Skocz do zawartości

Saito fa 300 t problem z regulacją


Modelarz 2123

Rekomendowane odpowiedzi

Witam mam pytanie do ekspertów w sprawie regulacji 4 taktów. Kupiłem niedawno silnik saito fa 300 t. Docierałem go według instrukcji i wszystko było w porządku, jednak gdy zabrałem się za regulację niskich obrotów coś zepsułem bo silnik odpala ale po chwili gaśnie raz jeden raz drugi cylinder. Dodam jeszcze że zanim wziąłem się do regulacji niskich Obrotów silnik miał obroty ok 3000 i dużo dymił, zacząłem dokrecać śrubę od wolnych obrotów początkowo było dobrze a potem zaczęło się gaśnięcie cylindrów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Prawdopodobnie masz zbyt ubogą mieszankę na iglicy wolnych obrotów.

Ale tak zapytam dla ścisłości, bo było kilka wersji 300T. to silnik z jednym gaźnikiem, czy dwoma? benzynowy, czy żarowy? nowy, czy używany? Masz już jakieś doświadczenie z silnikami spalinowymi?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Śmigło to 3 łopatowe biela 20/10. Używam paliwa contest 10, zbiornik tak na oko ma może z 400 ml, dokładnie nie wiem bo nie mam na nim oznaczeń był w zestawie z samolotem. Po dotarciu paliwa starcza na ok 20 minut jeżdżenia po pasie i gazowania na max obroty co jakiś czas. Co do zużycia paliwa w locie to nie wiem bo oblot planuję w tą sobotę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.