robertus Opublikowano 2 Grudnia 2016 Opublikowano 2 Grudnia 2016 Tak, wiem, znowu dwudziesty dziewiąty...ale jak kiedyś wspomniałem moje następnych kilka modeli będzie z szachownicami. Wiele osób robiło już 29tkę. Niepokonanym mistrzem dla mnie jest kolega Rosomak a ostatnio i model Marcelizora mi się bardzo podobał. Na razie siedzę w sketchupie i rysuję. Rozmiar jeszcze nie ustalony, ale raczej z tych większych, coś około 100cm rozpiętości. Materiał depron i inne pianki. Plany w poście tutaj
dukeroger Opublikowano 3 Grudnia 2016 Opublikowano 3 Grudnia 2016 lubie ten samolot beda stery kierunku czy wektor ciagu?
robertus Opublikowano 4 Grudnia 2016 Autor Opublikowano 4 Grudnia 2016 Będzie lekko, więc stery kierunku.
Krzysztofus Opublikowano 4 Grudnia 2016 Opublikowano 4 Grudnia 2016 Metr rozpiętości - spory model. Robercie jaki napęd przewidujesz ? Bardzo podobają mi się twoje projekty więc będę chętnie tu zaglądał. Najgorsze w tym jest to, że efekty Twojej powodują u mnie spadek samooceny.
robertus Opublikowano 4 Grudnia 2016 Autor Opublikowano 4 Grudnia 2016 I vice versa Krzyśku Z tym rozmiarem to jeszcze nie wiem, może 90cm może 100cmm, takie widełki. Zobaczę jak skończę go rysować w sketchupie. Napędem będzie FMS EDF 70mm na 4S, taki sam jak w MiG-23.
RAFALR30 Opublikowano 13 Stycznia 2017 Opublikowano 13 Stycznia 2017 Robercie są jakieś postępy w pracach? Wiadomo już jaki rozmiar?
robertus Opublikowano 13 Stycznia 2017 Autor Opublikowano 13 Stycznia 2017 Postępy - po malutku. Rozpietość jeszcze się waham. Może chińskim targiem zrobię 95cm rozpiętości. Superhornet ma 90cm rozpiętości i 120 długości. Chciałbym aby było małe obciążenie powierzchni nośnej, a te 5 czy 10cm różnicy to nie zrobią dużej różnicy w wadze szkieletu z depronu. Wymyśliłem sobie takie moduły, część dziobowa, centropłat, gondole silnikowe, skrzydła odejmowane, jakby miały być metrowe.
RAFALR30 Opublikowano 16 Stycznia 2017 Opublikowano 16 Stycznia 2017 Postępy - po malutku. Rozpietość jeszcze się waham. Może chińskim targiem zrobię 95cm rozpiętości. Superhornet ma 90cm rozpiętości i 120 długości. Chciałbym aby było małe obciążenie powierzchni nośnej, a te 5 czy 10cm różnicy to nie zrobią dużej różnicy w wadze szkieletu z depronu. mig-29-04.jpg Wymyśliłem sobie takie moduły, część dziobowa, centropłat, gondole silnikowe, skrzydła odejmowane, jakby miały być metrowe. Planujesz skrzydła montować na bagnety? Skrzydło płaskie z np.; KFm2 czy jakiś profil przewidujesz? Lotki w skrzydłach, stery kierunku czy tylko tylne stery jako wysokość i kierunek?
robertus Opublikowano 21 Stycznia 2017 Autor Opublikowano 21 Stycznia 2017 Jednak rozpiętość będzie 100cm, długość 120cm. Skrzydła będą demontowalne, z profilem co ręka da. Sterowanie klasyczne, pełne. Czas wydrukować plany i zacząć wycinać.
RAFALR30 Opublikowano 21 Stycznia 2017 Opublikowano 21 Stycznia 2017 Duży model. Jaki rozmiar turbin EDF planujesz, Li-Po na jaką ilość ogniw (S), jaka wydajność prądowa © i jaka pojemność (mAh)?
robertus Opublikowano 22 Stycznia 2017 Autor Opublikowano 22 Stycznia 2017 Napędem będzie FMS EDF 70mm na 4S, taki sam jak w MiG-23. Na razie mam tylko jeden pakiet 4S 3000mAh 40C
ali1983 Opublikowano 29 Stycznia 2017 Opublikowano 29 Stycznia 2017 Choruje na 29tke. Fulcrum drivers i 22BLT. To były czasy jak mieszkałem w terenie ich lotów. Zasiadam do ogladania.
robertus Opublikowano 18 Lutego 2017 Autor Opublikowano 18 Lutego 2017 Mały update. To na ostatnim zdjęciu waży 105 gramów.
robertus Opublikowano 19 Lutego 2017 Autor Opublikowano 19 Lutego 2017 A tu takie coś. Co to może być? Przymiarka I klei się z poszyciem
zbjanik Opublikowano 19 Lutego 2017 Opublikowano 19 Lutego 2017 Lekkość, lekkość widzę! Już wiadomo, że będzie super latał.
RAFALR30 Opublikowano 19 Lutego 2017 Opublikowano 19 Lutego 2017 Czyżby w tym rozwiązaniu średnica turbiny EDF wypełniała całą średnicę tunelu dolotowego? Ciekaw jestem montażu tych turbin i rozwiązanego sposobu do ich dostępu. Jakieś dodatkowe wzmocnienia np.: z listewek sosnowych, rurek lub płaskowników węglowych przewidujesz?
robertus Opublikowano 22 Lutego 2017 Autor Opublikowano 22 Lutego 2017 O wzmocnieniach jeszcze nie myślałem. Jakoś tak na bieżąco będę myślał. Na razie część dziobowa jest dość sztywna, jest tylko jedna listewka wzdłuż, ale to bardziej jako prowadnica pionowego przekroju. Sztywności nadaje zwinięta rura poszycia.
robertus Opublikowano 1 Marca 2017 Autor Opublikowano 1 Marca 2017 Robią się skrzydła A tu lepiej widać profil CRD.
Dj. Opublikowano 2 Marca 2017 Opublikowano 2 Marca 2017 Profil zbliżony do płasko wypukłego..., obraziłes sie na KFM?
Rekomendowane odpowiedzi