robertus Opublikowano 27 Marca 2017 Autor Opublikowano 27 Marca 2017 Na zdjęciu nie wyszło, ale powietrze z wlotów jest skierowane również do EDF. To powinno zrekompensować przysłonięcie z przodu.
Krzysztofus Opublikowano 27 Marca 2017 Opublikowano 27 Marca 2017 Aaa, to przepraszam. No to z cierpliwością się przyglądam.
robertus Opublikowano 19 Kwietnia 2017 Autor Opublikowano 19 Kwietnia 2017 Słuchajcie, jakim kolorem pomalować dysze silników i panele żaroodporne?
robertus Opublikowano 22 Kwietnia 2017 Autor Opublikowano 22 Kwietnia 2017 Spód tak pomaziałem. Nie ma jeszcze końcówek dysz. Mierzyłem też ciąg, wyszło mi 1,2kg przy aktualnej wadze modelu 1450g
Atomizer Opublikowano 25 Kwietnia 2017 Opublikowano 25 Kwietnia 2017 Spora ta waga ???? Ciekawe czy mocy nie będzie za mało ???? Niedługo też robię pierwszego odrzutowca z napędem edf wiec się przygadam ????
robertus Opublikowano 29 Kwietnia 2017 Autor Opublikowano 29 Kwietnia 2017 a bez tego kapturka na wlocie? Tyle samo. Pracuję teraz nad kabinką. Pakiet wypada pod nią w przedniej części.
robertus Opublikowano 1 Maja 2017 Autor Opublikowano 1 Maja 2017 Gotowy do oblotu. Waży dokładnie 1576g, o 200g za dużo niż się spodziewałem. Trzymajcie kciuki za oblot. Jak się nie rozbiję to go jeszcze dopieszczę
Atomizer Opublikowano 1 Maja 2017 Opublikowano 1 Maja 2017 No ciekawe ???? fajnie wygląda! Sporych rozmiarów jest! Jak na 1 x edf 70 hmmm... to spore wyzwanie! Ostatnio sam zakupiłem edefka ???? 70tkę może nie takiego wypasionego ale na 4S ciąg 1200g. Malutka ta turbina w realu ???? Chcę na próbę zbudować model o szacowanej wadze do lotu 600-800g. To konstrukcja bardzo prosta, do testowania nim wyruszę na głębokie wody ???? A marzy mi się w mojej flocie MIG-29 Może ten naped edf w przyszłości popchnie któregoś z kolei ATRa???? A jak się rozbije to można jeszcze naprawić ☺
TeBe Opublikowano 1 Maja 2017 Opublikowano 1 Maja 2017 Nie jarajcie się. Poleci jak zwykle bezbłędnie i jeszcze Harrierem wyląduje ;-) Taki to on Robertus jest ;-)
robertus Opublikowano 1 Maja 2017 Autor Opublikowano 1 Maja 2017 W swoich planach rozważ wagę napędu. EDF70mm z silnikiem to 180gram, regulator - 60gram, pakiet 4S 3000MAH to 310gram. Razem 550gram. 800gram do lotu to będzie raczej dolna granica wagi. Przerabiałem F-18 ze śmigła na EDF, wyszedł mi 1080gram i przy szybkich manewrach skrzydła sie wyginały. Nie jarajcie się. Poleci jak zwykle bezbłędnie i jeszcze Harrierem wyląduje ;-) Taki to on Robertus jest ;-) Oby bo stresa mam, czy wyjdzie dobrze z ręki. Liczę, że jego wielkość i proporcjnalnie lekkość będzie jego zaletą. Orientacyjne obciażenie skrzydła plus pasmowego wychodzi mi 50g/dm2. Nie dużo, ale i ne mało. Oblot planuję jak zboże podrośnie
Atomizer Opublikowano 2 Maja 2017 Opublikowano 2 Maja 2017 To jeszcze ze 2-3 miesiące do żniw trzeba czekać ☺
robertus Opublikowano 7 Maja 2017 Autor Opublikowano 7 Maja 2017 Zboże, zbożem, ale rzepak tez może być. Może trochę za bardzo przedni SC, ale generalnie do przodu. Czas na dopieszczanie. 1
robertus Opublikowano 7 Maja 2017 Autor Opublikowano 7 Maja 2017 Takie mam stery po wytrymowaniu, trochę za dużo na moje oko. Przesunę pakiet trochę do tyłu. Co o tym sądzicie?
dukeroger Opublikowano 7 Maja 2017 Opublikowano 7 Maja 2017 gratulacje!!! co do trymow to w migu z napolskiniebie tez były takie duże...
Atomizer Opublikowano 8 Maja 2017 Opublikowano 8 Maja 2017 DSCN5233.JPG Takie mam stery po wytrymowaniu, trochę za dużo na moje oko. Przesunę pakiet trochę do tyłu. Co o tym sądzicie? No elegancko lata! Trochę się zachwiał na początku...ale się udało Też bym najpierw spróbował przesunąć trochę pakiet do tyłu, tylko nie wiem o ile dokładnie. Wiec nie pomogę.
vaderjk Opublikowano 8 Maja 2017 Opublikowano 8 Maja 2017 Fajny, gratulacje! Trzeba znowu się umówić na latanie - Migami :-) Wysłane z mojego XT1032 przy użyciu Tapatalka
robertus Opublikowano 3 Czerwca 2017 Autor Opublikowano 3 Czerwca 2017 Z pomocą Sławka udało się zrobić kabinkę. O dziwo za pierwszym razem
Rekomendowane odpowiedzi