Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Piotruś ja bym to reklamował. Tam gdzie kupiłeś
Ponadto na  ostatniej stronie instrukcji powinna być pieczątka kto jest importerem.
U mnie jest Art hobby.

Ponadto same nakładki - komplet, można zamówić w 
http://riku.pl/grupa/p/id/4630/kontekst/4630/off/48/

 

Nie mają na stanie ale  wystarczy zadzwonić podać kod produktu i Ci to sprowadzą.
post-14986-0-65866700-1569171916_thumb.jpg

 

Ja płaciłem 72zł + przesylka

 

Jeśli bardzo Cię pili mam cały komplet więc do wyjaśnienia mogę Ci pożyczyć

a oddasz jak będziesz miał.
Zaraz sprawdzę u siebie czy nie mam też takiego ,,zonka,,

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Posłałem rano reklamację do sklepu NASTIK uzupełnioną o zdjęcia i tłumaczenie na j.angielski. Na razie bez odzewu.

Dam znać co z tego wyjdzie. Do tej pory reklamowałem 2 razy serwa Hitec, nadajnik Futaba T8FG i silnik Ray. Za każdym razem czekałem 3 do 5 tygodni z pozytywnym skutkiem. Myślę, że i tu czas oczekiwania będzie podobny i mam nadzieję, że z podobnym efektem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiesz zaczynam się utwierdzć że MPX daje przysłowiowej dupy wszak kolega kupił Soliusa KIT i brakowało szklanej rury która wklejana jest w kadłub.Na serwach Hiteca też można wybiórczo sie przejechać, nie dość że drogie jak świnia to jakością też nie grzeszą.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja z serwami Hitec HS65HB, których używałem lata temu i były dobre skończyłem po tym jak ostatnio musiałem jedno wywalić ponieważ padło mi jeszcze przed pierwszym lotem a wcześniej też miałem podobną sytuację. Ostatecznie dobiła mnie Twoja informacja o ich padaniu. KST chodzą jakby lepiej, nawet nie brzęczą bez powodu, co obserwowałem w HS65HB Hiteca nawet gdy nie były obciążone. Więcej o KST będę wiedział jak uda się polatać parę godzin FUNRAYem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z serwami KST jest tylko jeden problem. Są nierówne. Chodzi o to, że jest partia serw która świetnie trzyma neutrum, ale zdarza się i to niestety nie rzadko, że KST nie trzymają zupełnie neutrum. Raz jest 3mm nad a za chwilę 3mm pod. Ostatnio wywaliłem nówki które miałem w modelu na klapach i mogłem klapę podnieść bez problemu przy włączonym serwie o 5mm do góry i to tyle samo w dół. Rozpacz. 

Ale ogólnie stosuje je i będę stosował bo w zasadzie nie ma rozsądnej alternatywy. Przez ostatnie 4 lata widziałem tylko jeden raz jak się spaliło serwo KST w locie a tak bardzo stabilne.

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dlatego kupuję turnigy z hk. Niby to samo, a trzymają neutrum niezależnie od temperatury, czego nie można powiedzieć o kst. Teraz kupiłem tg 813 slim wing. Zobaczymy co to będzie. Wczesniej wszystkie slimwing turnigy spisywały się znakomicie.

 

Jak ma być tanio i bdb to corony slimwing i w kadlub/skrzydla małe cyfrowe (939?) cena smieszna a trwalosc o niebo wieksza niż g... hitec.

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Piotr chodzi o te serwa ?

https://hobbyking.com/en_us/corona-939mg-digital-metal-gear-servo-2-7kg-0-13sec-12-5g.html

Cenowo jest bardzo przyzwoicie tak samo jak parametry i wielkość.

Jeśli w działaniu wypadają dobrze, to jest to kolejna jakaś alternatywa.

Dokładnie, mam takie w skyev, a kolega lata z nimi w respekcie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem dla czego, ale mi z Bogusia linku cały czas wyskakuje serwo Corona DS-939MG :wacko:

 

Ale jeśli chodzi o to serwo https://hobbyking.com/en_us/turnigy-tgy-813-slim-wing-ds-mg-servo.html

To jest naprawdę warte uwagi. Latałem na podobnych i nie miałem większych uwag, tyle że wówczas dla mnie trzymanie neutrum było mało istotne. Liczyło się tylko, że działają dobrze i się nie palą.

O dziwo mają (przynajmniej w tamtym czasie) bardzo mocne zębatki. Nie raz przywaliłem z otwartymi klapami i zębatki przeżywały. Falcona Evo wbiłem po natarcie w rowie i ani jedno serwo nie padło. 

Dla mnie obecnie te serwa mają dwie wady. Waga i że są tylko na 6V. 

Ale polecam do to budżetowa alternatywa dla KST. 

 

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam 712sg mam 777mg , mam kst chyba 135 i mam goetecki. Mam też corony cyfrowe slim wing.

 

Goeteck to tani szajs za 17$. Nie polecam. Luzy i 3 padły jak błyskawica.

777 super, 712 tez ok. Kst słabe centrowanie (w zaleznosci od temp), ale dzialaja.

 

Hitec slimwing to tragedia. Corona super, ale szybko łapie luzy. Cena rewelacyjna. Bardzo niezawodne serwo pomijajac luzy.

 

W kadłub tg306 super i 939 corony super.

 

Tydzien temu zabiłem 2x tg225 (super serwa) 1x 777 i 1x goeteck. Wszystkie w jednej chwili...

Odwrócenie polaryzacji...

Wpieniłem sie i teraz mam 813 ciekawe co z tego bedzie.

306g 777, corony, wytrzymuja 6,4V.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dobra wiadomość, otrzymałem cały zestaw krawędzi natarcia prosto od producenta i to już w czwartym dniu reklamacji. Szczegóły tutaj: https://pfmrc.eu/index.php/topic/81892-multiplex/

Montuję resztę i mam nadzieję, że w ten weekend pomimo mojego udziału w organizacji zawodów ESA/Aircombat znajdę chwilę na oblot :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Model poskładany, zaprogramowane 2 fazy lotu, tylko tego lotu jakoś w weekend nie było. Może jutro uda się oblatać.

 

[edit] waga do lotu z akumulatorem 2600 4s 40C Xtron, regulatorem Dualsky 65 lite i silnikiem o wadze 177 gram  wynosi ca. 1860g. Nie było potrzeby montażu pod statecznikiem pionowym stalowej kulki wyważającej załączonej do zestawu.

 

Do montażu wystarczyła jedna buteleczka średniego CA i trochę kleju UHU por (80 procent powierzchni klejenia połówek kadłuba skleiłem UHU porem).

 

 

Zawiasy w stateczniku wysokości posmarowałem obustronnie UHU porem - zabezpieczamy brzegi taśmą papierową, nanosimy na środek dołka zawiasu mały wałeczek kleju UHU por a potem szybko rozsmarowujemy palcem zabezpieczonym przed klejem woreczkiem foliowym (patent sprawdzony w modelach ESA) a po wyschnięciu dolną część zawiasu podkleiłem taśmą 3M, która świetnie się przykleja i dobrze trzyma https://hobbyking.com/en_us/1-x-4m-roll-3m-blenderm-tape-hinging-tape-twin-pack.html  Nie podklejałem obu stron taśmą ponieważ wydawało mi się, że będzie za sztywno pomimo, iż sama taśma i klej UHU por są elastyczne.

 

 

post-1402-0-72717600-1570982222_thumb.jpg

 

 

post-1402-0-68969100-1570982265_thumb.jpg

 

 

 

 

 

Sztywny patyczek z nawiniętą watą dobrze się sprawdził, przy dociskaniu taśmy do powierzchni EPP.

 

 

post-1402-0-31408200-1570982327_thumb.jpg

 

 

 

 

 

 

Popychacze steru kierunku i wysokości jak poniżej.

 

 

 

post-1402-0-56425900-1570982420_thumb.jpg

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wyposażenie rozmieszczone jak na zdjęciach. Odbiornik pod skrzydłem, regulator z boku, pakiet centralnie przypięty 2 taśmami i zblokowany z przodu małym kawałkiem EPP.

 

 

(kliknij na zdjęcie aby powiększyć)

post-1402-0-79107500-1571077130_thumb.jpg

 

 

post-1402-0-82789600-1571077170_thumb.jpg

 

 

Udało się wylatać 3 pakiety. Pogoda wspaniała, zero wiatru a powietrze jakby jakieś gęste było. W każdym razie pomimo wagi prawie 1,9kg Funray bez problemu startował na 60% mocy silnika i kleił się powietrza.

Lata jak po sznurku, potrafi również latać wolno i nie sprawia mu to żadnego kłopotu a tym bardziej pilotowi. Można by rzec model nieomalże dla początkujących. Pętle wychodzą bardzo piękne, beczki prawie ok, były by jeszcze ładniejsze gdyby zmiksować klapy z lotkami (pamiętam moje kilkanaście sekund lotu Funrayem Bogusia właśnie z tym miksem). Do lądowania ustawienie hamulca nie jest konieczne o ile lądowisko jest długie a podejście nie wymaga stromego zejścia z wysokości. Oczywiście hamulec "butterfly" również testowałem i polecam, lądowanie z nim to łatwizna. Żeby nie było to zaliczyłem małego cyrkla modelem zanim zapoznałem się ze wzdłużnymi uskokami na lotnisku.

Co do samej konfiguracji wyposażenia to po w miarę intensywnym locie ale jednak z przerwami na szybowanie pakiet był ledwo ciepły, regulator bardziej ciepły a silnik ze śmigłem aeronauta 12x6" gorący, ale od biedy dało się go dotknąć i przytrzymać gołą ręką. Pomimo wbudowanego w silnik wiatraczka wlot powietrza do modelu nie jest zbyt dobrze zaprojektowany, ew. będzie trzeba pokombinować z kołpakiem i zrobić z niego wersję "turbo" z otworkami. Aha, przy obecnej konfiguracji model przy bezwietrznej pogodzie idzie pionowo do góry przynajmniej 4-5 wyciągnięć. Jak będę miał okazję to spróbuję przetestować z łopatkami innego producenta śmigieł.

 

 

post-1402-0-88345100-1571077210_thumb.jpg

 

 

 

post-1402-0-66316600-1571077291_thumb.jpg

 

 

 

 

 

 

Nie tylko ja się dzisiaj dobrze bawiłem ;)

 

 

 

post-1402-0-50816300-1571077310_thumb.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.