Skocz do zawartości

messerschmitt bf 109e ... a co mi z tego wyjdzie to sam nie wiem


przemo
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Rafał, najlepszy sposób, żeby zweryfikować problem to pomiary. Sprawdź jaki prąd idzie na silnik i porównaj z tym, co podaje producent. Dobierz śmigło tak, żeby nie przekraczać wartości nominalnych.

I zwróć uwagę, co podaje producent w opisie. Przeczytaj dokładnie 😉image.jpeg.20f8336937fa0894832e51719ae98845.jpeg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W szufladzie leży u mnie jeszcze Emax XA2212 980 kV, który wg producenta daje przy zasilaniu 3S ze śmigłem APC 10x4,7 ciąg 880g - brzmi obiecująco.
Muszę tylko w modelu zrobić mocowanie pod ten silnik - 4 śruby wklejone w "domek", wykonać  próby ciągu, wyważyć model bo XA2212 jest o 12g cięższy niż CF2822 i ...na lotnisko 🙂

Emax.jpg.c08896fb18dec9bc027694113d53ec7c.jpg454101770_Emax2.jpg.45ef4f5202f9797e1558cb510728eab6.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Ten silnik - to nie najlepszy pomysł. Daj większe kv: 1200 - 1400.  Zobaczysz, że to inne latanie. Ciąg statyczny - to jedno, ale tak samo ważna jest prędkość strumienia zaśmigłowego.  Do tego silnika dałbym pakiet 4s i mniejsze śmigło. Ale zmierz prąd. Nie sugeruj się tym, co publikuje sprzedawca !

Pozdrawiam - Jurek

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.