Skocz do zawartości

TheKuba1414

Rekomendowane odpowiedzi

Hej,

 

 

Ja już od roku używam czegoś jeszcze innego,

Turnigy dulux 70A, kupiłem razem z programatorem. 

Ustawienia bez problemów,  można sczytać parametry i dostroić silnik/smiglo itp.

 

Jak dotąd bez zarzutu, jest to zresztą kopia , ale nie pamiętam czego....   :)

 

Od kilku lat mam Plush 40A, tez w porzo,

niebieski Turnigy ( czyli Mystery) 30A również bez uwag.

 

 

Ogolnie sa niezle, a nawet jak na moje potrzeby bdb, zwłaszcza dlux

 

 

JD

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki,

Używa ktoś może jeszcze YEP'ów? Są dosyć drogie ale lekkie i mają dosyć dobre opinie na HK.

Tu akurat jest ciekawa sprawa bo większość opinii jest pozytywnych a nasz kolega lotniskowy zakupił yepa 150 A iod samego początku regulator szwankował,ostatecznie uznano reklamację.

 

Polecam też Turnigy Super Brain .Drogie, solidne,pewne regulatory.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To ja już nie wiem co wybrać  :D

Wasze propozycje to:

Turnigy Dlux

Turnigy Plush

Mystery (blue series) - tu jednak znalazłem tylko 12/20A więc dla mnie odpada

Turnigy Super Brain - tu tylko widzę tylko 100A, więc też odpada

Hobbyking YEP

Hobbyking BlueSeries

+ moje HK ESC

 

 

No więc pomyślałem że zrobię małe porównanie, może komuś innemu się przyda.

Według danych z HK, ceny z magazynu EU, wszystkie regle około 70A, ceny podaję takie jakie są dla nowego użytkownika (nie jestem zalogowany).

 

Cena:

Turnigy Super Brain 100A: 99.99$  (z magazynu international, w EU nie ma)

Turnigy YEP 80A: 47.96$

Turnigy Dlux 70A: 39.93$

Hobbyking BlueSeries 70A: 36.08$

Turnigy Plush 60A: 35.98$

Hobbyking ESC 70A: 33.71$

 

Waga:

Turnigy Super Brain 100A: 109g

Turnigy Dlux 70A: 84g

Hobbyking BlueSeries 70A: 75g

Hobbyking ESC 70A: 74g

Turnigy YEP 80A: 70g

Turnigy Plush 60A: 60g

 

Napięcie i obsługiwane typy baterii/pakietów:

Turnigy Super Brain 100A: LiPo 4-12s 

Turnigy Dlux 70A: LiPo 2-6s NiMh 5-16s

Turnigy Plush60A: 5.6-22.2v

Hobbyking YEP 80: LiXX 2-6s NiMh/NiCd 6-16s

Hobbyking ESC 70A: LiPo 2-6s NiXX 5-18s

Hobbyking BlueSeries 70A: LiPo 2-6s NiXX 5-18s

 

BEC:

Hobbyking YEP 80A: SBEC 5.5v/6A

Hobbyking BlueSeries 70A: SBEC 5.5v/5A

Hobbyking ESC 70A: SBEC 5.5v/4A

Turnigy Dlux 70A: SBEC 5.5v/3A

Turnigy Plush 60A: SBEC 5v/3A

Turnigy Super Brain 100A: OPTO (brak wbudowanego układu BEC)

 

To tyle, jak ktoś coś jeszcze zaproponuje to zaktualizuje listę.

Ja potrzebuje ESC do Funjeta Ultra, moim faworytem jest póki co YEP, jest również Turnigy Plush - bardzo tani ale też ma dobre opinie.

Odnośnie opinii to na koniec jeszcze zestawienie koron z HK:

 

Turnigy Super Brain 100A: 5/5

Hobbyking YEP 80A: 5/5

Turnigy Dlux 70A: 5/5

Turnigy Plush 60A: 5/5

Hobbyking BlueSeries 70A: 4/5

Hobbyking ESC 70A: 3/5

 

Może jeszcze za jakiś czas dodam opcje programowania.

Jeszcze jedno, co sądzicie o Turnigy-AE?

Pozdrawiam i mam nadzieję że zestawienie się komuś przyda  ;)

 

EDIT: Postanowiłem że zrobię z tego duży spis regulatorów, tak więc założyłem nowy temat gdzie wkrótce powstanie taki spis.

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za link, już dodany do listy.

Teraz mam dylemat, YEP czy BlueSeries...

 

Czy dla takich prądów wystarczą jeszcze Goldy 3,5mm czy lepiej już zainstalować 4mm?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kuba, piękna "rozpiska" regielków, dzięki i +1 :)!

Według moich skromnych doświadczeń to rozsądna granica natężenia dla gold beczułka (to nie żadna oficjalna nazwa) 3,5mm leży gdzieś pomiędzy 40 ... 45 A ciągłego. 

Chwilowo wytrzymują więcej, wszystko zależy od tego, jak duże straty na tych złączach zaakceptujesz. Ważne: czy masz na myśli 4.0mm krótkie, czy te 2x dłuższe od 3,5mm ?

 

A przyzwoite regulatory 42V / 60A lub wyżej da się gdzieś zdobyć?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jest jasność - to te dłuższe. Mają taką samą albo nawet ciut większą rezystancję przejścia niż krótsze o połowę 3,5mm, a ważą ca. 2 razy tyle. Drogę prądu przez cienkie "listki"

baryłki też znacząco dłuższą, a tam występuje duża gęstość prądu, więc straty i wydzielanie ciepła.

Lubianym przeze mnie sposobem poradzenia sobie w podobnych okolicznościach (niemodelarskich) jest stosowanie zdwojonego złącza, czasem także i przewodu. Ma to swoje

zalety, rozważ to sam w Twoim konkretnym przypadku.

Dzięki za linki do regielków - zaraz sobie obejrzę :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak, te 5,5mm powinny być dobre. Opisują je jako złącze do 100A, komentarze pod prezentacją produktu zdają się to potwierdzać. ALE...

Lubię sam sprawdzić istotne rzeczy w projekcie, balansując często pomiędzy jeszcze sensem a już liczeniem diabłów na czubku igły. Nie wiem, czy to chorobliwa

dociekliwość, czy lęk przed porażką (i konsekwencjami), czy jakieś inne zboczenie...

Pomiar rezystancji przejścia w złączu jest rzeczą niezbyt skomplikowaną. Pomiar porównawczy jest jeszcze prostszy, bo nie wymaga dokładnego miliwoltomierza,

wystarcza przeciętny z zakresem 200mV lub czulszy (lepiej). Jeżeli Cię to interesuje - zakładam, że nie jesteś elektrotechnikiem - a moi koledzy "po fachu" nie ofukną

mnie za pisanie oczywistych oczywistości, to daj znać. Mówisz i masz - tak jak ja :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.