Skocz do zawartości

Freewing F-4 Phantom II


 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Fajny film. Phantom musi dobrze się prowadzić. Ale parę uwag.

Ten dział jest o modelach, do samych filmów jest inny dział.

Tu spodziewałbym się jakiegoś opisu o modelu, wymiary, waga, jakieś twoje opinie z użytkowania. Może ktoś skorzysta gdy będzie się zastanawiał co kupić.

Parę zdjęć jak wyglądał w pudełku, czy to jest demontowalne np, czy sklejone i  czy mieści się do samochodu :) ?

 

Z innej beczki. Wiem, że nie masz czasu, ale poświęć taki jeden dzień lotny i porób coś przy tym modelu.

Np.

- zamaluj serwa odpowiednim kolorem, farbki kosztują raptem parę złotych. jak nie farbą to nawet zaklej papierkiem wydrukowanego w odpowiednim kolorze.

- podkreśl gdzieniegdzie linie podziału metodą suchego pędzla, ciemno szarą farbą, srebrną,

Zobaczysz, że będziesz miał inny samolot wtedy i taki bardziej Twój.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, robertus napisał:

Z innej beczki. Wiem, że nie masz czasu, ale poświęć taki jeden dzień lotny i porób coś przy tym modelu.

Gdyby się pierdołami nie zajmował to czas by znalazł. 

Fajny (?) film, tylko co nowego pokazał?

Te / takie same ujęcia można zobaczyć w filmie o mrożącym krew w żyłach tytule "RC F-4 Phantom II Nisko, szybko i niebezpiecznie",

i jeszcze pewnie w innych ale nie będę przypominał dorobku artystycznego twórcy...

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@robertus moja opinia jest pozytywna. Model stabilny, zarazem bardzo przyjemnie reaguje na stery. Ma dość spore prędkości kątowe jeżeli chodzi o beczki. Jak na EDF'a  - na  klapach ląduje w miarę z niską prędkością. Może lądować na trawiastym lądowisku. 
Charakterystyka przeciągnięcia -  zwala się na skrzydło, ale toleruje wysokie katy natarcia. 

Wadą są dość duże straty w kanałach, Silnik jest jeden 90 mm a wloty powietrza / dysze wylotowe  dwie.  Ja na lipolach 6S 4500 mah mogę utrzymać się w powietrzu przez około 3-4 min (latając w miarę makietowo) 

Na co trzeba uważać:
Ster wysokości podczas transportu jest narażony na obciążenia ze względu na jego geometrię, warto wykonywać  częste przeglądy podzespołów jego napędu.

Skrzydła / kompozytowy nos można szybko zdemontować, demontaż płytowego steru wysokości wymaga więcej czasu.
Do Forda Focusa mieści się cały po złożeniu tylnych siedzeń :D (stojąc na brzuchy na skrzynce)

Model wyposażyłem również w ciśnieniowy prędkościomierz - prędkość przelotowa około 80 km/h, maksymalna 120 km/h 

  • Dzięki 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

26 minut temu, robertus napisał:

Masz jakieś zdjęcia jak go montowałeś?

Na pewno zanim go zmontowałeś to szukałeś w internecie co tam ludzie piszą, Poprawiałeś  w jakiś sposób fabrykę?

montowany według instrukcji dołączonej do modelu (w internecie też można znaleźć: https://cdn.shopify.com/s/files/1/1052/4162/files/F-4PhantomII.pdf) Nie robiłem chyba wtedy zdjęć. Nic nie poprawiałem, przeniosłem tylko do przodu środek ciężkości o jakieś 5 mm względem podanej wartości w instrukcji.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...
  • 7 miesięcy temu...
  • 3 tygodnie później...
W dniu 5.07.2021 o 08:37, Atomizer napisał:

Nic tylko zamontować kamerkę, gogle, wygodne krzesło i poczuć się jak za sterami prawdziwego odrzutowca...

nie wiem czy dało by się w taki sposób wylądować - ciężko wyczuć precyzyjnie wysokość podczas lądowania. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.