Skocz do zawartości

Dwumetrowy wszystkomający Mustang Horbaczewskiego (2.1m ostatecznie)


Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Dorób wręgę silnikową z sklejki a w kadłub wklej na piankę lun soudal d4 rurki węglowe 6/4 które przechodzą przez wręgę

( takie szpilki ) u mnie w kilku modelach po remoncie trzymały silniki benzynowe ,

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
  • 2 miesiące temu...

Robiłem wczoraj testy na ziemi dla śmigła 19x12 i maks prądu pociągnął 89A, wg specyfikacji to jednak za dużo bo instrukcja podaje max 70A. Wiem, że w locie to będzie mniej a i na ok 90% już spada do 70A, ale nie chcę ryzykować awarii. Następnie zrobiłem symulację lotu 3min z rożnymi wychyleniami przepustnicy między 50% a 90%. Po takim locie silnik był tak gorący, że zagrzała się aluminiowa oś silnika i nakrętka mocująca śmigło się zluzowała, trzymała, ale z łatwością ją odkręciłem.

Tak, że wracam do 19x10, w przyszłości spróbuję 18x12.

 

Druga sprawa to zauważyłem, że mam bicie na kołpaku i tylko na nim. Śmigło obraca się w płaszczyźnie. Sama oś piasty wydaje się prosta, tak jakby otwór w piaście na śrubę mocującą kołpak był krzywy

Albo piasta może faktycznie jest minimalnie krzywa i wychodzi to dopiero na długości 10cm jaki ma kołpak.

 

 

 

Szczerze mówiąc nie zwróciłem uwagi czy tak to było przed twardym przyziemieniem, czy nie. Wymieniać piastę, czy to jest w normie przy takiej wielkości modelu

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.