Skocz do zawartości

Jaka aparatura?


Koshirax
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.

Jestem przed zakupem jakiejś lepszej apki. Do tej pory używałem Graupnera (mz10 i 12). Jako działanie jestem mega zadowolony. Nigdy mnie nie zawiodly.

Myślałem teraz o modelu MC-20.

Co mnie jednak odstrasza to cena i dostępność odbiorników. Próbowałem ostatnio coś znaleźć i nie bardzo mi się to udało. Niestety nie mam doświadczenia z innymi markami. Miałem kiedyś Futabe i Sanwe (35 mhz). Futaba była ok... Sanwy to już różnie.

W tej chwili nie wiem jak jest. 

Latam głównie szybowcami i to często ledwo je widać, więc aparatura zasięg musi mieć dobry i pewny.

Może ktoś może coś polecić, podać opinie.

Chciałbym raczej iść w jedna markę.

Najważniejsze co mnie interesuje to: niezawodność, zasięg, dostępność odbiorników w rozsądnych cenach. Cena do 2000 PLN

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Postaw mi kawę na buycoffee.to

Niezawodność: nigdy mnie nie zawiodła (od 2011 roku)

Zasięg: większy niż widzę

dostępność odbiorników: bezproblemowa czy to w Polsce czy za granicą

cena: zależy co to znaczy rozsądna cena - ceny chyba niższe niż analogicznej futaby czy jeti (ale moge sie mylić)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam futabę t14sg i od niedawna graupnera mz18, wcześniej miałem spektrum dx8.
Do szybowców chyba poszedłbym w graupnera. Łatwość programowania, w miarę tanie odbiorniki i telemetria. Zasięg, nie wypowiem się, bo mam apke sparowaną tylko z dlg do nauki rzucania i dalej jak 200 metrów od siebie nie latałem, ale kolega od którego nabyłem apkę latał daleko i wysoko.
Futaba, bardzo dobre wykonanie, ale odbiornik z telemetrią i czujniki kosztują sporo.
Spektrum ciężko mi się programowało szybowce (miałem 2).

Wysłane z mojego SM-G950F przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach