Skocz do zawartości

Model do spokojnego latania-kilka pytań.


Rekomendowane odpowiedzi

Dobrze Panowie, podłączyłem pod ten zestaw Li-Po 3S i problem ten sam tylko odziwo nic nie piszczy tylko obroty maleją do takiego stopnia że model ledwo jedzie i nie można dodać więcej gazu dopiero po podłączeniu pakietu jeszcze raz można dać dużo gazu (3/5) i ta sama sytuacja.Dziwne też jest to że po podłączeniu pakietu 4S dzieje się dokładnie to samo z tym że można dać około 4/5 gazu i znów obroty maleją tak jak w przypadku 3S, odnoszę wrażenie że regulator odcina ,,gaz'' po przekroczeniu pewnego obciążenia-REDOX 60A. Czyli tak jak mówiliście powinienem zastosować mniejsze śmigło oraz przelutować raz jeszcze goldy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Postaw mi kawę na buycoffee.to
  • Odpowiedzi 100
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowane grafiki

Dobrze Panowie, podłączyłem pod ten zestaw Li-Po 3S i problem ten sam tylko odziwo nic nie piszczy tylko obroty maleją do takiego stopnia że model ledwo jedzie i nie można dodać więcej gazu dopiero po podłączeniu pakietu jeszcze raz można dać dużo gazu (3/5) i ta sama sytuacja

 

Pakiet na pewno dobry? Wygląda na odcięcie softcut... Wyłącz ochronę pakietu w programie ESC.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kiedyś miałem podobne problemy ze "zrywającym",piszczącym,zgrzytającym silnikiem - przyspieszyłem timing w regulatorze -pomogło- ale nie na długo po dosłownie paru lotach silnik był do wyrzucenia -uzwojenie sczerniało a nawet magnesy w nim straciły swoje własności!!!! tak się przegrzał :) -od tej pory timingu nie ruszam

 

A co do zwalniania-na pewno masz dobrze naładowany pakiet? regulator wykrywa prawidłowo ile ma cel?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawdzę napięcia na celach ale pakiet jest nowiutki.

 

Ja natomiast myślałem obniżyć timing w celu zwiększenia mocy, zawsze można przywrócić ustawienia fabryczne.Tak, prawidłowo wykrywa ilość cel (hymn odgrywany po podłączeniu)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podczas wyważania okazało się że przód trzeba dociążyć około 500g :oi model gotowy do lotu wyszedł 3200g (bez oklejenia papierem i pomalowania kadłuba) będę musiał zrobic tak jak Piotrek w swoim Wicherku i wydłużyć nos o kilka cm.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Bardzo ładnie poradziłeś sobie z oklejeniem dość ostrej krawędzi natarcia.

Szpachlówka NOVOL nie zżarła Ci depronu?

 

Wracając jeszcze do dziwnego zachowania się silnika

To masz za duże śmigło w/g tej tabelki przy zasilaniu 14,8V 4 LiPo powinno być śmigło 11x5,5.

Jeśli Kolega polpakpol ma Redoxa 2500/1000, ( taki widzę na zdjęciach), to na jakiej podstawie piszecie Panowie, że śmigło, zwłaszcza na 4S powinien zmienić z 12- na 11-calowe? Wg podlinkowanej przez Ciebie Wojtku tabelki, ten silnik pod najniższe napięcie 14,8V powinien mieć śmigło największe z zalecanych, czyli śmigło 12 cali.

No i czy nikt nie zwrócił uwagi, że w tabeli prądy są w ok. 40A (max. 50), a kolega zeznał, że jego regulator to 30-ka...

 

Dla mnie regiel do zmiany na większy i tyle.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Podczas wyważania okazało się że przód trzeba dociążyć około 500g :oi model gotowy do lotu wyszedł 3200g (bez oklejenia papierem i pomalowania kadłuba) będę musiał zrobic tak jak Piotrek w swoim Wicherku i wydłużyć nos o kilka cm.

 

imo zastanow sie jeszcze raz nad lokalizacja pakietu; nie da sie ukosnie wstawic go za wrega silnikowa?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.