Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Dobrze Panowie, podłączyłem pod ten zestaw Li-Po 3S i problem ten sam tylko odziwo nic nie piszczy tylko obroty maleją do takiego stopnia że model ledwo jedzie i nie można dodać więcej gazu dopiero po podłączeniu pakietu jeszcze raz można dać dużo gazu (3/5) i ta sama sytuacja.Dziwne też jest to że po podłączeniu pakietu 4S dzieje się dokładnie to samo z tym że można dać około 4/5 gazu i znów obroty maleją tak jak w przypadku 3S, odnoszę wrażenie że regulator odcina ,,gaz'' po przekroczeniu pewnego obciążenia-REDOX 60A. Czyli tak jak mówiliście powinienem zastosować mniejsze śmigło oraz przelutować raz jeszcze goldy.

  • Odpowiedzi 100
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowane grafiki

Opublikowano

Śmigło zmienię i spróbuję a jeszcze zapytam czy timing silnika może mieć coś wspólnego z zaistniałą sytuacją ??

Opublikowano

Dobrze Panowie, podłączyłem pod ten zestaw Li-Po 3S i problem ten sam tylko odziwo nic nie piszczy tylko obroty maleją do takiego stopnia że model ledwo jedzie i nie można dodać więcej gazu dopiero po podłączeniu pakietu jeszcze raz można dać dużo gazu (3/5) i ta sama sytuacja

 

Pakiet na pewno dobry? Wygląda na odcięcie softcut... Wyłącz ochronę pakietu w programie ESC.

Opublikowano

kiedyś miałem podobne problemy ze "zrywającym",piszczącym,zgrzytającym silnikiem - przyspieszyłem timing w regulatorze -pomogło- ale nie na długo po dosłownie paru lotach silnik był do wyrzucenia -uzwojenie sczerniało a nawet magnesy w nim straciły swoje własności!!!! tak się przegrzał :) -od tej pory timingu nie ruszam

 

A co do zwalniania-na pewno masz dobrze naładowany pakiet? regulator wykrywa prawidłowo ile ma cel?

Opublikowano

Sprawdzę napięcia na celach ale pakiet jest nowiutki.

 

Ja natomiast myślałem obniżyć timing w celu zwiększenia mocy, zawsze można przywrócić ustawienia fabryczne.Tak, prawidłowo wykrywa ilość cel (hymn odgrywany po podłączeniu)

Opublikowano

Pakiet oczywiście ładowany był, na każdej celi 4.2 V razem 16.8 V , Po zmniejszeniu śmigła jest wszystko ok. Natomiast na dużym śmigle 12x6 pojawia się piszczenie i zgrzyty na prawie V-max.

Opublikowano

Podczas wyważania okazało się że przód trzeba dociążyć około 500g :oi model gotowy do lotu wyszedł 3200g (bez oklejenia papierem i pomalowania kadłuba) będę musiał zrobic tak jak Piotrek w swoim Wicherku i wydłużyć nos o kilka cm.

  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano

Bardzo ładnie poradziłeś sobie z oklejeniem dość ostrej krawędzi natarcia.

Szpachlówka NOVOL nie zżarła Ci depronu?

 

Wracając jeszcze do dziwnego zachowania się silnika

To masz za duże śmigło w/g tej tabelki przy zasilaniu 14,8V 4 LiPo powinno być śmigło 11x5,5.

Jeśli Kolega polpakpol ma Redoxa 2500/1000, ( taki widzę na zdjęciach), to na jakiej podstawie piszecie Panowie, że śmigło, zwłaszcza na 4S powinien zmienić z 12- na 11-calowe? Wg podlinkowanej przez Ciebie Wojtku tabelki, ten silnik pod najniższe napięcie 14,8V powinien mieć śmigło największe z zalecanych, czyli śmigło 12 cali.

No i czy nikt nie zwrócił uwagi, że w tabeli prądy są w ok. 40A (max. 50), a kolega zeznał, że jego regulator to 30-ka...

 

Dla mnie regiel do zmiany na większy i tyle.

Opublikowano

Fakt, jednak na zdjęciach widzę konkretny model silnika 2500/1000. Chyba, że cos przeoczyłem po drodze.

Nawet jeśli Redox 60A (nie do końca kapuję jaki to) to potwierdza moje przypuszczenie, że regiel jest do zmiany.

Opublikowano

REDOX to największe badziewie z jakim miałem do czynienia, nigdy więcej REDOX Jakość silnika pozostawia wiele do życzenia.Nawet uzwojenia nie mają takiej samej oporności.Zawiodłem się na tej marce i z tego co wiem nie tylko ja...

  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano

Podczas wyważania okazało się że przód trzeba dociążyć około 500g :oi model gotowy do lotu wyszedł 3200g (bez oklejenia papierem i pomalowania kadłuba) będę musiał zrobic tak jak Piotrek w swoim Wicherku i wydłużyć nos o kilka cm.

 

imo zastanow sie jeszcze raz nad lokalizacja pakietu; nie da sie ukosnie wstawic go za wrega silnikowa?

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.