Blako2682 Opublikowano 28 Listopada 2015 Opublikowano 28 Listopada 2015 Nie są wklejanie tylko wciskane a kupić można na przykład abc-rc o ile dobrze pamiętam po 3.5 ale już naprawdę dobre ponad 80 zł .Więc jak tylko trafiła mi się możliwość kupna 2w25 od kolegi z forum od tej pory mam spokój z wymianą łożysk co trzeci lot. Ale nie martw się na zapas dokończ model oblataj a potem będziesz myślał o innym silniku . Co do wycięc w obudowie na silnik super pomysł sam tak mam zrobione . Wysłane z mojego SM-G903F przy użyciu Tapatalka
vaderjk Opublikowano 29 Listopada 2015 Opublikowano 29 Listopada 2015 Mam xt60 w heli trex500 gdzie prądy przy vol 6s dochodzą do ponad 60A i jest ok.
paulusr Opublikowano 13 Grudnia 2015 Opublikowano 13 Grudnia 2015 Silników nie powinno się uruchamiać bez obciążenia ponieważ ich sprawność wówczas jest bardzo niska i większość energii idzie w ciepło. Dotyczy to szczególnie inrunnerów. Jest to dość częsta przyczyna spaleń silników zaraz po wyjęciu z pudełka. Dlatego Robercie Twój silnik się grzeje jak każdy inny bez obciążenia. Łożyska wytrzymują spokojnie 70000 i nic im do tego - dostaną w d. dopiero jak założysz rotor. Neodymy? Chyba też nie tak łatwo je zepsuć.
robertus Opublikowano 1 Stycznia 2016 Autor Opublikowano 1 Stycznia 2016 Krzysztofus mnie zmotywował do działania. Rozrysowałem mechanizm skrzydła i ostro wziąłem się za modelowanie w sketchupie.
Krzysztofus Opublikowano 1 Stycznia 2016 Opublikowano 1 Stycznia 2016 Daj mi znać w Trzech Króli o której jedziesz na lotnisko testować miga 23, pojedziemy razem, wezmę ze sobą su 24 . Świetny pomysł na mechanikę skrzydła.
robertus Opublikowano 1 Stycznia 2016 Autor Opublikowano 1 Stycznia 2016 Taki napęd wyewoluował na bazie doświadczeń z Su-22. Przede wszystkim takie skrzydło będzie sztywniejsze jako całość bo dźwigar będzie przechodzi dalej za oś obrotu w stosunku do tego co jest w Su-22. Mam nadzieję, na lżejszą część środkową, łączącą osie obrotu, ten niby centralny dźwigar. Dodatkowo w razie awarii popychaczy skrzydła będą trzymały jakieś tam wspólne ustawienie. Spróbuję też użyć dwóch mniejszych serw, podpatrzyłem to od Ciebie. Acha Orientacyjne wymiary to: Długość: 127cm Rozpiętość: 78cm - 125cm
MZWBPiotr Opublikowano 1 Stycznia 2016 Opublikowano 1 Stycznia 2016 Podobne rozwiazanie mechanizmu skrzydel jest w klockowym (Cobi) migu 23 Jestem ciekawy jak beda sprawowaly sie przednie klapy.
Krzysztofus Opublikowano 2 Stycznia 2016 Opublikowano 2 Stycznia 2016 Celem w zastosowaniu dwóch mniejszych serw było uzyskanie mniejszej wagi, troska wydaje się może przesadzona ale z serw które posiadałem (1x serwo standard metalowe tryby 55 gr o momencie 6,5 kg, 2x serwo metalowe tryby 13 gr moment 3,0 kg)wybór był oczywisty. Pomimo moich obaw mechanizm działa bez zastrzeżeń.
robertus Opublikowano 2 Stycznia 2016 Autor Opublikowano 2 Stycznia 2016 W Su-22 mam właśnie takie duże 55g serwo o momencie 10kg bo się naczytałem, że moment 5-6kg może być za mały aby wrócić skrzydłami po złożeniu. W dwudziestym trzecim spróbuję zastosować dwa serwa.
Krzysztofus Opublikowano 2 Stycznia 2016 Opublikowano 2 Stycznia 2016 Wiesz, u mnie zdaje to rozwiązanie egzamin. Mechanizm pracuje przy pełnej prędkości modelu,więc chyba jest ok?
robertus Opublikowano 24 Lutego 2016 Autor Opublikowano 24 Lutego 2016 Pierwsze cięcia. Muszę pomyśleć gdzie zamontować dźwignie i serwa.
robertus Opublikowano 28 Lutego 2016 Autor Opublikowano 28 Lutego 2016 No i się zorientowałem, że w takiej konfiguracji potrzebuję dwóch kanałów. Przewiduję kanały: Lotka/Slot 1 Lotka/Slot 2 Ster płytowy 1 Ster płytowy 2 Gaz Serwo geometrii 1 Serwo geometrii 2 I co? Wyszło mi 7 kanałów. Plan mam taki, żeby na lotkach zrobić też klapy Stery na ogonie w trybie delta.
vaderjk Opublikowano 28 Lutego 2016 Opublikowano 28 Lutego 2016 Nie za słabe to będzie? Wygląda jakby ledwo co na sucho chodziło...
robertus Opublikowano 28 Lutego 2016 Autor Opublikowano 28 Lutego 2016 Mam spowolnienie na kanale 5sekund.
TeBe Opublikowano 28 Lutego 2016 Opublikowano 28 Lutego 2016 Dlaczego dwa kanały? Nie wystarczy odwracaczka?
robertus Opublikowano 28 Lutego 2016 Autor Opublikowano 28 Lutego 2016 Trzeba ją kupić Jeszcze się zastanawiam, czy nie położyć serw na boku. Załatwię temat reversu i przy okazji obniżę profil serwa. Teraz konstrukcja jest trochę za wysoka i wystaje ponad poziom górnej powierzchni skrzydła. 1
robertus Opublikowano 28 Lutego 2016 Autor Opublikowano 28 Lutego 2016 Jednak bez rewersu się nie obejdzie. Tak powinienem wkleić drugie serwo, to z lewej. Nie podoba mi się.
Bartek Piękoś Opublikowano 28 Lutego 2016 Opublikowano 28 Lutego 2016 A jedno serwo z podwójnym (rozdzielonym) popychaczem?
TeBe Opublikowano 28 Lutego 2016 Opublikowano 28 Lutego 2016 Przy odrobinie inwencji da się w środku serwo przelutować i będzie chodziło odwrotnie. 1
Rekomendowane odpowiedzi