Tomek Opublikowano 11 Października 2012 Opublikowano 11 Października 2012 Stanowczo protestuje przeciwko pisani takich postów , proszę zedytować model do wersji z przed kraszu i uzupełnić forum odpowiednim filmem
kmada Opublikowano 11 Października 2012 Autor Opublikowano 11 Października 2012 Edycja już trwa, uszkodzone elementy już amputowane Co nieco się poprawi, pakiet do przodu, mocowanie silnika lżejsze - bo nie trzyma serw i bez błędu który spowodował jego złamanie, stożek osłony radaru - dziobek zostanie bardziej wydrążony, żeby ustąpił w razie kraksy na całej długości - teraz rozlazł się do 2/3 no i żeby balastu więcej mógł zmieścić, atrapy dysz skrócę trochę, może podniesie to sprawność napędu. No ale film to chyba na śniegu będzie
przemo Opublikowano 13 Października 2012 Opublikowano 13 Października 2012 Znowu trzymam kciuki i proszę pracę jakimiś zdjęciami udokumentować na taki model aż miło jest patrzeć
kmada Opublikowano 13 Października 2012 Autor Opublikowano 13 Października 2012 To może taki mały before & after: co obrazuje szkody, kleją się kawałki styropianu na nowy nos. Intensywnie dumam nad napędem. To co nie dało rady to Turnigy L3010C 1300kv 420W na śmigle 10x6. Szukam czegoś o mocy ok. 700 - 800 W, jak widać, dużo dupki modelu zasłania śmigło więc KV raczej niskie a śmigło spore, na razie szukam typów w bazie Drive Calculator. Zasilanie dam 4s. Mile widziałbym wskazówki bardziej doświadczonych kolegów - co do cegły 1600g rzucanej z ręki L3010C-1300kv (420w) L3010L3010C-1300kv (420w)C-1300kv (420w)
robertus Opublikowano 13 Października 2012 Opublikowano 13 Października 2012 Czy możesz zrobić przelotowe silniki? Znacznie by to poprawiło pracę silnika.
kmada Opublikowano 13 Października 2012 Autor Opublikowano 13 Października 2012 Nie bardzo, przez cała gondole idzie pionowa podłużnica, która ma wytrzymywać lądowania i ledwo dwie wręgi które nadają kształt. Na wielkiej prędkości mi nie zależy, więc duże śmigło było w założeniu.
madrian Opublikowano 13 Października 2012 Opublikowano 13 Października 2012 Może to głupie, ale w miejscu złamania wstawiłbym wręgę ze sklejki i do niej przykleił nowy dziób. W czasie następnego PUK PUK PUK kontaktu z matką ziemią, różnica w materiale zadziała jak strefa zgniotu i dziób się oderwie od wręgi, ale reszta modelu będzie bezpieczniejsza.
kmada Opublikowano 13 Października 2012 Autor Opublikowano 13 Października 2012 Wręga z depronu za styropianowym dziobkiem nie ucierpiała. zagniecenia poszycia są raczej efektem skasowania przedziału miedzy 1 i 2 wręgą przez pakiet - tam wstawię teraz 2 części podłużnicy, przedłużając korytko na pakiet do przodu i jakoś wzmocnie wycięcie kabiny. Nowy nosek będzie ustępować w całości w razie W. Zamawiać coś takiego o niskim KV: http://www.hobbyking.com/hobbyking/store/__14734__Turnigy_L3020B_600_Brushless_Motor_800w_.html czy bardziej w strone taką: http://www.hobbyking.com/hobbyking/store/__18230__Turnigy_D3542_4_1450KV_Brushless_Outrunner_Motor.html troszkę się pogubiłem, w tych programach do szacowania napędów
RAFALR30 Opublikowano 13 Października 2012 Opublikowano 13 Października 2012 Według mnie śmigło ciut za duże jak do mocy silnika przy wadze tego modelu - zestaw ten nie dał modelowi odpowiedniej mocy. Zobacz post w którym zamieszczam dane zastosowane do budowy F22 - modelu o gabarytach i wadze bardzo zbliżonej do twojego modelu http://pfmrc.eu/inde...__fromsearch__1
kmada Opublikowano 14 Października 2012 Autor Opublikowano 14 Października 2012 RAFALR30 widziałem te dane, potężny silnik, tylko ja nie chce bić rekordów prędkości Na pakietach 3s i 4s też F22 też lata, jak wtedy się przedstawia moc pobrana/wydana, ciąg i prędkość strumienia?
bzik4 Opublikowano 14 Października 2012 Opublikowano 14 Października 2012 Nie jestem specjalistą od maszyn latających a tym bardziej od napędopchających ale czy jet pozbawiony lotek nie jest delikatnie mówiąc "trudny do oblatania"?
kmada Opublikowano 14 Października 2012 Autor Opublikowano 14 Października 2012 bzik4 - model jest wyposażony w sterolotki (elevony) - powierzchnie stateczników wychylają się niezależnie - duży Mig tez tak ma ale tylko przy małych prędkościach - do wspomagania lotek w płacie.
bzik4 Opublikowano 14 Października 2012 Opublikowano 14 Października 2012 cyt. "model jest wyposażony w sterolotki (elevony) - powierzchnie stateczników wychylają się niezależnie" - to wiem, ale czy skuteczność ich będzie wystarczająca, wyjdzie w praniu. Mam nadzieję że masz rację i poleci bo łady jest skubaniec
robertus Opublikowano 14 Października 2012 Opublikowano 14 Października 2012 Poleci. karheinz zrobił prawdziwego jeta F-15 tak sterowanego.
bzik4 Opublikowano 14 Października 2012 Opublikowano 14 Października 2012 Poleci. karheinz zrobił prawdziwego jeta F-15 tak sterowanego. znaczy "dużego" a w tym wypadku wielkość może mieć znaczenie
kmada Opublikowano 14 Października 2012 Autor Opublikowano 14 Października 2012 No na razie nie zadziałały Ale prędkość była dużo za mała. Lotki są maleńkie w jetach - skuteczne są na dużych prędkościach, stąd przy małych więcej powierzchni je wspomaga. Stery są dużo skuteczniejsze w strumieniu zaśmigłowym, swoim trenerkiem to i kobrę na luzie robiłem Odbudowa modelu trwa - wykrój kabiny wzmocniony płaskownikami węglowymi, ramka doklejona, stożek osłony radaru w trakcie wytaczania, kawałeczek odcięty przez śmigło doklejony, wyschnie dostanie szpachle i farbę. Silnik wybrany: http://www.hobbyking.com/hobbyking/store/__16233__NTM_Prop_Drive_35_42_Series_1000KV_700W.html śmigło 11x5,5, 11x6, 11x7, dwa ostatnie przeciążające silnik, zamówię jeszcze 10 calówki o większym skoku, dla większej prędkości... Silnik orientacyjnie osiągnie na 11x5,5 dla 4s: moc pobrana: 704,6 W wydana: 476,1 W prąd: 47,6A ciąg statyczny: 2450g prędkość strumienia zaśmigłowego? (Vpitch): 91km/h Zbieram duperelki do zamówienia jeszcze. Trenerka nowego muszę zrobić, taśma klejąca odłazi ze Skyfahrera, silnik od niego sobie sam kable przeciął i źle zlutowałem - któreś uzwojenie nie łączy. A silnik niepasujący do Miga leży i korci mnie zrobić duże półmakietowe RWD-5 do spacerowego latania, takie kombo z planów pana Shiera z przodu z resztą z zielonej ekstrudowanej makabry.
robertus Opublikowano 14 Października 2012 Opublikowano 14 Października 2012 Ten tez miał tylko usterzenie płytowe.
kmada Opublikowano 14 Października 2012 Autor Opublikowano 14 Października 2012 Korcący do zrobienia jest ten zespół przedniej i tylnej klapy, zasadniczo zmienia profil... Przekrój profilu Miga wygląda trochę jak oszlifowana płaska płytka, opuszczenie klap, daje do niego ugięcie. Lotka to takie pitu pitu na skrzydle
przemo Opublikowano 21 Października 2012 Opublikowano 21 Października 2012 Jak tam prace rekonstrukcyjne ?
kmada Opublikowano 21 Października 2012 Autor Opublikowano 21 Października 2012 Naprawiony, czeka na poprawki lakiernicze i nowe wyposażenie. Na razie brak czasu Gdzieś w listopadzie prace ruszą
Rekomendowane odpowiedzi