Cybuch Opublikowano 6 Listopada 2021 Opublikowano 6 Listopada 2021 Nie wiele , ale zawsze coś do przodu . Prosicie o dużo fotek z budowy to proszę. Kilka fotek.
enter1978 Opublikowano 6 Listopada 2021 Opublikowano 6 Listopada 2021 No dobrze jest , i są owiewki na kołach. Ja swoje owiewki uszkodziłem bo się rozkleiły na dwie połówki , nie za bardzo lubiłem owiewki na kołach bo nazbiera się w w nich trawy która na lotnisku nie chce z nich wylecieć, za to bez problemu wysypuje się w aucie. Ale posklejam je jak mi gdzieś żywica zostanie , bo trzeba przyznać że wizualnie robią robotę, i w następnym sezonie model z powrotem dostanie swoje buciki.
Cybuch Opublikowano 6 Listopada 2021 Opublikowano 6 Listopada 2021 Tak tak ,już się rozlecą, Wiesiu , zmieniłem kąt natarcia owiewki . Ja preferuje lotniska trawiaste bo beton to jest masakra . Jest jeszcze kwestia konstrukcji mocowanie owiewki . Jak jest solidna to wiele zniesie. Jak tobie rozleciała się na dwie połowy to zmień sprzedającego. Owiewki robię sam , maski silnika też owszem , kabinki i wiele innych , ale to zabiera wiele czasu . Te na fotkach to kupione i są solidne - perfekt. Jak chcesz kontakt to daj znać.
diabolo Opublikowano 6 Listopada 2021 Opublikowano 6 Listopada 2021 W tym zestawie są owiewki na golenie przy kadłubie jak w EF ?
Cybuch Opublikowano 6 Listopada 2021 Opublikowano 6 Listopada 2021 17 minut temu, diabolo napisał: W tym zestawie są owiewki na golenie przy kadłubie jak w EF ? Można jaśniej , bo nie rozumiem. Coś łapię , ale nie jestem pewien, czy chodzi o owiewki przykadłubowe ?. Ale w jakim zestawie?.
enter1978 Opublikowano 7 Listopada 2021 Opublikowano 7 Listopada 2021 12 godzin temu, Cybuch napisał: Jak tobie rozleciała się na dwie połowy to zmień sprzedającego. Ale musisz brać pod uwagę że mój model lądował bez kół , na owiewkach. Połamałem koła kręcąc bączki na ziemi , ale po uszkodzeniu kół nie zakończyłem latania. Latałem na uszkodzonych kołach , a latanie zakończyłem jak całkowicie straciłem koła, bo po kilku startach koła sie rozpadły całkowicie i schowały się w owiewkach. Więc ostatnie lądowanie było na owiewkach , a czy sa słabe? no nie wydaje mi się , na pewno do tego do czego są stworzone to nie , ale do lądowania na nich to tak zdecydowanie sa za słabe.
diabolo Opublikowano 7 Listopada 2021 Opublikowano 7 Listopada 2021 9 godzin temu, Cybuch napisał: Ale w jakim zestawie?. tematowym ?
enter1978 Opublikowano 7 Listopada 2021 Opublikowano 7 Listopada 2021 Godzinę temu, diabolo napisał: 11 godzin temu, Cybuch napisał: Ale w jakim zestawie?. tematowym ? Takich owiewek które są przy kadłubie nasuwane na goleń , to tego nie ma w zestawie. 1
Cybuch Opublikowano 7 Listopada 2021 Opublikowano 7 Listopada 2021 9 godzin temu, enter1978 napisał: Ale musisz brać pod uwagę że mój model lądował bez kół , na owiewkach. Wiesław , jak to jest możliwe , że odpadły koła a owiewki zostały. W moim zestawie raczej było by odwrotnie. 7 godzin temu, enter1978 napisał: Takich owiewek które są przy kadłubie nasuwane na goleń , to tego nie ma w zestawie. Jak nie ma w zestawie to dorobimy . ?
enter1978 Opublikowano 7 Listopada 2021 Opublikowano 7 Listopada 2021 17 minut temu, Cybuch napisał: Wiesław , jak to jest możliwe , że odpadły koła a owiewki zostały. W moim zestawie raczej było by odwrotnie. A jest to możliwe , dlatego że odstawiając wiraże i kręcąc bączki na ziemi uszkodziłem felgi , więc felgi połamane latały sobie po swojemu w owiewce a opony po swojemu, finalnie nawet jak opona wystawała z owiewki to po dotknięciu ziemi chowała się w owiewce , skuteczność połamanych kół była identyczna jak by ich nie było w ogóle. Ale pocieszę cię że model 2,7m nie tak łatwo wywalić na plecy kapotażem jak model 2,2m , ot oprze się na mordzie i kawałek posunie się po ziemi na dziobie i tyle . Irek a z czego masz tą tylną goleń podwoziową? to dural?
Cybuch Opublikowano 7 Listopada 2021 Opublikowano 7 Listopada 2021 O tym nie pomyślałem , że można modelem latającym kręcić dryfty. 10 minut temu, enter1978 napisał: Irek a z czego masz tą tylną goleń podwoziową? to dural? Nie , to kawałek sprężystej stalowej blachy wyjęty ze starej kanapy.
enter1978 Opublikowano 7 Listopada 2021 Opublikowano 7 Listopada 2021 51 minut temu, Cybuch napisał: O tym nie pomyślałem , że można modelem latającym kręcić dryfty A można , ale to był jednorazowy incydent , po tej akcji kupiłem jeszcze tańsze koła niz połamałem , również plastikowe felgi , ale używane zgodnie z przeznaczeniem przelatały całe lato i nie kwalifikują się do wymiany i brak jakichkolwiek uszkodzeń. W ogóle to z modelem nie ma żadnych problemów , przelatał lato bezawaryjnie a jak miałem problemy np z silnikiem to na moje własne życzenie , połamałem dwie tylne golenie , pierwsza to mi go wiatr zdmuchnął podczas montażu stateczników a druga goleń poszła jak chciałem nisko przelecieć i szarpnąłem wysokość no i strzelił model ogonem o ziemię i goleń poszła , trzecia goleń chodzi ale najlepsze czasy ma już za sobą, jakaś trefna się chyba trafiła. No i kabina się połamała na koniec , ale ona mi się kiedyś w Zamościu odkleiła a ja ją olałem i tak latałem i to mogło jej bokiem wyjść i po jakimś czasie pękła, ale to nie ważne takimi duperelami nawet sobie głowy nie zawracam. Przez cały sezon model latał niezawodnie , zero problemów z czymkolwiek , juz z Mx-em miałem więcej roboty bo z 3 razy spawałem kolano wydechowe, a w tej extrze 2,7 nie było sytuacji żebym musiał się zwijać do domu bo model się zepsuł , jedyna awaria jaka się przytrafiła to wyrwana świeca , ale to i tak juz miałem sie zwijać bo juz wieczór był. Tak czy inaczej ja juz sezon definitywnie skończyłem , fajnie było , w tym roku polatałem najwięcej jak sięgnę pamięcią wstecz , dziś miałem czas ale juz się nie skusiłem na latanie , dla mnie już za zimno. Teraz juz tylko symulator , serwis modeli no i trochę będę budował zapasowy model 2,7m. Czekam na wiosnę , wiosną będę miał 3 modele gotowe do lotu to też sobie polatam .
koniorc Opublikowano 7 Listopada 2021 Opublikowano 7 Listopada 2021 W dniu 6.11.2021 o 20:10, koniorc napisał: Panowie, proszę o pomoc w wyborze silnika do tego modelu. Zależy mi na bezproblemowej eksploatacji i w miarę cichym wydechu. Hej, przypominam się ze swoim pytaniem.
darkarll Opublikowano 7 Listopada 2021 Opublikowano 7 Listopada 2021 Bezproblemowa eksploatacja ? Zawsze może się trafić jakiś bubel . Chociaż moim zdaniem większość problemów robią sobie sami użytkownicy . Jeśli ma być cicho to tłumik JBM z przednim wydechem i dobrej jakości węglowe śmigło .
Cybuch Opublikowano 7 Listopada 2021 Opublikowano 7 Listopada 2021 Nie ma takich silników . Darek dobrze napisał , że zawsze trafi się jakiś bubel. Jak chcesz dobry to musisz kasy wywalić i to nie daje gwarancji jego bezawaryjności - [bezproblemowości ] Co do cichej pracy to coś za coś . Zawsze stracisz na mocy. W dniu 6.11.2021 o 20:10, koniorc napisał: Panowie, proszę o pomoc w wyborze silnika do tego modelu. Zależy mi na bezproblemowej eksploatacji i w miarę cichym wydechu. Pewnie czegoś nie dopatrzyłem . Jaki to model ?.
koniorc Opublikowano 8 Listopada 2021 Opublikowano 8 Listopada 2021 11 godzin temu, Cybuch napisał: Jaki to model ?. Chodzi oczywiście o model z tego wątku czyli Extrę 2.7m. Doprecyzowując chodzi mi o dobrej jakości silnik, jasna sprawa że można trafić na bubel albo samemu coś popsuć. Chciałbym tłumiki typu canister, nie musi być super cicho. Na tę chwilę rozumiem że GP 123 z tłumikami JBM może spełnić moje wymagania? Jakieś alternatywy?
enter1978 Opublikowano 8 Listopada 2021 Opublikowano 8 Listopada 2021 11 godzin temu, Cybuch napisał: Jaki to model ?. No extra 300 K.S 2,7m , Konrad sobie zrobi model w czasie oczekiwania na reklamację silnika. I to jest dobry przykład , silnik nowy, ceniony , renomowany i niestety pojechał do naprawy gwarancyjnej. Mój DLE-120 kaprysił od początku, ale żeby był problematyczny to nie za bardzo , po prostu wolne obroty mu się rozjeżdżały , gdybym znał przyczynę która była banalna to nie było by problemu i od początku chodził by jak trzeba, od naprawy głowicy do której uszkodzenia sam doprowadziłem , silnik pracuje bez problemu , i zapala dobrze i wolne obroty trzyma. Co do wydechów to nie do końca bym się zgodził że moc ograniczą, model 2,7 ma ogromną moc jak na swoja wagę, silnik 120cc w modelu 2,7 to nie to samo co silnik 55ccm w modelu 2,2m.
enter1978 Opublikowano 8 Listopada 2021 Opublikowano 8 Listopada 2021 11 godzin temu, koniorc napisał: Chciałbym tłumiki typu canister, nie musi być super cicho I nie będzie , niby to dwa osobne cylindry i każdy ma swój własny tłumik ale natężenie hałasu jest dość zauważalnie większe niż model 2,2m z silnikiem 55ccm i tłumikiem kanister ,ale jest o wiele cichszy niz na puszkach i trzaski dwusuwa i ryk nie doprowadza do szewskiej pasji , na kanistrach nawet jak depniesz i model ryknie to dźwięk jest przyjaźniejszy dla ucha, tak ogólnie do połowy mocy jest przyjemny i naprawdę cichy powyżej połowy mocy trochę hałasuje ale nie drażni, ja w każdym razie nie wrócę do tłumików puszek. 11 godzin temu, koniorc napisał: rozumiem że GP 123 z tłumikami JBM może spełnić moje wymagania? Jakieś alternatywy? W zeszłym roku MVVS na święta zrobił promocje i wszystkie silniki sprzedawali za 50% ceny , promocja która miała trwać 3 dni finał miała taki że po kilku godzinach stany magazynowe świeciły pustkami, nie wiem czy im się to skalkulowało ale jeśli tak to może powtórzą to w tym roku , czaiłem się na silnik 96ccm bo miał moc i wagę podobną do DLE-120, ostatecznie zrezygnowałem z mvvs i wybrałem DLE ale decyzja była podyktowana kosztami regeneracji silnika w przyszłości, natomiast w promocji silnik MVVS wychodził chyba 2200zł? a DLE w regularnej cenie 3200zł.
cyrax_ojz Opublikowano 8 Listopada 2021 Opublikowano 8 Listopada 2021 mvvs z tą promocją to się udał tak że silnik przyszedł dopiero w lipcu a tłumików do dzisiaj nie ma ? @jb 1
Rekomendowane odpowiedzi