polpakpol Opublikowano 20 Grudnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2013 Dobrze Panowie, podłączyłem pod ten zestaw Li-Po 3S i problem ten sam tylko odziwo nic nie piszczy tylko obroty maleją do takiego stopnia że model ledwo jedzie i nie można dodać więcej gazu dopiero po podłączeniu pakietu jeszcze raz można dać dużo gazu (3/5) i ta sama sytuacja.Dziwne też jest to że po podłączeniu pakietu 4S dzieje się dokładnie to samo z tym że można dać około 4/5 gazu i znów obroty maleją tak jak w przypadku 3S, odnoszę wrażenie że regulator odcina ,,gaz'' po przekroczeniu pewnego obciążenia-REDOX 60A. Czyli tak jak mówiliście powinienem zastosować mniejsze śmigło oraz przelutować raz jeszcze goldy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wojtek Sz Opublikowano 20 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2013 A próbowałeś podłączyć Twój silnik do innego regulatora. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
polpakpol Opublikowano 20 Grudnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2013 Nie posiadam innego tylko mały 30A Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
polpakpol Opublikowano 20 Grudnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2013 Śmigło zmienię i spróbuję a jeszcze zapytam czy timing silnika może mieć coś wspólnego z zaistniałą sytuacją ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bart07 Opublikowano 20 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2013 Dobrze Panowie, podłączyłem pod ten zestaw Li-Po 3S i problem ten sam tylko odziwo nic nie piszczy tylko obroty maleją do takiego stopnia że model ledwo jedzie i nie można dodać więcej gazu dopiero po podłączeniu pakietu jeszcze raz można dać dużo gazu (3/5) i ta sama sytuacja Pakiet na pewno dobry? Wygląda na odcięcie softcut... Wyłącz ochronę pakietu w programie ESC. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sławek Opublikowano 20 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2013 kiedyś miałem podobne problemy ze "zrywającym",piszczącym,zgrzytającym silnikiem - przyspieszyłem timing w regulatorze -pomogło- ale nie na długo po dosłownie paru lotach silnik był do wyrzucenia -uzwojenie sczerniało a nawet magnesy w nim straciły swoje własności!!!! tak się przegrzał -od tej pory timingu nie ruszam A co do zwalniania-na pewno masz dobrze naładowany pakiet? regulator wykrywa prawidłowo ile ma cel? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
polpakpol Opublikowano 20 Grudnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2013 Sprawdzę napięcia na celach ale pakiet jest nowiutki. Ja natomiast myślałem obniżyć timing w celu zwiększenia mocy, zawsze można przywrócić ustawienia fabryczne.Tak, prawidłowo wykrywa ilość cel (hymn odgrywany po podłączeniu) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wojtek Sz Opublikowano 20 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2013 Sprawdzę napięcia na celach ale pakiet jest nowiutki. Czyli nie ładowałeś go jeszcze?. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
polpakpol Opublikowano 21 Grudnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2013 Pakiet oczywiście ładowany był, na każdej celi 4.2 V razem 16.8 V , Po zmniejszeniu śmigła jest wszystko ok. Natomiast na dużym śmigle 12x6 pojawia się piszczenie i zgrzyty na prawie V-max. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
polpakpol Opublikowano 21 Grudnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2013 Wicherek nabrał trochę kolorków.Zobaczymy co z tego wyjdzie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
polpakpol Opublikowano 24 Grudnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Grudnia 2013 Takie pytanie mam, model wyważać bardziej na przód czy na tył ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robertus Opublikowano 24 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Grudnia 2013 Najlepiej tam gdzie być powinno. Ewnetualnie lepiej odrobinę na przód niż odrobine na tył. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
polpakpol Opublikowano 25 Grudnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Grudnia 2013 Podczas wyważania okazało się że przód trzeba dociążyć około 500g i model gotowy do lotu wyszedł 3200g (bez oklejenia papierem i pomalowania kadłuba) będę musiał zrobic tak jak Piotrek w swoim Wicherku i wydłużyć nos o kilka cm. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bartek Piękoś Opublikowano 28 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2014 Bardzo ładnie poradziłeś sobie z oklejeniem dość ostrej krawędzi natarcia. Szpachlówka NOVOL nie zżarła Ci depronu? Wracając jeszcze do dziwnego zachowania się silnika To masz za duże śmigło w/g tej tabelki przy zasilaniu 14,8V 4 LiPo powinno być śmigło 11x5,5. Jeśli Kolega polpakpol ma Redoxa 2500/1000, ( taki widzę na zdjęciach), to na jakiej podstawie piszecie Panowie, że śmigło, zwłaszcza na 4S powinien zmienić z 12- na 11-calowe? Wg podlinkowanej przez Ciebie Wojtku tabelki, ten silnik pod najniższe napięcie 14,8V powinien mieć śmigło największe z zalecanych, czyli śmigło 12 cali. No i czy nikt nie zwrócił uwagi, że w tabeli prądy są w ok. 40A (max. 50), a kolega zeznał, że jego regulator to 30-ka... Dla mnie regiel do zmiany na większy i tyle. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robertus Opublikowano 29 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2014 Pisze, że ma Redox 60A Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bartek Piękoś Opublikowano 29 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2014 Fakt, jednak na zdjęciach widzę konkretny model silnika 2500/1000. Chyba, że cos przeoczyłem po drodze. Nawet jeśli Redox 60A (nie do końca kapuję jaki to) to potwierdza moje przypuszczenie, że regiel jest do zmiany. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
polpakpol Opublikowano 31 Stycznia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2014 REDOX to największe badziewie z jakim miałem do czynienia, nigdy więcej REDOX Jakość silnika pozostawia wiele do życzenia.Nawet uzwojenia nie mają takiej samej oporności.Zawiodłem się na tej marce i z tego co wiem nie tylko ja... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
polpakpol Opublikowano 25 Marca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2014 Myślę sb żeby do modelu wpakowac silnik zarowy 6.5cm nie za maly ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dukeroger Opublikowano 25 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2014 Podczas wyważania okazało się że przód trzeba dociążyć około 500g i model gotowy do lotu wyszedł 3200g (bez oklejenia papierem i pomalowania kadłuba) będę musiał zrobic tak jak Piotrek w swoim Wicherku i wydłużyć nos o kilka cm. imo zastanow sie jeszcze raz nad lokalizacja pakietu; nie da sie ukosnie wstawic go za wrega silnikowa? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
polpakpol Opublikowano 25 Marca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2014 Myslalem nad tym ale nie dalo rady tyl ma bardzo ciężki ;/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi