Viper Opublikowano 1 Września 2015 Opublikowano 1 Września 2015 Tragedii nie ma, jeszcze dojdzie śmigło i rzeczywiście można spróbować z tym reglem i zobaczymy. W ostateczności patent Piotra też można rozważyć, widziałem i naprawdę się sprawdza.
MASK Opublikowano 2 Września 2015 Opublikowano 2 Września 2015 No nie no Panowie, nie ma jeszcze makiety silnika, jak będzie, to się wyważy Jak patrzę na zdjęcie to jeszcze Ci do poziomego położenia modelu trochę brakuje. Ja używam małej poziomnicy budowlanej dla określania poziomu. Można by było wysunąć pakiet do przodu do komory silnikowej , ale to rozwiązanie zostało ogłoszone jako ideowo niesłuszne :-). Co masz Piotrze na myśli, pisząc, że "rozwiązanie zostało ogłoszone jako ideowo niesłuszne"?
Pioterek Opublikowano 2 Września 2015 Opublikowano 2 Września 2015 No nie no Panowie, nie ma jeszcze makiety silnika, jak będzie, to się wyważy Co masz Piotrze na myśli, pisząc, że "rozwiązanie zostało ogłoszone jako ideowo niesłuszne"? No wielu Kolegów przy moim PZL i SE 5a bardzo sceptycznie podchodziło do takiego rozwiązania ale to już historia :-)
Viper Opublikowano 2 Września 2015 Opublikowano 2 Września 2015 No nie no Panowie, nie ma jeszcze makiety silnika, jak będzie, to się wyważy Super
MASK Opublikowano 3 Września 2015 Opublikowano 3 Września 2015 No wielu Kolegów przy moim PZL i SE 5a bardzo sceptycznie podchodziło do takiego rozwiązania ale to już historia :-) A to zawsze tak jest Piotrze, że ci, którzy nie budują wiedzą najlepiej jak to powinno być zbudowane Super Nieee, to był żart Projekt pod względem konstrukcyjnym jest już zamknięty Marcinie. Ale makietę silnika zawsze będzie można zrobić we własnym zakresie. Mam juz dość pracy nad "jedenastką", są ciekawsze projekty w drodze...
Viper Opublikowano 3 Września 2015 Opublikowano 3 Września 2015 To pochwal się nad czym ciekawym pracujesz?
Lech Mirkiewicz Opublikowano 6 Września 2015 Autor Opublikowano 6 Września 2015 Koniec wdychania balsowego pyłu 3
Andrzej T Opublikowano 6 Września 2015 Opublikowano 6 Września 2015 Piękna robota,no i kształt tych skrzydeł.. super.
Viper Opublikowano 7 Września 2015 Opublikowano 7 Września 2015 No, to oblot blisko Bardzo mnie to cieszy A potem kit
Lech Mirkiewicz Opublikowano 13 Września 2015 Autor Opublikowano 13 Września 2015 Model jest gotowy do oblotu Na zakończenie relacji z budowy kilka słów podsumowania w pięcioletniej relacji. Pierwszym projektem 11-ki jest model z napędem spalinowym rozpiętości 161 cm i jest napędzany silnikiem OS70FSII. Waga do lotu (z paliwem) wynosi ok.3 kg. Projekt drugi został znacznie przekonstruowany i lekko przeskalowany. Rozpiętość to 153 cm, a waga w wersji elektrycznej wynosi ok. 2300g z akumulatorem (wersja spalinowa czeka w kolejce ) . Do bezpiecznego oblotu trzeba było doważyć nos. A co przyniosą testy w locie, to się zobaczy . Masa modelu jest bardzo sympatyczna i myślę, że jeśli trzeba będzie doważyć model kilkoma procentami jego masy na nosie, to tragedii nie będzie A jak model lata, to mam nadzieję przekonać się niebawem Wyposażenie mojego modelu: Silnik http://riku.pl/towar/os-motor-oma-5010-810-51012900-silnik-bezszczotkowy/p/kontekst/3150/ regulator HK70A http://www.hobbyking.com/hobbyking/store/__24718__HobbyKing_70A_BlueSeries_Brushless_Speed_Controller.html akumulator Lipo 3300mah/4s 65-130C http://www.hobbyking.com/hobbyking/store/__19134__Turnigy_nano_tech_3300mah_4S_65_130C_Lipo_Pack_.html Serwa https://www.hobbyking.com/hobbyking/store/uh_viewItem.asp?idProduct=40238 Śmigło http://www.hobbyking.com/hobbyking/store/uh_viewItem.asp?idProduct=37282 Kilka ostatnich zdjęć i porównanie z pierwszą 11-ką J 1
kesto Opublikowano 14 Września 2015 Opublikowano 14 Września 2015 Śmigło co prawda ma sporą średnicę, ale skok tylko 4,5 to jak do dronów. Ciekaw jestem pierwszych lotów. Model prezentuje się bardzo ładnie. Co to za folia z takim kolorem?
leszek-bart Opublikowano 14 Września 2015 Opublikowano 14 Września 2015 Całkiem ładnie wyszedł . Waga super jeśli wziąć pod uwagę konieczność wykonania kilku brakujących elementów jeśli chciało by się zbudować jako taką makietę . ( chłodnica , silnik , całobalsowe pokrycie płata itd ) . Czekamy na oblot . Powodzenia .
Pioterek Opublikowano 14 Września 2015 Opublikowano 14 Września 2015 To już parka P.11. Gratuluję i czekam na wieści z oblotu
Lech Mirkiewicz Opublikowano 14 Września 2015 Autor Opublikowano 14 Września 2015 Będzie eskadra do mojego Łosia ? Eskadra zaczyna się formować tyko Łosia jakoś nie widać Śmigło co prawda ma sporą średnicę, ale skok tylko 4,5 to jak do dronów. Ciekaw jestem pierwszych lotów. Model prezentuje się bardzo ładnie. Co to za folia z takim kolorem? Śmigło kupiłem bo bardzo mi pasował jego kształt a przy tak szerokiej łopacie nie może być duży skok. Dzisiejsze testy napędu na nowym,pierwszy raz ładowanym pakiecie :Pomiar 1: obroty 9600,60A,ciąg 2,9 kg.... pomiar 5: obroty 9500,55A, ciąg 2,6 kg. Silnik trochę się zagrzał ale przy normalnym lataniu nie spodziewam się używać maksymalnej mocy nawet przy starcie. Na pełnym ciągu szybko znika prąd Folia jest z HK całkiem niezła.https://www.hobbyking.com/hobbyking/store/uh_viewItem.asp?idProduct=45714
Viper Opublikowano 14 Września 2015 Opublikowano 14 Września 2015 Wyszedł pięknie.Waga niezła. Czekam z niecierpliwością na oblot i mam nadzieję kity
jetfan Opublikowano 15 Września 2015 Opublikowano 15 Września 2015 Piękny a właściwie piękne jest magia w tym samolocie zakładam że zestaw będzie?
Viper Opublikowano 20 Września 2015 Opublikowano 20 Września 2015 Pogoda przez weekend była lotna. To jak, już po oblocie?
Lech Mirkiewicz Opublikowano 20 Września 2015 Autor Opublikowano 20 Września 2015 U nas niestety na przemian lało albo tylko mżyło. Model gotowy czeka. W między czasie wprowadziłem lekkie zmiany aby pozbyć się dociążającego ołowiu i akumulator powędrował częściowo pod silnik. Waga modelu wynosi teraz 2195g i mam nadzieję oblatać go jutro lub we wtorek jeśli prognozy pogody się sprawdzą
Rekomendowane odpowiedzi