Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

U mnie działa jest informacja :

 

Szanowni Państwo,

W związku z wprowadzeniem nowego systemu informatycznego mogą wystąpić problemy techniczne, które staramy się na bieżąco usuwać. Będziemy bardzo wdzięczni za przekazywanie przez Państwa uwag dotyczących funkcjonowania strony. Mamy nadzieję że do końca tygodnia wszystkie problemy zostaną rozwiązane. Za wszelkie niedogodności serdecznie przepraszamy i prosimy o wyrozumiałość.

Pozdrawiamy

Team Modelemax

  • 10 miesięcy temu...
Opublikowano

Ostatnio też tak miałem, ale po jakimś czasie strona ładowała się normalnie, więc myślę że mają jakieś problemy z serwerem, na pewno nie zawiesili działalności.

  • 1 rok później...
Opublikowano
41 minut temu, xJanek napisał:

Kupował ktoś coś kiedyś w tym sklepie? 

To tak jakbyś zapytał czy pił ktoś piwo w upał ...  Chyba jeden z najlepiej zaopatrzonych sklepów w Polsce . 

A ogromny plus za fakt że jak coś jest na stronie to jest fizycznie w sklepie a nie wirtualnie .

Opublikowano

Potwierdzam słowa Rafała i nadal chętnie korzystam z oferty sklepu.

 

Od siebie dodam malutką uwagę. Od 7 lat jak kupuję u nich niestety nie zmieniło sie podejście do pakowania przesyłek. Zaczęło się od nadajnika Futaby przesłanego wyłącznie w pudełku producenta + folia (kupowałem troche nadajników i to był jedyny taki przypadek na wszystkie inne a wiadomo, że kurierzy potrafią rzucać paczkami) i trwa to do dzisiaj. Na teraz staram się nie łączyć w jednej przesyłce rzeczy delikatnych z ciężkimi bo zdarzało się, że doszło serwo ze złamaną dźwigienką, porysowana płyta PVC, pęknięta na 1/3 długości rurka węglowa, pogięte elementy z EPP modelu ESA. Niby drobiazgi ale wiadomo.

 

Stąd apel do sklepu. Zwracajcie proszę większą uwagę przy pakowaniu i będzie super ? 

Opublikowano

Ja kupuję tam od lat i nie miałem nigdy uszkodzonej przesyłki.

Zamawiam głównie za pobraniem i nieraz towar jest już na drugi dzień.

  • 3 tygodnie później...
Opublikowano

Witam, 

 

Nie wiecie czy sklep nadal działa bo pierwszy raz w historii mam taką sytuację,

od dwóch dni dzwonię i cisza nikt nie odbiera telefonu,

odpowiedź na emil wysłany 30.08 do dziś nie dotarła.

Udało mi się tylko raz dodzwonić do Pani która o 14.02 odebrała informując mnie że już dziś nie pracuje , bo firma działa do 14.00 (dziwne na stronie jest 15.00) i tyle mi się udało...

Opublikowano
2 godziny temu, kulfon250 napisał:

Witam, 

...

Udało mi się tylko raz dodzwonić do Pani która o 14.02 odebrała informując mnie że już dziś nie pracuje , bo firma działa do 14.00 (dziwne na stronie jest 15.00) i tyle mi się udało...

 

Zadzwoń zdecydowanie przed 14.00.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.