Andrzej Klos Opublikowano Sobota o 04:36 Opublikowano Sobota o 04:36 https://dlapilota.pl/wiadomosci/polska/ladowanie-szybowca-diana-4-przed-lotniskiem Hmm...
pepcio Opublikowano Sobota o 07:21 Opublikowano Sobota o 07:21 Nie ma czego komentować. Dożywotni zakaz latania i dyscyplinarka z ULC plus kara finansowa.
witold_pi Opublikowano Sobota o 09:29 Opublikowano Sobota o 09:29 WŁOS Z GŁOWY MU NIE SPADNIE , może nie jest łysy?
Paweł Prauss Opublikowano Sobota o 17:13 Opublikowano Sobota o 17:13 oj tam oj tam na trzeźwo to każdy potrafi...
Jerzy Markiton Opublikowano Sobota o 18:45 Opublikowano Sobota o 18:45 Czegoś nie kapuję ! Firma Avionix nie ponosi odpowiedzialności za próby w locie wykonywane przez inspektora ULC będącego pod wpływem alkoholu ???? Inspektor sam wziął sobie szybowiec do prób ??? - Jurek
zbjanik Opublikowano Sobota o 19:58 Opublikowano Sobota o 19:58 Jurek- to jest tak, że ULC jest instytucją nadrzędną, firma go wzywa do danego statku, ale to ULC tu jest nadzorującym. To tak, jakby na przeglądzie rejestracyjnym, okresowym, w stacji kontroli pojazdów, gość który przegląd robi, był nawalony, a ty tego wcześniej, oddając mu kluczyki do wjechania na stanowisko byś tego nie zauważył...
witold_pi Opublikowano Sobota o 20:01 Opublikowano Sobota o 20:01 paliwo zabrał ze sobą bo na trzeźwo mu ciężko robić 🙂
Jerzy Markiton Opublikowano 10 godzin temu Opublikowano 10 godzin temu Zbyszku - Nie poznasz, że diagnosta, któremu oddajesz kluczyki ma 1,6 promila ??? Nie chce mi się wierzyć.... Chyba, że sam go poczęstowałeś żeby przepuścił ? Pozdrawiam - Jurek
zbjanik Opublikowano 9 godzin temu Opublikowano 9 godzin temu Jurek- ja tylko opisałem hierarchię, schemat działania na poziomie urząd nadzorujący- firma produkująca, wnosząca o akceptację. Inna sprawa jak to faktycznie wygląda w rzeczywistości- kto z kim konkretnie się widzi, rozmawia, "daje kluczyki" itd., czy widział, czy nie widział. Tu nie idę dalej, bo nie wiem.
Jerzy Markiton Opublikowano 5 godzin temu Opublikowano 5 godzin temu Wiem Zbyszku jak to wygląda, w realu - też..... Szokuje mnie szybkość odcinania się. A pilot holownika też z p. inspektorem przed lotem nie rozmawiał ?? Pozdrowionka - Jurek
psiwak Opublikowano 5 godzin temu Opublikowano 5 godzin temu Ciekaw jestem kiedy i jak rzeczony pilot uzyskał uprawnienia..... Czy ubezpieczenie zadziała i producent poza czasem nie poniesie znacznych strat?
Rekomendowane odpowiedzi