Marek_Spy Opublikowano 18 Sierpnia 2020 Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2020 Super. Tak go odpicowałeś że nikt nie uwierzy że to zestaw Lucjan tak ma, ładniejszych niż oryginał Wysłane z mojego K6000 Pro przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
semp Opublikowano 18 Sierpnia 2020 Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2020 Lucek czekamy na oblot Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Francka Opublikowano 20 Sierpnia 2020 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2020 Lucjan kiedy i gdzie oblot bo warto zobaczyć . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzysiek.riese Opublikowano 20 Sierpnia 2020 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2020 fajna ta Cobra ale mam jeden niesmak... wiesz gdzie był w oryginale silnik? mogłeś zadać sobie trochę trudu i tam go wsadzić gdzie powinien być, była by nie lada atrakcja. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dyra63 Opublikowano 21 Sierpnia 2020 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2020 Cytat fajna ta Cobra ale mam jeden niesmak... wiesz gdzie był w oryginale silnik? mogłeś zadać sobie trochę trudu i tam go wsadzić gdzie powinien być, była by nie lada atrakcja. Krzysiek powiedz ,że żartujesz ?..... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lucjan Opublikowano 13 Września 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Września 2020 Wybrałem się dzisiaj na lotnisko z zamiarem oblatania Airacobry. Wyregulowałem silnik , DA- 50 , sprawdziłem drobiazgowo instalację paliwową , pneumatyczną i elektroniczną. Wypiłem kawę i po krótkiej przerwie odpaliłem silnik , zaskoczył za pierwszym razem dodałem stopniowo trochę gazu a silnik zamiast przyspieszać zaczął zwalniać obroty i zgasł . W żaden sposób nie dało się go już uruchomić , więc spakowałem się i wróciłem do domu. Szkoda pięknego dnia ☹️ W zaciszu mojego warsztatu będę szukał przyczyny. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
witold_pi Opublikowano 13 Września 2020 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2020 ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marek_Spy Opublikowano 13 Września 2020 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2020 Szkoda a napisze co silnikowi bylo. Wysłane z mojego K6000 Pro przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andrzej Klos Opublikowano 13 Września 2020 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2020 6 godzin temu, Lucjan napisał: Wybrałem się dzisiaj na lotnisko z zamiarem oblatania Airacobry. Wyregulowałem silnik , DA- 50 , sprawdziłem drobiazgowo instalację paliwową , pneumatyczną i elektroniczną. Wypiłem kawę i po krótkiej przerwie odpaliłem silnik , zaskoczył za pierwszym razem dodałem stopniowo trochę gazu a silnik zamiast przyspieszać zaczął zwalniać obroty i zgasł . W żaden sposób nie dało się go już uruchomić , więc spakowałem się i wróciłem do domu. Szkoda pięknego dnia ☹️ W zaciszu mojego warsztatu będę szukał przyczyny. Z silnikiem elektrycznym nie byloby problemu ? 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ta odpowiedź cieszy się zainteresowaniem. Lucjan Opublikowano 4 Lipca 2022 Autor Ta odpowiedź cieszy się zainteresowaniem. Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2022 Model odleżał swój czas . Kilka dni temu postanowiłem że zastosuję napęd elektryczny . Sylwetka nosa modelu zbliży się do oryginału , nie będzie wystawał tłumik i cylinder a przede wszystkim nie będzie słychać ryku silnika dwusuwowego . 5 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kesto Opublikowano 4 Lipca 2022 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2022 P-39 aż prosi się o napęd elektryczny.? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marek_Spy Opublikowano 4 Lipca 2022 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2022 profanacja 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andrzej Klos Opublikowano 5 Lipca 2022 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2022 14 godzin temu, Lucjan napisał: Model odleżał swój czas . Kilka dni temu postanowiłem że zastosuję napęd elektryczny . Sylwetka nosa modelu zbliży się do oryginału , nie będzie wystawał tłumik i cylinder a przede wszystkim nie będzie słychać ryku silnika dwusuwowego . ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Viper Opublikowano 5 Lipca 2022 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2022 A jaki napęd elektryczny i jakie pakiety? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lucjan Opublikowano 5 Lipca 2022 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2022 Przewiduję silnik AXI 5345/16 HD Gold Line V2 , zasilanie 8- 12 Li-pol. Maska silnika w raca do pierwotnego wyglądu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kesto Opublikowano 5 Lipca 2022 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2022 12 minut temu, Lucjan napisał: Przewiduję silnik AXI 5345/16 HD Gold Line V2 , zasilanie 8- 12 Li-pol. Trochę za mocny jak do tego modelu, ale skoro już masz to używaj. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lucjan Opublikowano 5 Lipca 2022 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2022 19 minut temu, kesto napisał: Trochę za mocny jak do tego modelu, ale skoro już masz to używaj. Krzyśku , będę latał na połowie gazu . A jaki napęd zaproponował byś ? Waga modelu około 11 kg. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kesto Opublikowano 5 Lipca 2022 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2022 11kg to trochę ciężko, ale zasada doboru silników elektrycznych jest taka, że przy modelach acro współczynnik obciążenia mocy jest w granicach 250-300W/kg. To w Twoim przypadku : 11kgX250W/kg=2750W lub X300W/kg=3300W. Tak więc silnik powinien mieć moc między tymi wartościami. Ten byłby wystarczający https://nastik.pl/produkt/dualsky-xm6350da-14-kv200-3rd-gen-f3a-competition/ lub https://nastik.pl/produkt/dualsky-xm6352ea-24se-v3-uav/ Wybrałeś AXI o mocy ponad 4150W czyli mocno przewymiarowany i ...drogi. Do tego modelu stosują również Turnigy G-160 https://hobbyking.com/en_us/turnigy-easymatch-g160-brushless-outrunner-245kv-160-glow.html?___store=en_us&gclid=CjwKCAjwwo-WBhAMEiwAV4dybb4RZMzQSsRTc1d6u_caB6ljpKleO357kKVJOYD1S-mkInu3DjamGRoCiFcQAvD_BwE 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andrzej Klos Opublikowano 6 Lipca 2022 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2022 20 godzin temu, Lucjan napisał: Krzyśku , będę latał na połowie gazu . A jaki napęd zaproponował byś ? Waga modelu około 11 kg. Czy w te 11kg sa wliczone baterie i silnik? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lucjan Opublikowano 6 Lipca 2022 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2022 1 godzinę temu, Andrzej Klos napisał: Czy w te 11kg sa wliczone baterie i silnik? Tak Andrzeju , to jest waga modelu gotowego do lotu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi