TheKuba1414 Opublikowano 28 Stycznia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2017 Guma jak na tym zdjęciu: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomasz D. Opublikowano 28 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2017 Wszystko z nią w porządku, zaaplikuj ją do tego aluminiowego cylindra a potem dobierz taki kołpak do śmigła, żeby ta guma mogła się na nim zatrzeć. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AMC Opublikowano 28 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2017 Tak wygląda, jakby do sprzęgania ze stożkiem (śmigłowce) lub kołpakiem była pomyślana. Mam bardzo podobną. Gdyby Twój kołpak był zbyt mały do tej wkładki gumowej, to może są w handlu jakieś inne pomysły - np. z mniejszym otworem. Tu poprosimy o głos Kolegów spalinkowych . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomasz D. Opublikowano 28 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2017 Popatrz jak to działa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TheKuba1414 Opublikowano 28 Stycznia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2017 Guma bez problemu wchodzi na kołpak i się na nim zaciera, teraz idę się męczyć z wkładaniem jej do cylindra Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AMC Opublikowano 28 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2017 Guma bez problemu wchodzi na kołpak i się na nim zaciera, teraz idę się męczyć z wkładaniem jej do cylindra Kuba, nie wkładaj tej gumy do cylindra , bo tłokowi będzie tłoczno tłoczyć ... Myślałem, że masz jakiś modelarski mały silniczek, a tu wychodzi, że to jakiś potwór... 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TheKuba1414 Opublikowano 28 Stycznia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2017 hehe Już sobie poradziłem, włożyłem drugą stroną bo tak się dało, odpaliłem rozrusznik i przyłożyłem troszkę papier ścierny, potem podgrzałem i jakoś weszło, trzyma się. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 28 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2017 . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TheKuba1414 Opublikowano 28 Stycznia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2017 tzn. tą złą stroną, zrobiłem to aby ją lekko zeszlifować, taka prowizorka, teraz jest włożona tą dobrą stroną. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shock Opublikowano 28 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2017 Ta tuleja gumiaszcza powinna być zamontowana w jeden sposób... Guma w rozruszniku może być mocowana w dwojaki sposób ... Zależnie od średnicy kołpaka może być małym lub dużym otworem na zewnątrz (zalecana) Z czasem i tak się wyciera Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 28 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2017 . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shock Opublikowano 28 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2017 Niekoniecznie ,małym otworem zapalasz większość "żarówek" a dużym benzyny (jak rozrusznik daje radę ) Normalne ,pewne ,wielokrotnie testowane Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 29 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2017 . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mayster8405 Opublikowano 29 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2017 A ja myślę tak, kołpaki są różnej średnicy. W jednym elemencie gumy nie da się wykonać jej jako uniwersalnej do wszystkich średnic kołpaka, więc w gumie jest otwór od-do z jednej strony i z drugiej od-do.Tak jak pisze Rafał. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TheKuba1414 Opublikowano 29 Stycznia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2017 Jestem po pierwszych próbach i oczywiście nic nie działa, tzn. kręci się ale nie uruchamia i jeszcze co jakiś czas śmigło się odkręca, może źle je zakładam? NIE WIEM już co robię źle, ostatnia rzecz jaka mi przychodzi do głowy to paliwo. W zasadzie nad tym się nie zastanawiałem, może jakieś złe mam czy coś? Z tego co pamiętam był to Rapicon 10 albo 15, w ogóle jak kupowałem to paliwo to gościu ze sklepu doradził że 15 będzie lepsza bo lepiej się dotrze, tylko nie pamiętam który ostatecznie mam... W dodatku to g**no-paliwo przeleżało całą zimę poza domem, więc może dlatego jest "be"? Tak czy siak, jest to ostatnia opcja, proszę doradźcie jakieś dobre paliwo, na którym docieraliście Wasze silniki i było dobrze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomasz D. Opublikowano 29 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2017 Naprawiłeś nieszczelność pod głowicą, przynajmniej tak wynika z wcześniejszych postów ale jest jeszcze jeden element, który musi być szczelny - karter. Jeśli nie będzie, to mieszanka spod tłoka nie przedostanie się do komory spalania i do świecy. Taką usterkę miał mój fabrycznie nowy silnik O. S. Max 15LA. Mimo gumowego o-ringu pod pokrywą, karter był nieszczelny co zauważyłem dopiero, gdy cały silnik tonął w rozchlapanym wszędzie paliwie. Pojawiły się przy pokrywie takie małe, wkurzające bąbelki... 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TheKuba1414 Opublikowano 29 Stycznia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2017 Własnie wszystko szczelne jest, nigdzie nic nie wycieka a i tak nie działa Dobra, silniczek "otworzę" i oczyszczę/osuszę bo w zasadzie podczas zimy mogła się w nim zebrać jakaś wilgoć, tak jak w części paliwa która nie była szczelnie zamknięta - zakładam że może się ono nie nadawać, wilgoć i rdza jest ostatnią opcją ;/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomasz D. Opublikowano 29 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2017 Metanol jest silnie higroskopijny. Jeżeli paliwo nie było szczelnie zamknięte, to oddaj je do utylizacji zanim zniszczysz silnik i rozrusznik. Pokrywę karteru spróbuj dodatkowo czymś uszczelnić. W moim przypadku powodem nieszczelności było zbyt silne dokręcenie wkrętów pokrywy, co spowodowało jej odkształcenie i w efekcie wspomnianą nieszczelność. Zwróć na to uwagę. EDIT Paliwa użyłem takiego i było OK. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TheKuba1414 Opublikowano 29 Stycznia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2017 Silniczek już rozebrany, paliwo wylane, przeczyszczony, suszy się. Nie wyjąłem wału, na jego tylnej części pojawiła się rdza, jak się jej pozbyć? Dzięki za to paliwo, zamówię je... To paliwo które jest w linku nadaje się też na później, po dotarciu silnika czy powinno być inne, bo nie wiem czy zamówić 5 czy 2,5l i inne. A co ze zbiornikiem paliwa - da się go jakoś wyczyścić czy do wymiany...? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TOMEK.CEKALA Opublikowano 29 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2017 Kolego wyślij ten silnik do kogoś z forum, sprawdzi go odpali, dotrze prawidłowo i wstępnie wyreguluje, w ten sposób unikniesz dalszych kosztów i co najgorsze zniszczenia silniczka(o ile to już to nie nastąpiło) jeśli chcesz to mogę pomóc, bo z tego co czytam wynika że jest już mała szansa na ocalenie tego silnika, rdza to najgorszy wróg takich silniczków i jeśli gdzieś pojawiły się wżery to dni tego silnika już są policzone. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi