Jump to content
djlp

Jaki silnik do ASW-28 VOLANTEX ?

Recommended Posts

Witam!

Niestety spaliłem silnik w modelu i teraz nie za bardzo wiem jaki mógłbym kupić, miałem silnik Turnigy 3536 1100 kv, ale przerabiałem sobie mocowanie, producent przewiduje silnik 4023 850 kv niestety takiego nie mogę znaleźć w żadnym sklepie, nie za bardzo się orientuję jakie inne silniki mogę tam włożyć ? :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jeśli ten nie będzie zbyt ciężki to chyba by się nadał:

https://hobbyking.com/en_us/turnigy-gliderdrive-sk3-competition-series-3850-3-5-960kv.html

 

ale jak masz oryginalny 30A ESC to może być trochę za mocny


A co się stało, ze spaliłeś ten poprzedni silnik?

Niestety w tych modelach jest chyba za słabe chłodzenie silnika. Mam Phoenixa 2000 z Volantexa i też miałem problem z mocno grzejącym się silnikiem.

Radykalnie pomogła wymiana kołpaka na turbo i modyfikacja wręgi mocującej silnik (ja zrobiłem nową nakladkę z otworami wentylacyjnymi.

 

post-7564-0-79015400-1499929318_thumb.jpg

post-7564-0-34329800-1499929319_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Regulator mam 40A.

Mam 2 hipotezy... Był kret oczywiście, 1 wymieniałem antenę w odbiorniku i całkiem możliwe, że straciłem zasięg, chociaż wszystko zgodnie z teorią, latam na 35 mHz, a 2 to popełniłem "niepoprawny" manewr na niskiej wysokości, za bardzo pochyliłem model, szybko podbiegłem do modelu i regulator pikał stałym dźwiękiem, odłączając pakiet poszedł dymek z silnika i widać na nim czarny nalot, po uporaniu się ze złamaną lotką, podłączyłem wszystko do testów i silnik reaguje w taki sposób, że przy dodaniu gazu dostaje lekkich obrotów po czym się zatrzymuje.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nie typowe zapytanie tutaj, ale poszukuje kawałek połamanego skrzydła prawego od nasady kadłuba od ASW-28  Volantex, wystarczy mi 5cm . Chodzi mi o zdjęcie formy gniazda dla skrzydeł konstrukcyjnych lewe posiadam. reszta na pp. Pozdrawiam Władek

Share this post


Link to post
Share on other sites

W moim ASW-28 mam zamontowany NTM 3542 1000kV pod 4S i jedyna wada to waga. Jednak gdyby na nią nie patrzeć to szybowiec ma bardzo dobry zapas mocy i wyciągnięcie go w górę zajmuje moment.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mam silnik do tego modelu, można powiedzieć "nówka sztuka" latał tylko raz lub dwa . Jeśli jesteś zainteresowany to napisz na Priv . Skóry nie zedrę . Silnik to D 4023 kv 850 3 S

Share this post


Link to post
Share on other sites

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

  • Similar Content

    • By Leszekm35
      Witam
      Jak w temacie szukam sobie na spokojnie boxera jak w temacie . Jak ktoś coś piszcie
       
      pozdrawiam
    • By Scislov
      Witam. Ostatnio odbyłem pierwszy lot swoim własnym samolotem zrobionym ze styropianu, który oczywiście jak na pierwszy lot przystało, zakończył się kraksą . Ale może zacznę od początku. samolot ma masę wraz z osprzętem 850g, długość 90cm i rozpiętość 1,20m. Na jego pokładzie znajduje się arduino z modułem wifi oraz standardowe serwa do lotek. Sterowany jest przez przerobiony stary joystick od komputera, w którym również siedzi arduino. Mocy samolotowi dostarcza bateria 2000mAh 3s 40A, regulator esc 30A i silnik 2200KV dla samolotów do 1kg ze śmigłem 9x5. Tak więc, pierwszy lot odbył się w dosyć bezwietrznych warunkach, a samolot startował z ręki, jednak po chwili stabilnego lotu zaczęła się szarpanina z samolotem, był bardzo narwany i ciężko się nim sterowało. W planach było zrobienie kółka i zawrócenie, aby wylądować, jednak nawet próba lądowania na prostej skończyła się prawie że prostopadłym upadkiem na ziemię 😛. Środek ciężkości wydawał mi się dobrze umiejscowiony - na środku skrzydeł. Podejrzewam, że przyczyną takiego lotu było ustawienie w samolocie maksymalnie możliwego wychylenia lotek, ponieważ przed lotem myślałem, że przecież mogę mniej wychylić joystick, ale pewnie wiecie jak to jest podczas pierwszego lotu . Następnym razem zredukuje ich wychylenie, jednak nie wiem o ile %, żeby było dobrze. Pomyślałem, żeby może zaprogramować w samolocie żyroskop do korekcji lotu, aby łatwiej się sterowało, co myślicie? Zdaje mi się również, że trochę brakowało mu mocy, pomimo, że masa samolotu jest mniejsza od masy maksymalnej dla silnika. Jednak podczas pomiaru prądu(na mniejszym śmigle, ponieważ 9x5 zdążyłem połamać), wyszło tylko 12A z maksymalnych 28A, może da się zmieniać moc w regulatorze? Albo śmigło za małe, jakie polecacie? Jakie by było najlepsze? Czekam na wasze rady co trzeba zmienić, poprawić i przestawić, w modelach latających jestem całkowicie początkujący. Jeśli znacie odpowiedzi na pytania to prosiłbym odpowiedzieć na wszystkie, ponieważ potem dyskusja się ciągnie, a odpowiedzi na pozostawione w temacie pytania brak. Pozdrawiam .
      VID_20200511_181558(0).mp4
      A to filmik ze śmigłem 7x3,5.
      VID_20200511_174905(0).mp4 VID_20200512_144722.mp4
    • By Depesz
      Cześć.
       
      Jak w tytule. Silnik nowiutki. Cena dobra. Polecam. LINK.


    • By semp
      Kupię silnik elektryczny 2-2,5kW na10s
    • By Exu
      Witam.
      Mam do zaoferowania nowy silnik Emax GT 5325/11.
       
      Charakterystyczne cechy silników EMAX serii GT.
      ulepszony profil przedniej płyty obudowy, co spowodowało znaczne polepszenie warunków chłodzenia. W praktyce oznacza to, niższą temperaturę pracy i w efekcie wzrost sprawności silnika. cewkami z wysokiej jakości stali krzemowej 0,2mm, które powodują obniżenie temperatury pracy i wzrost sprawności silnika. możliwością dwustronnego montażu silnika bez jego modyfikacji, zapewnia to dodatkowy - opcjonalny wał dołączony do silnika. W opakowaniu znajdziemy również łoże mocujące silnik. zwiększoną średnicą wału co powoduje mniejsze prawdopodobieństwo uszkodzenia przy niefortunnych lądowaniach oraz zwiększa precyzję osiowego zamocowania śmigła - co bezpośrednio wpływa na zmniejszenie drgań. wyższą jakością łożysk, lepiej znoszących wysokie temperatury. większą elastycznością pod względem zastosowania napięcia zasilającego i śmigła zwiększoną sprawnością. nowym - solidnym i przy okazji gustownym opakowaniem chroniącym precyzyjny silnik podczas transportu.  
      Dane techniczne: 
      liczba ogniw zasilających [LiPo]:
      6 - 8
      współczynnik KV [obr./V]:
      260
      ciąg maksymalny [g]:
      7000
      maksymalny pobór prądu [A]:
      80
      moc maksymalna [W]:
      2528
      zalecana średnica śmigła [cale]:
      20 x10
      zalecana masa modelu [g]:
      5000 - 7000
      średnica silnika [mm]:
      63
      długość silnika bez wału [mm]:
      61,7
      średnica wału [mm]:
      8 carbon
      masa silnika [g]:
      570
       
      Koszty wysyłki pokrywa sprzedający
      - Odbiór osobisty, wysyłka.
      - Cena 300zł
       
      Wysłanie zakupionych rzeczy max 2 dni robocze od momentu zaksięgowania wpłaty na koncie (nie ma możliwości wysyłki towaru za pobraniem)
       

       

       

       

       

       
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.