Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

A dzisiaj latały trzy Extry.

Udało się je zważyć.

Dwie ważą po 11,2 kg, a jedna 12 kg. Ta jedna cięższa z powodu instalacji dymu i kapci.

Lepiej niż zakładałem :)

 

Tak się prezentują:

 

post-2220-0-90156600-1556383440_thumb.jpg

 

post-2220-0-57354500-1556383459_thumb.jpg

 

post-2220-0-12893400-1556383479_thumb.jpg

 

post-2220-0-90810700-1556383492_thumb.jpg

 

Hej

  • 2 tygodnie później...
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

dzisiaj oblatałem Extrę, pierwsza klasa. Nie wiele ustawiałem bo wiało,SC na pewno do tyłu wali na przód,myślę że wymienię litrowy zbiornik na 800ml szkoda wozić paliwa jak po locie 7,30 minut zostaje prawie 3/4 paliwa.Co do wagi to nie wiem czy ważyliście z bateriami bo mi z 3 bateriami waży 11,8kg.Trochę tracę na ciężkich rurach duralowych.najważniejsze że podobnie jak  w Veloxie czuć lekkość modelu.

  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano

mój model nietknięty stał od zeszłego roku na szczęście nie z powodu rury :) a raczej powodów lotniskowych i ogólnego lenia ale przy okazji klejenia mx-a skleiłem jeszcze stery i garba do extry

 

a co do rury to jeśli budżet nie jest problemem można kupić węglową bez problemu

 

https://carboncenter-sklep.pl/rura-z-wlokna-weglowego-38x35x2000-mm-prepreg-winding-p-248.html

 

z aluminium to już jest wyzwanie

Opublikowano

Krzycho na początku relacji mówił żeby przy zamówieniu podać rozmiar rury ,model już lata i rura daje rady,chociaż jest ciężka.Mam VELOXA i rurę mam cienkościenną i tam jest mały problem bo ostre zatrzymania i wywrotki dają jej radę

  • 3 miesiące temu...
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.