Marek_Spy Opublikowano 18 Sierpnia 2020 Opublikowano 18 Sierpnia 2020 Super. Tak go odpicowałeś że nikt nie uwierzy że to zestaw Lucjan tak ma, ładniejszych niż oryginał Wysłane z mojego K6000 Pro przy użyciu Tapatalka
Francka Opublikowano 20 Sierpnia 2020 Opublikowano 20 Sierpnia 2020 Lucjan kiedy i gdzie oblot bo warto zobaczyć .
krzysiek.riese Opublikowano 20 Sierpnia 2020 Opublikowano 20 Sierpnia 2020 fajna ta Cobra ale mam jeden niesmak... wiesz gdzie był w oryginale silnik? mogłeś zadać sobie trochę trudu i tam go wsadzić gdzie powinien być, była by nie lada atrakcja.
dyra63 Opublikowano 21 Sierpnia 2020 Opublikowano 21 Sierpnia 2020 Cytat fajna ta Cobra ale mam jeden niesmak... wiesz gdzie był w oryginale silnik? mogłeś zadać sobie trochę trudu i tam go wsadzić gdzie powinien być, była by nie lada atrakcja. Krzysiek powiedz ,że żartujesz ?.....
Lucjan Opublikowano 13 Września 2020 Autor Opublikowano 13 Września 2020 Wybrałem się dzisiaj na lotnisko z zamiarem oblatania Airacobry. Wyregulowałem silnik , DA- 50 , sprawdziłem drobiazgowo instalację paliwową , pneumatyczną i elektroniczną. Wypiłem kawę i po krótkiej przerwie odpaliłem silnik , zaskoczył za pierwszym razem dodałem stopniowo trochę gazu a silnik zamiast przyspieszać zaczął zwalniać obroty i zgasł . W żaden sposób nie dało się go już uruchomić , więc spakowałem się i wróciłem do domu. Szkoda pięknego dnia ☹️ W zaciszu mojego warsztatu będę szukał przyczyny. 1
Marek_Spy Opublikowano 13 Września 2020 Opublikowano 13 Września 2020 Szkoda a napisze co silnikowi bylo. Wysłane z mojego K6000 Pro przy użyciu Tapatalka
Andrzej Klos Opublikowano 13 Września 2020 Opublikowano 13 Września 2020 6 godzin temu, Lucjan napisał: Wybrałem się dzisiaj na lotnisko z zamiarem oblatania Airacobry. Wyregulowałem silnik , DA- 50 , sprawdziłem drobiazgowo instalację paliwową , pneumatyczną i elektroniczną. Wypiłem kawę i po krótkiej przerwie odpaliłem silnik , zaskoczył za pierwszym razem dodałem stopniowo trochę gazu a silnik zamiast przyspieszać zaczął zwalniać obroty i zgasł . W żaden sposób nie dało się go już uruchomić , więc spakowałem się i wróciłem do domu. Szkoda pięknego dnia ☹️ W zaciszu mojego warsztatu będę szukał przyczyny. Z silnikiem elektrycznym nie byloby problemu ? 1
Ta odpowiedź cieszy się zainteresowaniem. Lucjan Opublikowano 4 Lipca 2022 Autor Ta odpowiedź cieszy się zainteresowaniem. Opublikowano 4 Lipca 2022 Model odleżał swój czas . Kilka dni temu postanowiłem że zastosuję napęd elektryczny . Sylwetka nosa modelu zbliży się do oryginału , nie będzie wystawał tłumik i cylinder a przede wszystkim nie będzie słychać ryku silnika dwusuwowego . 5
Andrzej Klos Opublikowano 5 Lipca 2022 Opublikowano 5 Lipca 2022 14 godzin temu, Lucjan napisał: Model odleżał swój czas . Kilka dni temu postanowiłem że zastosuję napęd elektryczny . Sylwetka nosa modelu zbliży się do oryginału , nie będzie wystawał tłumik i cylinder a przede wszystkim nie będzie słychać ryku silnika dwusuwowego . ?
Lucjan Opublikowano 5 Lipca 2022 Autor Opublikowano 5 Lipca 2022 Przewiduję silnik AXI 5345/16 HD Gold Line V2 , zasilanie 8- 12 Li-pol. Maska silnika w raca do pierwotnego wyglądu.
kesto Opublikowano 5 Lipca 2022 Opublikowano 5 Lipca 2022 12 minut temu, Lucjan napisał: Przewiduję silnik AXI 5345/16 HD Gold Line V2 , zasilanie 8- 12 Li-pol. Trochę za mocny jak do tego modelu, ale skoro już masz to używaj.
Lucjan Opublikowano 5 Lipca 2022 Autor Opublikowano 5 Lipca 2022 19 minut temu, kesto napisał: Trochę za mocny jak do tego modelu, ale skoro już masz to używaj. Krzyśku , będę latał na połowie gazu . A jaki napęd zaproponował byś ? Waga modelu około 11 kg.
kesto Opublikowano 5 Lipca 2022 Opublikowano 5 Lipca 2022 11kg to trochę ciężko, ale zasada doboru silników elektrycznych jest taka, że przy modelach acro współczynnik obciążenia mocy jest w granicach 250-300W/kg. To w Twoim przypadku : 11kgX250W/kg=2750W lub X300W/kg=3300W. Tak więc silnik powinien mieć moc między tymi wartościami. Ten byłby wystarczający https://nastik.pl/produkt/dualsky-xm6350da-14-kv200-3rd-gen-f3a-competition/ lub https://nastik.pl/produkt/dualsky-xm6352ea-24se-v3-uav/ Wybrałeś AXI o mocy ponad 4150W czyli mocno przewymiarowany i ...drogi. Do tego modelu stosują również Turnigy G-160 https://hobbyking.com/en_us/turnigy-easymatch-g160-brushless-outrunner-245kv-160-glow.html?___store=en_us&gclid=CjwKCAjwwo-WBhAMEiwAV4dybb4RZMzQSsRTc1d6u_caB6ljpKleO357kKVJOYD1S-mkInu3DjamGRoCiFcQAvD_BwE 2
Andrzej Klos Opublikowano 6 Lipca 2022 Opublikowano 6 Lipca 2022 20 godzin temu, Lucjan napisał: Krzyśku , będę latał na połowie gazu . A jaki napęd zaproponował byś ? Waga modelu około 11 kg. Czy w te 11kg sa wliczone baterie i silnik?
Lucjan Opublikowano 6 Lipca 2022 Autor Opublikowano 6 Lipca 2022 1 godzinę temu, Andrzej Klos napisał: Czy w te 11kg sa wliczone baterie i silnik? Tak Andrzeju , to jest waga modelu gotowego do lotu.
Rekomendowane odpowiedzi