Radek Oleksy Opublikowano 28 Marca 2013 Opublikowano 28 Marca 2013 Postanowiłem wstawić tutaj opis modelu Hurricane-a bo jak by nie patrzeć jest to półmakieta. Kiedy pojawiły się pierwsze wzmianki o tym modelu i potwierdzone zostało, że będzie miał ponad 2m rozpiętości zainteresowałem się nim ... no i stało się model znalazł się na moim stole :-). Jest to wersja poprawiona w stosunku do pierwszych serii tych modeli. Ważenie ogólne jak na razie bardzo dobre .Konstrukcja fajnie zrobiona, a kształty (obrysy) bardzo ładnie zachowane . Model ma zawiasy sterów zostały wykonane jako redukcyjne co podnosi walory wizualne modelu. Folia ma nadruki z liniami podziałów i naniesione znaki i litery kodowe SDN majora 'Hawkeye' Lee z 501 dywizjonu (tutaj akurat szkoda, bo chętnie zrobił bym wersję "POLAND"). Model ma służyć do treningowych l Dane modelu : Rozpiętość: 2210mm Długość: 1680mm Masa do lotu 7.7Kg Serwa: 9 szt- użyję sprawdzone HS-635HB (poz tym mam takich pod dostatkiem ) :-) W zestawie pneumatyczne podwozie z amortzatorami Silnik: 50-55cc benzynowy - no tutaj to chyba jakaś pomyłka ... pusty model waży 4300g więc na 55cm będzie latał jak rakieta , a nie jak myśliwiec z II ww, ja planuję GT-33 Oczywiście pierwsze co zrobiłem to sprawdziłem podwozie i ... miła niespodzianka wykonanie jest bardzo solidne,a układ pneumatyki działa bezproblemowo podczas prób powietrze bez problemów utrzymało się w układzie całą noc więc chyba powinno być O.K. cdn
Tomek Opublikowano 29 Marca 2013 Opublikowano 29 Marca 2013 Śliczniutki, taki jeszcze dziewiczy jak 18 miałem napisać , ale gdzie teraz 18-letnią dziewice znaleźć
RobertK Opublikowano 29 Marca 2013 Opublikowano 29 Marca 2013 Oczywiście pierwsze co zrobiłem to sprawdziłem podwozie i ... miła niespodzianka wykonanie jest bardzo solidne,a układ pneumatyki działa bezproblemowo podczas prób powietrze bez problemów utrzymało się w układzie całą noc więc chyba powinno być O.K. cdn Radek, o szczelnosci pneumatyki bedzie można powiedzieć po pewnym czasie użytkowania ,a tak nawiasem mówiąc w tym układzie nie jest konieczne ciągłe utrzymywanie powietrza w cylinderkach
Radek Oleksy Opublikowano 30 Marca 2013 Autor Opublikowano 30 Marca 2013 Tak zgadza się po kilkunastu lotach okaże się jak jest z jakością. Ciśnienie i tak po każdym locie trzeba kontrolować. Nigdy nie miałem zaufania do inny podwozi niż Robart... ale tutaj na razie opisałem "pierwsze wrażenie" i jest ono bardzo dobre. Teraz muszę zrobić zawory redukujące ciśnienie, lub po prostu zredukować jakimś łącznikiem ciśnienie podawane do siłowników, bo oczywiście "za ostro" pracuje . Niedługo kolejny komplet fotek
robertus Opublikowano 30 Marca 2013 Opublikowano 30 Marca 2013 Znaki były naklejone w fabryce czy sam naklejałeś? Jeśli to drugie to faktycznie szkoda, że nie pokusileś się o szachownice.
Radek Oleksy Opublikowano 30 Marca 2013 Autor Opublikowano 30 Marca 2013 Model ma namalowane fabrycznie wszystkie oznakowania ...na początek uzbroimy i oblatamy model. Potem kto to wie co mi do głowy strzeli :-)...
Johny88 Opublikowano 30 Marca 2013 Opublikowano 30 Marca 2013 Witam, szczerze to ta waga wydaje się nie możliwa... Strasznie lekki samolot!! mój FW 190 ESM 180cm rozp. i gotowy do lotu 7100g silnik DLE30 ,po tym co tutaj czytam zaczynam mieć obawy przed oblotem... Daj znać finalnie jaka waga bo aż nie chce mi sięwierzyć, że taki lekki Pozdrawiam
Radek Oleksy Opublikowano 31 Marca 2013 Autor Opublikowano 31 Marca 2013 Ale dlaczego masz obawy... że się rozleci :-) ?... konstukcja jest dosyć przemyślana i bez zbędnego balastu ESM zawsze robiło dosyć cięzkie modele, W naszym kochanym kraju widziałem modele takie same jak Hurricane i mieszczące się w 7kg !!! I DO TEGO PEŁNE MAKIETY z całą masą zbędnego balastu jak pełne kabiny, imitacje blach itp... np: Zlin 526 Marka Dąbrowskiego 2200 mm rozpiętości i waga 6970g !!! Bo był robiony pod regulamin 7kg . Lub Skyraider Bogusława Małoty rop.1920mm waga ... 5900!!! pod regulamin 6kg!!! Ten ostatni co prawda latający na uwięzi, ale ...gdybyś widział w jakich warunkach latały te modele... Można znaleść jeszcze wiele przykładów, jednak grunt do dobry materiał i przemyślana konstrukcja !
Johny88 Opublikowano 31 Marca 2013 Opublikowano 31 Marca 2013 Nie ja bardziej mam obawy pod swój model nie pod Wasze ) Boje się oblotu mojego FW - cięzki mi wyszedł jak na 180cm, chociaż nie bardzo jest go jak odchudzić...
Radek Oleksy Opublikowano 1 Kwietnia 2013 Autor Opublikowano 1 Kwietnia 2013 aaa sorki źle zinterpretowałem wpis ... :-)
Lucjan Opublikowano 1 Kwietnia 2013 Opublikowano 1 Kwietnia 2013 Nie ja bardziej mam obawy pod swój model nie pod Wasze ) Boje się oblotu mojego FW - cięzki mi wyszedł jak na 180cm, chociaż nie bardzo jest go jak odchudzić... Czego się boisz !! Mój Me 109 ma rozpiętość 182cm. i waży około 7 kg. i lata wspaniale , a napędza go benzyna MVVS 25GFI .!
Marcin K. Opublikowano 1 Kwietnia 2013 Opublikowano 1 Kwietnia 2013 Model piekny! Czy te nity sa nadrukowane czy 3d? Skoda ze cena tak duza... Eh... Model bedzie gotowy na zawody w Michałkowie?
Johny88 Opublikowano 1 Kwietnia 2013 Opublikowano 1 Kwietnia 2013 Czego się boisz !! Mój Me 109 ma rozpiętość 182cm. i waży około 7 kg. i lata wspaniale , a napędza go benzyna MVVS 25GFI .! Troche mnie to uspokoiło... A swoją drogą hurricane b. ładny
Radek Oleksy Opublikowano 3 Kwietnia 2013 Autor Opublikowano 3 Kwietnia 2013 Nity i i linie to nadruk... czy model będzie latał w MIchałkowie się zobaczy, bo jak się organizuje to na latanie jest mało czasu . Nowa cena będzie poniżej 2000,- zł , transport modeli przypłynie w końcu kwietnia.
Radek Oleksy Opublikowano 21 Kwietnia 2013 Autor Opublikowano 21 Kwietnia 2013 Prace powoli postępują , choć równolegle składanych jest kilka modeli ... NARESZCIE WIOSNA :-) ! Skrzydła otrzymały serwa (Hitec HS-635HB), a mechanizmy podwozia zostały sprawdzone, poskręcane, a śruby zabezpieczone klejem przed odkręceniem (gdybym tego nie zrobił pewnie pogubił bm śruby przy pierwszym odpaleniu silnika). W skrzydłach zrobiłem tylko jedną modyfikację - schowałem popychacz klap ... jakoś tak nie mogłem się powstrzymać ...choć powiedziałem sobie, że nie będę poprawiał fabryki... Silnik (Os Max GT-33 ) również znalazł się na miejscu swego przeznaczenia :-), a na masce wyznaczyłem miejsca do wycięcia ... Pilot zajął już miejsce w kabinie - umieściłem go wyżej o 8mm , żeby był lepiej widoczny. cdn...
awiator Opublikowano 22 Kwietnia 2013 Opublikowano 22 Kwietnia 2013 Cieszą postępy, ale lotnikowi gogle ''zalało'' glikolem,lub co gorsza,gorącym olejem,a biedak jeszcze nie poleciał.
Radek Oleksy Opublikowano 23 Kwietnia 2013 Autor Opublikowano 23 Kwietnia 2013 Och nie chciałem tego zdradzać , ale to są prototypowe gogle z wyświetlaczem przeziernym i dostępem do INTERNETU ! :-). Więc nadal po zalaniu olejem są użyteczne, a pilot nie potrzebuje kontaktu ze światem rzeczywistym ... :-). A poza tym takie docinki robisz ZIOMALOWI ???
robertus Opublikowano 23 Kwietnia 2013 Opublikowano 23 Kwietnia 2013 Ja tam bym pomalował gogle na czarno, by było wiadomo, że to Ty siedzisz za sterem
Radek Oleksy Opublikowano 23 Kwietnia 2013 Autor Opublikowano 23 Kwietnia 2013 OOOO To jest pomysł :-) !!!
Rekomendowane odpowiedzi