Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Nie są wklejanie tylko wciskane a kupić można na przykład abc-rc o ile dobrze pamiętam po 3.5 ale już naprawdę dobre ponad 80 zł .Więc jak tylko trafiła mi się możliwość kupna 2w25 od kolegi z forum od tej pory mam spokój z wymianą łożysk co trzeci lot. Ale nie martw się na zapas dokończ model oblataj a potem będziesz myślał o innym silniku . Co do wycięc w obudowie na silnik super pomysł sam tak mam zrobione .

 

Wysłane z mojego SM-G903F przy użyciu Tapatalka

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Silników nie powinno się uruchamiać bez obciążenia ponieważ ich sprawność wówczas jest bardzo niska i większość energii  idzie w ciepło. Dotyczy to szczególnie inrunnerów. Jest to dość częsta przyczyna spaleń silników zaraz po wyjęciu z pudełka. Dlatego Robercie Twój silnik się grzeje :) jak każdy inny bez obciążenia.

Łożyska wytrzymują spokojnie 70000 i nic im do tego - dostaną w d. dopiero jak założysz rotor. Neodymy? Chyba też nie tak łatwo je zepsuć.

  • 3 tygodnie później...
Opublikowano

  Daj mi znać w Trzech Króli o której jedziesz na lotnisko testować miga 23, pojedziemy razem, wezmę ze sobą su 24 :D . Świetny pomysł na mechanikę skrzydła.

Opublikowano

Taki napęd wyewoluował na bazie doświadczeń z Su-22. Przede wszystkim takie skrzydło będzie sztywniejsze jako całość bo dźwigar będzie przechodzi dalej za oś obrotu w stosunku do tego co jest w Su-22. Mam nadzieję, na lżejszą część środkową, łączącą osie obrotu, ten niby centralny dźwigar. Dodatkowo w razie awarii popychaczy skrzydła będą trzymały jakieś tam wspólne ustawienie. Spróbuję też użyć dwóch mniejszych serw, podpatrzyłem to od Ciebie.


Acha

Orientacyjne wymiary to:

Długość: 127cm

Rozpiętość: 78cm - 125cm

Opublikowano

  Celem w zastosowaniu dwóch mniejszych serw było uzyskanie mniejszej wagi, troska wydaje się może przesadzona ale z serw które posiadałem (1x serwo standard metalowe tryby 55 gr o momencie 6,5 kg, 2x serwo metalowe tryby 13 gr moment 3,0 kg)wybór był oczywisty. Pomimo moich obaw mechanizm działa bez zastrzeżeń.

Opublikowano

W Su-22 mam właśnie takie duże 55g serwo o momencie 10kg bo się naczytałem, że moment 5-6kg może być za mały aby wrócić skrzydłami po złożeniu.:)

W dwudziestym trzecim spróbuję zastosować dwa serwa.

  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano

 

No i się zorientowałem, że w takiej konfiguracji potrzebuję dwóch kanałów. :)

 

Przewiduję kanały:

Lotka/Slot 1

Lotka/Slot 2

Ster płytowy 1

Ster płytowy 2

Gaz

Serwo geometrii 1

Serwo geometrii 2

 

I co? Wyszło mi 7 kanałów.

Plan mam taki, żeby na lotkach zrobić też klapy

Stery na ogonie w trybie delta.

Opublikowano

Trzeba ją kupić ;)

Jeszcze się zastanawiam, czy nie położyć serw na boku. Załatwię temat reversu i przy okazji obniżę profil serwa.

Teraz konstrukcja jest trochę za wysoka i wystaje ponad poziom górnej powierzchni skrzydła.

  • Lubię to 1
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.