AKocjan Opublikowano 8 Listopada 2020 Opublikowano 8 Listopada 2020 @Paweł Praus dla tych parametrów przy wadze modelu 500 [g] wartość siły odśrodkowej wynosi 196[N], czyli około 20 [kg] 1
Andrzej Klos Opublikowano 8 Listopada 2020 Opublikowano 8 Listopada 2020 8 godzin temu, AKocjan napisał: uważam, że nie powinniśmy tutaj mieszać kwestii aborcji Nie wiem co Ty miales na mysli bo ja; Jak kogos nie interesuje temat albo sie na nim nie zna to po prostu nie reagowac.
Gość Opublikowano 9 Listopada 2020 Opublikowano 9 Listopada 2020 21 godzin temu, Paweł Praus napisał: ...taki sobie kapuśniaczek-skąd inąd nie wiem dlaczego tak się to określa. Zapewne Tuwim winien.
stema Opublikowano 9 Listopada 2020 Opublikowano 9 Listopada 2020 W dniu 8.11.2020 o 14:14, Paweł Praus napisał: ...taki sobie kapuśniaczek-skąd inąd nie wiem dlaczego tak się to określa. ... Siwy KAPUŚNIACZEK | Narodowe Centrum Kultury
kszczech Opublikowano 10 Listopada 2020 Opublikowano 10 Listopada 2020 Uśmiałem się: "Ponadto czysto logicznie da się latać w deszczu i zdarza się to czasem jak w locie on nadejdzie . Proste, lądujemy, chowamy się wraz z modelem..." A przed ładowaniem gasimy silnik w uwięziówce. Najszybciej waląc w ziemię. ? ?
Shock Opublikowano 10 Listopada 2020 Opublikowano 10 Listopada 2020 Fakt, też się uśmiechnąłem z Twojej interpretacji. Ale to tak ja ktoś czyta ze zrozumieniem....
Paweł Prauss Opublikowano 10 Listopada 2020 Opublikowano 10 Listopada 2020 Ja mam w swoim modelu klasy F2A wyłącznik silnika i mogę go wyłączyć kiedy zechcę...to samo jest w F2C i F2D. Jedynie w akrobacji F2B na chwilę obecną wyłącznik nie jest wymagany? 1 1
Grzesiek Opublikowano 11 Listopada 2020 Opublikowano 11 Listopada 2020 Paweł a jak sterowany jest taki wyłącznik?Trzecia linka?
Paweł Prauss Opublikowano 11 Listopada 2020 Opublikowano 11 Listopada 2020 Trzecia linka to dodatkowe, zbędne opory, linki są dwie i to w zupełności wystarcza, maksymalne bardzo szybkie wychylenie steru wysokości w dół i wyłącznik działa, zanim model zareaguje obniżeniem lotu, tak jest w F2A i F2C, natomiast w F2D działa na trochę innej zasadzie, a mianowicie kiedy model traci naciąg na linkach, wystarczy przyciągnąć go do siebie i szybko oddalić rękę z uchwytem... 2
AKocjan Opublikowano 11 Listopada 2020 Opublikowano 11 Listopada 2020 @Paweł Praus, jakie pomysłowe rozwiązanie
Grzesiek Opublikowano 11 Listopada 2020 Opublikowano 11 Listopada 2020 Paweł jeśli to nie tajemnica zademonstruj taki wyłącznik.Budowe i jeśli to możliwe działanie
Uszek Opublikowano 11 Listopada 2020 Opublikowano 11 Listopada 2020 W F2A i F2C to chyba cięgno do zatrzasku a w F2D pływający orczyk, chyba, że się mylę. Ostatnio w kółko to w latach osiemdziesiątych latałem?
Paweł Prauss Opublikowano 11 Listopada 2020 Opublikowano 11 Listopada 2020 4 godziny temu, Grzesiek napisał: Paweł jeśli to nie tajemnica zademonstruj taki wyłącznik.Budowe i jeśli to możliwe działanie Ok ale już nie dzisiaj... 46 minut temu, Uszek napisał: W F2A i F2C to chyba cięgno do zatrzasku a w F2D pływający orczyk, chyba, że się mylę. Ostatnio w kółko to w latach osiemdziesiątych latałem? Wszystko się zgadza, trzeba odświeżyć odruchy latania uwięziowego!!! W Gliwicach powstaje nowy tor uwięziowy!!!
Uszek Opublikowano 11 Listopada 2020 Opublikowano 11 Listopada 2020 Paweł, na starość w głowie mi się kręci??
Paweł Prauss Opublikowano 11 Listopada 2020 Opublikowano 11 Listopada 2020 Dasz radę, to jak z jazdą na rowerze, tego się nie zapomina!!!
Paweł Prauss Opublikowano 12 Listopada 2020 Opublikowano 12 Listopada 2020 Co nieco na temat klasy modeli prędkich na uwięzi można przeczytać tutaj: http://modelaviation.com/f2a-world-cup A zdjęcie i może jakiś filmik samego wyłącznika postaram się zamieścić pod wieczór :-)))
robertus Opublikowano 12 Listopada 2020 Opublikowano 12 Listopada 2020 @Shock wydziel proszę OT do osobnego wątku. Zaoraliście już oryginalny temat ze 3 strony temu. 2 1
Francka Opublikowano 12 Listopada 2020 Opublikowano 12 Listopada 2020 A myślałem , że jeszcze się rozpada , coś długo u mnie to chwila
Rekomendowane odpowiedzi