pisać takich głupot Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robertus Opublikowano 2 Grudnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2013 Silnik już do mnie leci z Chin: Hextronik DT900 - 900kV, 400W. Na śmigle 11x4,5 ciągu podobno ok 1kg. Ale zależało mi też na prędkości. Marek w swoim ząłożył podobny 700kV. Będzie okazja do porównania. Kesto, moderatorem już nie jestem, ale się dostosuję do rady Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arkozi Opublikowano 2 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2013 120cm to tak do sutków Moim zdaniem jak model szura suta końcówką skrzydła to znaczy, że zaczyna się odpowiednia skala A tak na poważnie to pomysł z kombatami 120cm jest świetny. Polatałem trochę normalnym i rozpiętość trochę mnie drażniła. Tutaj mamy w sam raz. Ja malowałem trochę Pactrami, mały słoiczek z odrobiną wody daje sporo malowania pędzelkiem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JacekK Opublikowano 2 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2013 "Moim zdaniem jak model szura suta końcówką skrzydła to znaczy, że zaczyna się odpowiednia skala " - padłem na ryj Kupuję to powiedzonko Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robertus Opublikowano 21 Grudnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2013 Niestety wciąż czekam na silnik z HK. Tymczasem wkleję fajowe zdjęcie przesłane przez Sławka. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robertus Opublikowano 27 Grudnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2013 Mam silnik. Porówanie wielkości z moim standardowym silnikiem emax cf28122 Zauważyłem coś niepokojącego w silniku. Na moje oko to on jest okropnie niechlujnie nawinięty Czy może się mylę? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
f-150 Opublikowano 27 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2013 Hexotronik montowany w modelach Lanyu.Spokojnie radzi sobie z modelami 1300-1600 gr ,na śmigle trójłopatowym 12x6 pobór w granicach 30-32A Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bart07 Opublikowano 27 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2013 Zauważyłem coś niepokojącego w silniku. Na moje oko to on jest okropnie niechlujnie nawinięty Jest po prostu nawijany pękiem drutów. Wyraźnie widać przy zmianie zęba. Nie przejmowałbym się, chyba że gdzieś haczy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robertus Opublikowano 27 Grudnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2013 Skoro mam już silnik, to zacząłem montować i przymierzać wyposażenie. Serwa poszły na sam ogon. Tu będzie luk na baterię. Zamontowałem wręgę silnika. Wręga jest na styk z otworem w kadłubie. Od spodu przykleiłem małe kosteczki do ustalenia położenia w kadłubie. Następnie przykleiłem wręgę pieniącym soudalem po krawędzi i dokleiłem od góry 1cm pierścień z epp. Czy to wystarczy? Na zdjęciu widać również, że odciąłem wlot chłodnic. Wydrylowałem kanały nawiewu do kadłuba. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robertus Opublikowano 30 Grudnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2013 Trwają prace nad kokpitem. Więcej info >>tutaj<< Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi