Skocz do zawartości

Extra 300 KS - 2,7 m - relacja z budowy


Rekomendowane odpowiedzi

  • 2 tygodnie później...
  • 2 tygodnie później...

dzisiaj oblatałem Extrę, pierwsza klasa. Nie wiele ustawiałem bo wiało,SC na pewno do tyłu wali na przód,myślę że wymienię litrowy zbiornik na 800ml szkoda wozić paliwa jak po locie 7,30 minut zostaje prawie 3/4 paliwa.Co do wagi to nie wiem czy ważyliście z bateriami bo mi z 3 bateriami waży 11,8kg.Trochę tracę na ciężkich rurach duralowych.najważniejsze że podobnie jak  w Veloxie czuć lekkość modelu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

mój model nietknięty stał od zeszłego roku na szczęście nie z powodu rury :) a raczej powodów lotniskowych i ogólnego lenia ale przy okazji klejenia mx-a skleiłem jeszcze stery i garba do extry

 

a co do rury to jeśli budżet nie jest problemem można kupić węglową bez problemu

 

https://carboncenter-sklep.pl/rura-z-wlokna-weglowego-38x35x2000-mm-prepreg-winding-p-248.html

 

z aluminium to już jest wyzwanie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to nie do końca tak z tą rurą 38mm,ja wypaliłem sobie:"obrączki" z twardej sklejki 3mm rozmiar 39/37 i wklleiłem w każde żebro i kadłub przed sklejaniem a rurę zamówiłem w NASTIKU razem z kieszenią http://www.nastik.pl/rurka-duralowa-laminatowa-35x15-p-4044.html.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 miesiące temu...
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.