Grzesiek Opublikowano 5 Lutego Udostępnij Opublikowano 5 Lutego Lucjan możesz mi zrobiś fotki z przodu,góry,dołu i boku fotki maski Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ta odpowiedź cieszy się zainteresowaniem. Lucjan Opublikowano 5 Lutego Autor Ta odpowiedź cieszy się zainteresowaniem. Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 4 godziny temu, Grzesiek napisał: Lucjan możesz mi zrobiś fotki z przodu,góry,dołu i boku fotki maski Proszę bardzo . 9 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
art_c Opublikowano 21 Lutego Udostępnij Opublikowano 21 Lutego Przednia część maski silnika tego modelu jest laminatowa, natomiast tylna ma pokrycie balsowe na wręgach - żeberkach. Lucjanie - w jaki sposób wykończyłeś pokrycie balsowe, aby uzyskać efekt widoczny na foto? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lucjan Opublikowano 21 Lutego Autor Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 5 minut temu, art_c napisał: Przednia część maski silnika tego modelu jest laminatowa, natomiast tylna ma pokrycie balsowe na wręgach - żeberkach. Lucjanie - w jaki sposób wykończyłeś pokrycie balsowe, aby uzyskać efekt widoczny na foto? Balsowa część maski została pokryta tkaniną szklaną o gramaturze 50 g./m.kw. na żywicę epoksydową. Po wyschnięciu oszlifowana i pokryta cienką warstwą żywicy. Następny proces to szlifowanie , szpachlowanie ubytków i malowanie podkładem akrylowym i na końcu kolor. 2 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RobRoy Opublikowano 21 Lutego Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 3 godziny temu, Lucjan napisał: szpachlowanie ubytków i malowanie podkładem akrylowym i na końcu kolor. Tia.... a te nity to pewni muchi nanieśli ... ? 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Patryk Sokol Opublikowano 1 Marca Udostępnij Opublikowano 1 Marca Trzy pytanka: 1. Jak zrobiłeś takie oprofilowanie goleni podwozia? 2.Czym maskujesz Koverall do malowania? 3. Jak zamocowałeś maskę silnika? 4. Zmienaisz coś w napędzie SW? Ja trochę podejrzliwie patrzę na pręt gwintowany M4, jako oś na której zawieszone są dźwignie. Sam najpewniej rozbiję napęd SW na dwa serwa i zamaist szpili gwintowanej użyję pręta stalowego fi4mm Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lucjan Opublikowano 1 Marca Autor Udostępnij Opublikowano 1 Marca 5 godzin temu, Patryk Sokol napisał: Trzy pytanka: 1. Jak zrobiłeś takie oprofilowanie goleni podwozia? 2.Czym maskujesz Koverall do malowania? 3. Jak zamocowałeś maskę silnika? 4. Zmienaisz coś w napędzie SW? Ja trochę podejrzliwie patrzę na pręt gwintowany M4, jako oś na której zawieszone są dźwignie. Sam najpewniej rozbiję napęd SW na dwa serwa i zamaist szpili gwintowanej użyję pręta stalowego fi4mm Oprofilowania wykonane są twardej balsy + gęsta masa z żywicy i mikrobalonu .Po wyprofilowaniu zalaminowane tkaniną szklaną 50 g. trzy krotnie. Maskuję taśmą malarską z mocnym klejem . Przednia część przykręcona jest na wkręty , a boczne pokrywy na mocne magnesy w dolnej części a u góry imitacja zawiasu plus wyjmowana przetyczka z drutu 0,8 mm( widać to na zdjęciach) Moim zdaniem prędzej model się rozeschnie ze starości niż pęknie pręt M -4. Przecież to nie odrzutowiec .? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarek996 Opublikowano 1 Marca Udostępnij Opublikowano 1 Marca W dniu 21.02.2024 o 20:04, Lucjan napisał: Balsowa część maski została pokryta tkaniną szklaną o gramaturze 50 g./m.kw. na żywicę epoksydową. Po wyschnięciu oszlifowana i pokryta cienką warstwą żywicy. Następny proces to szlifowanie , szpachlowanie ubytków i malowanie podkładem akrylowym i na końcu kolor. Inaczej mowiac, to okolo 250 km na rowerze ? 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Patryk Sokol Opublikowano 1 Marca Udostępnij Opublikowano 1 Marca 49 minut temu, Lucjan napisał: Moim zdaniem prędzej model się rozeschnie ze starości niż pęknie pręt M -4. Przecież to nie odrzutowiec .? Pęknąć to nie pęknie. Bardziej się boję o sztywność na skręcanie. Tzn. że np. przez skręcanie się pręta nie wyprowadzę modelu z nurkowania. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ta odpowiedź cieszy się zainteresowaniem. Lucjan Opublikowano 7 Marca Autor Ta odpowiedź cieszy się zainteresowaniem. Udostępnij Opublikowano 7 Marca Małe postępy w pracy, tylko drobne roboty instalacyjne. 9 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dyra63 Opublikowano 7 Marca Udostępnij Opublikowano 7 Marca Witam Lucjanie. Model wygląda superowo ,jak każdy wykonany przez Ciebie, piszę bo zainteresowała mnie ta złączka która zwisa i będzie łączyła serwo w lotce. Jeszcze takiej nie widziałem ,gdzie takową można kupić i czy już ją stosowałeś w innych modelach? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lucjan Opublikowano 8 Marca Autor Udostępnij Opublikowano 8 Marca 8 godzin temu, dyra63 napisał: Witam Lucjanie. Model wygląda superowo ,jak każdy wykonany przez Ciebie, piszę bo zainteresowała mnie ta złączka która zwisa i będzie łączyła serwo w lotce. Jeszcze takiej nie widziałem ,gdzie takową można kupić i czy już ją stosowałeś w innych modelach? Witaj Adamie ! Stosowałem te złącza i jak na razie wszystko z nimi jest O.K. Poniżej link do strony sprzedawcy. Są dostępne dwu , trzy i wielopinowe. https://www.tme.eu/pl/details/nppw-10/zlacza-sygnalowe-raster-2-50mm/ninigi/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dyra63 Opublikowano 8 Marca Udostępnij Opublikowano 8 Marca Ok,dzięki .Kilka lat wstecz w Bobrownikach podobne złącze wielopinowe pokazywał mi Wojtek (Mecenas) w swoim Jastrzębiu ale pamiętam że było jakieś dobrej firmy i bardzo drogie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
art_c Opublikowano 11 Marca Udostępnij Opublikowano 11 Marca Cześć Lucjanie! Na prośbę Kolegi, który też buduje swoją "10" mam kolejne pytanie o szczegóły wykonania imitacji zawiasów do montażu maski: na zdjęciach widać klejenie lub lutowanie odcinków rurek. Z jakiego materiału ten zawias jest wykonany oraz w jaki sposób zamocowałeś odcinki rurek. Pozdrawiam i z ciekawością czekam na c.d. Twojej relacji. Artur Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lucjan Opublikowano 11 Marca Autor Udostępnij Opublikowano 11 Marca 55 minut temu, art_c napisał: Cześć Lucjanie! Na prośbę Kolegi, który też buduje swoją "10" mam kolejne pytanie o szczegóły wykonania imitacji zawiasów do montażu maski: na zdjęciach widać klejenie lub lutowanie odcinków rurek. Z jakiego materiału ten zawias jest wykonany oraz w jaki sposób zamocowałeś odcinki rurek. Pozdrawiam i z ciekawością czekam na c.d. Twojej relacji. Artur Witam ! Imitacja zawiasu wykonana jest z plastikowej osłony (rurki ) bowdena z drutu o średnicy 0,8 mm. Odcinki osłony są przyklejane na klej C.A. Zamykanie polega na wsunięciu zaostrzonego łącznika wykonanego z drutu 0,8 mm. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ta odpowiedź cieszy się zainteresowaniem. Lucjan Opublikowano 14 Marca Autor Ta odpowiedź cieszy się zainteresowaniem. Udostępnij Opublikowano 14 Marca Przybyło trochę wyposażenia kabiny . 10 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
paulusr Opublikowano 15 Marca Udostępnij Opublikowano 15 Marca Pięknie! Niesamowita lekkość przekształcania pomysłów w formę. Jak czasem się wezmę, to myślę, że też tak potrafię. Ale jak tylko założę kufajkę...Zamontowałeś serwo Kavan. Masz z nimi jakieś doświadczenia? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lucjan Opublikowano 16 Marca Autor Udostępnij Opublikowano 16 Marca 12 godzin temu, paulusr napisał: Pięknie! Niesamowita lekkość przekształcania pomysłów w formę. Jak czasem się wezmę, to myślę, że też tak potrafię. Ale jak tylko założę kufajkę...Zamontowałeś serwo Kavan. Masz z nimi jakieś doświadczenia? Dziękuję . Od niedawna używam serwomechanizmów Kavan i jak na razie wszystkie działają bez zarzutu. Co będzie dalej czas pokaże. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Viper Opublikowano 16 Marca Udostępnij Opublikowano 16 Marca Dobrze słyszeć pozytywne komentarze o serwach Kavan. Skusiłem się też na nie do dwóch małych modeli, które czekają na oblot. Próby na ziemi i zewnętrzny wygląd, zero luzów, pisków i innych podobnych efektów, przy dobrej cenie spowodowały, że dałem im szansę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ta odpowiedź cieszy się zainteresowaniem. Lucjan Opublikowano 19 Marca Autor Ta odpowiedź cieszy się zainteresowaniem. Udostępnij Opublikowano 19 Marca Po małym zabiegu amortyzatory wyglądają bardziej makietowo. Pozostało jeszcze ustawić zbieżność kół , skrócić osie, założyć dekle i podwozie gotowe . 9 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi