Skocz do zawartości

ENYA fanclub


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
52 minuty temu, Józef 21 napisał:

A tu proszę są w zasięgu ręki.

Tak w zasoegu reki, to moze nie. Trzeba ich troszke poszukac, bo nie sa ( byly) to najpopularniejsze silniki na naszym globie

Ale szukanie ich na calym swiecie ( nowych i uzywanych), to tez fajna przygoda ?

Opublikowano

Mieszkasz nie w kraju tylko w Europie a to jest kolosalna różnica. Odważyłem się w okresie pandemii parę zamówień dokonać z Ali wszystkie dotarły w miarę szybko a za te które nie dotarły dostałem zwrot środków.

Ale wracając do twojego hobby też mnie to kręci  z zawodu jestem mechanikiem, więc takie silniki to rarytasy.

Lecz niestety nie stać mnie na takie,  jestem na emeryturze i starcza mi na godziwe życie tutaj w kraju.

 

 

  • 3 tygodnie później...
Opublikowano
2 godziny temu, MASK napisał:

Mam do nich słabość :)

 

DSC_5674.JPG

 

??

Ten to mam TYLKO jeden, ale jak wiesz, ja mam slabosc do R120 4-C. Chyba ze 4 nowe i 5 uzywek ?

Dalej nie moge 35 zlapac. Dosyc rzadko ostatnio wystepuja. Walcze teraz o 240. Jest uzywka, ale Niemiec nie wysyla, tylko odbior osobisty. Kolega jedzie przez jego miejscowoc za miesiac i bylem gotow zaplacic teraz, a odebrac pozniej. Nie odpowiedzial na razie. Cena rewelacyjna : 400 EUR. 

Jest tez nowa we Wloszech, ale Pan Makaron chce 1200 EUR.

Opublikowano

Czy moze mi ktoś wytłumaczyć jak ta Enya diesel działa?Przecież tam są zawory i nijak nie ma jak przeciwtłoka tam umiejscowić.Jak tam się odbywa regulacja kompreji?

Opublikowano
Teraz, jarek996 napisał:

 

??

Ten to mam TYLKO jeden, ale jak wiesz, ja mam slabosc do R120 4-C. Chyba ze 4 nowe i 5 uzywek ?

Dalej nie moge 35 zlapac. Dosyc rzadko ostatnio wystepuja. 

 

42 minuty temu, Grzesiek napisał:

Czy moze mi ktoś wytłumaczyć jak ta Enya diesel działa?Przecież tam są zawory i nijak nie ma jak przeciwtłoka tam umiejscowić.Jak tam się odbywa regulacja kompreji?

Marcin Ci pewnie wytlumaczy, bo ja sie niestety na Dieslach NIE znam ?

Opublikowano

Hej,

 

 

w Enya diesel zamiast świecy zarowej jest śruba regulująca kompresje/stopień sprężania,

poprzez zmianę pojemności komory spalania.

Przeciw tłok niepotrzebny a zakres regulacji wystarczający jak widac.

Motorek raczej rzadko spotykany

 

 

 

 

  • Lubię to 1
  • Dzięki 1
Opublikowano
12 minut temu, Qzyn napisał:

Hej,

 

 

w Enya diesel zamiast świecy zarowej jest śruba regulująca kompresje/stopień sprężania,

poprzez zmianę pojemności komory spalania.

Przeciw tłok niepotrzebny a zakres regulacji wystarczający jak widac.

Motorek raczej rzadko spotykany

 

 

 

 

 

Laser (ulubione silniki Twojego kolegi z lotniska ?), tez ma ( albo mial ) DIESLA w swoje ofercie.

 

https://www.rcscrapyard.net/laser-diesel-engines.htm

Opublikowano

Przed chwila wciagnalem silnik ENYA 90-4C za 50 EUR. Niemiec pisze, ze sprzedaje jako defekt i do naprawy (bo dawno go nie odpalal), choc pisze tez, ze kreci i ma dobra kompresje. Silnik wyglada na prawie nowy (choc pewnie cos tam smigal). Pokaze go z bliska, jak dojdzie.

 

 

 

 

IMG_1813[1].JPG

IMG_1811[1].JPG

IMG_1812[1].JPG

  • Lubię to 1
Opublikowano

Dzisiaj ukazal sie anons z silnikiem ENYA V240 ( uzywka) za 250 EUR!!!!

Napisalem zeby przyslal wiecej fotek i faktycznie przyslal jeszcze 4. Zapytalem, czy moge zaplacic z opcja OBEJRZEC przed zaplata. Odpisal, ze sie w to nie bawi .Pozniej napisalem (bo bylo to juz BARDZO podejrzane) , zeby przyslal fotke ,ale polozyl obok banknot 10 EUR . Napisal, ze nie ma 10 EUR. No to napisalem, ze 1 EUR tez wystarczy. Napisal, ze nie ma ? Zglosilem go jako podejrzanego sprzedawce. Teraz dostalem maila , ze widza ze bylem z nim w kontakcie i zeby nie kupowac, bo to jest oszustwo!!!   Mialem nosa.

  • Lubię to 1
  • Dzięki 1
  • 3 tygodnie później...
Opublikowano

No i zlapalem w koncu (na Ebay) nowy silnik ENYA 35-4C. Kosztowal mnie (z przesylka do Szwecji) 573 dolary australijskie. Koles ktory ze mna walczyl, stanal 5 dolarow przde mna ?.

Myslalem, ze pyknie dalej, ale sie udalo. 

Jest to ostatni w kolekcji ( na razie?), jakiego mi brakowalo. Sa jeszcze DIESLE, ale o nich nigdy nie myslalem.

Tyle ze nigdy nie mow nigdy, jak to mawiaja ?

Na razie jednak jestem zadowolony i mam chwilowo spokoj. 

W przyszlosci moze zajme sie DIESLAMI i 120R z pompa, ale zadnego cisnienia nie mam. 

Musze teraz zrobic remanent w nowych i uzywkach. Robie remanent z innymi rzeczami, wiec z silnikami spalinowymi tez powinienem.

 

s-l140.jpg

  • Lubię to 2
Opublikowano

Mam 

3 godziny temu, MASK napisał:

A 40-4c masz?

 

Tak. Dwa lata temu chyba trafilem.  Musze sie cofnac w watku i sprawdzic, bo pewnie o tym pisalem.

Musialem tylko dokupic do niej pudelko ( z USA , chyba nawet przez Ciebie do Pawla poszlo). Zestaw narzedzi wezme z jakiejs 40. 

No i mam dieselka na oku ? Na dniach sie rozstrzygnie .

Opublikowano

Marcin; gdybym ja pamietal ile za wszystko placilem, to moze bym sie w koncu opamietal.

Lepiej nie wiedziec (ale calkiem mozliwe, ze tyle co piszesz) ?

  • Haha 1
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.