Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Z tyłu będziesz ją jeszcze podcinał? Bo tam powinno być gładkie przejście, a wyszedł Ci lekki garbik. Poza tym, jak zwykle zresztą, wyszła świetnie. Chyba zlecę Ci wykonanie kabinki do mojego p-51 ;)

Opublikowano

Mam taki zamiar ale najpierw muszę dorobić podłogę do owiewki, dopasować i dopiero będę przycinał więc siądzie jeszcze tak ze 3 mm niżej.

Marcin do takiego kolosa co Ty budujesz to chyba trzeba by zrobić z butelki 5 litrowej ;)

 

czekam jeszcze na jedną wypowiedź i może się doczekam :P

Opublikowano

Co o tym sądzicie ? Wydaję się ciut wysoka ale jak dojdzie malowanie krawędzi to owiewka się optycznie skurczy

Jak Wiesz, że nie jest dobrze to nie zostawiaj tak.

Docinaj, dopasowuj aż będziesz zadowolony bo potem będziesz miał do siebie pretensje.

Jak trzeba to tłocz jeszcze raz.

Opublikowano

Stema ma racje, będziesz miał wyrzuty sumienia, ja ostatnio odstawiłem manniane

i teraz nie chce mi się kończyć modelu, bo patrzę się na niego i widzę jedną (ryse) na całości.

Opublikowano

Coś jest nie tak -sprawia wrażenie za wysokiej ale może to wina aparatu/obiektywu bo cały kadłub wydaje się ściśnięty/ skrócony a przy takim efekcie kabina nie jest o tyle za wysoka co za krótka i może stąd efekt "wysokości"

Zrób zdjęcie kadłuba z boku z większej odległości na zoomie- zmniejszymy efekt "rybiego oka" i będą proporcje na fotografii bliższe stanu faktycznego.

 

A tak przy okazji może zamiast papierowej sylwetki pilota wykończ kabinę tak:

a3840187-155-p-51%20cockpit%20005.jpg?d=1299156393

 

Więcej fotek tu http://www.rcgroups.com/forums/attachment.php?attachmentid=3840188

  • Lubię to 1
Opublikowano

Grifon dzięki :)

Steam ma rację coś trzeba poprawić żeby się samemu lepiej poczuć :)

 

I na wypowiedź Sławka właśnie czekałem :)

 

co do kadłuba to warto pamiętać że brakuje jeszcze mu jakieś 5,5 cm (sama maska) a z kołpakiem jakieś 9 cm przodu kadłuba ... również wydaje mi się kabina za wysoka więc coś postaram się zgubić sam garb tej owiewki ... ciut go wygładzić tak góra z 5 mm od samego czubka ...

zdjęcie z dalszej odległości

 

post-8897-0-14662400-1391208033_thumb.jpg

 

pomysł z samym pilotem bardzo fajny Sławku ... na szybko przegrzebałem szafkę i znalazłem takiego jegomościa ... fakt gość od parkjet'a ale pod amerykańskie latadło to strój ma idealny ... kask gwiaździsty :P

post-8897-0-38162700-1391208586_thumb.jpg

 

post-8897-0-01121400-1391208588_thumb.jpg

 

a że mi się nie wydaje to zamieszam foto z kokpitu P-51 Six Shooter'a z lat obecnych w sensie z pewnością po wojennych (no bo skąd te F-15 by się wzięło) że gość prawie identycznie ubrany tylko gwiazdek brak na hełmofonie ;)

post-8897-0-69297400-1391208576.jpg

 

zdjęcie pochodzi z tej strony http://www.mustangsm...01013737/5151/1

Opublikowano

Koledzy dobrze radzą,robisz bardzo staranie a kabina ma duży wpływ na wygląd modelu ja taki błąd zrobiłem przy budowie Dromadera i nie chciało ni się tego poprawić.

Ty tego tak nie zostawiaj i bież się za poprawę bo warto dla tego modelu poświęcić więcej czasu.

 

Andrzej.

Opublikowano (edytowane)

Delikatnie przy szlifowałem kopyto i dla porównania że coś zgubiłem materiału stara owiewka na "nowym" kopycie więc widać różnice

post-8897-0-71484300-1391240967_thumb.jpg

 

owiewka jest już ciut niższa i wiatrochron ciut już zelżał ... różnica dość znaczna ... teraz trzeba rodzinę napoić colą z biedronki żeby dopaść butelkę więc idę rozlewać :P

 

EDIT ...

dobra jednak nie wytrzymałem i starłem jeszcze troszeczkę kopyta ... przodu owiewki nie udaje mi się odwzorować więc nie ingeruje zostawiam tak jak jest, bo wyczerpałem już cały zapas grubej balsy :( ... namalowanie ramki wiatrochronu powinno uwydatnić przód ... mi się jednym słowem podoba ;)

post-8897-0-79241600-1391244853_thumb.jpg

Edytowane przez przemo
Opublikowano (edytowane)

jeszcze ciut obniżyłem więc idę "tłoczyć" jak nie spapram butelki to tak myślę do pół godziny góra do godziny wrzucę zdjęcia nowej owiewki ...

post-8897-0-44760800-1391247539_thumb.jpg

 

EDIT ...

 

po tłoczeniu ... teraz jestem w pełni zadowolony i według mnie jest teraz do przyjęcia ... Oczywiście owiewka wymaga docięcia na końcu przy kadłubie co już wcześniej zauważył Marcin przy pierwszej wytłoczce, teraz tylko muszę dorobić do tego podłogę potem dociąć owiewkę i może będzie git :P

owiewka jeszcze brudna i ukurzona ale po przetarciu nitro będzie czyściutka ;)

 

post-8897-0-98761400-1391249555_thumb.jpg

 

post-8897-0-03669200-1391249558_thumb.jpg

 

post-8897-0-11236700-1391249560_thumb.jpg

 

pierwsza owiewka

post-8897-0-23238800-1391249670_thumb.jpg

Edytowane przez przemo
Opublikowano

Danielu teraz mnie to cieszy ;)

 

Czas jest chęci są więc trzeba coś pocisnąć w kierunku zagospodarowania wolnego miejsca pod owiewką i w myśl i propozycji Sławka odnośnie tej że zabudowy skorzystałem z linku podesłanego przez Sławka http://www.rcgroups.com/forums/attachment.php?attachmentid=3840188

i powoli cosik się dłubie a o to efekt zabudowy fotela pilota

 

post-8897-0-30098200-1391258855_thumb.jpg

 

post-8897-0-28097600-1391258857_thumb.jpg

 

post-8897-0-16500700-1391258859_thumb.jpg

 

post-8897-0-88730200-1391258860_thumb.jpg

 

teraz tylko zrobić przedni panel i zabierać się za malowanie :) ... elementy w większości zrobione z balsy 1,5 mm choć przewinęła się też 3 mm

Opublikowano

Nie wiem Przemo dla czego tak męczyłeś się z kabiną robioną na kopycie "na oko".

Przecież tak łatwo można wyciąć szblony dla dokładnego wykonania kopyta:

post-8532-0-67954400-1391273888_thumb.jpg

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.