Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
5 minut temu, solainer napisał:

Fajnie to wyszło na filmie. Aż nie chce się wierzyć że nagrywałeś to z czapki :)

Dzięki. To efekt moich wielu prób różnych kamerek i obiektywów, no i samej czapki :).

Obecnie mam taki setup to kamera Firefly 8SE z wymienionym obiektywem na 8mm. Dzięki obiektywowi ma dość konkretny zoom (gdzie jeszcze daję radę łapać poruszający się model w kadrze) i nawet nie widać, że te "kółka" to dość spore robiłem.

  • 2 tygodnie później...
  • 1 miesiąc temu...
  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano

Już nie pamiętam, coś na magnesach.

Te brzechwy pod kadłubem, nosek i rakiety na końcach skrzydeł są na magnesy. Odpadają przy lądowaniu zamiast się łamać lub urywać.

Opublikowano

Bardzo ciekawy i efektowny model. Tylko w edf-ach przeraża mnie to ,że model malutki  za to pakiety trzeba dawać spore. Moc jednak musi być.W końcu to odrzutowiec.

To nie moja dziedzina ,ale zawsze oglądam z dużym zainteresowaniem.

Opublikowano

Malutki, nie malutki, zależy...jak kupisz w sklepie to faktycznie będzie mały i ciężki. Dlatego właśnie przerobiłem po swojemu kit pod edf 90mm i 8S na edf 70mm i 4S. Normalnie taki model ważyłby 3,5kg, mój waży 1,6kg.

Większość modeli EDF na rynku jest za ciężka w stosunku do swojej wielkości więc nie latają w skali. Dyskutowaliśmy na ten temat w tym wątku. Wyłącz sobie dźwięk na jakimkolwiek filmie z pokazów odrzutowców i porównaj z filmami z odpowiednimi modelami.

Moim zdaniem to siedzi w głowach, że skoro to EDF to musi o wiele szybciej latać niż samolot ze śmigłem. Ja mam przeciwne podejście do tematu.

Opublikowano
5 godzin temu, robertus napisał:

Malutki, nie malutki, zależy...jak kupisz w sklepie to faktycznie będzie mały i ciężki. Dlatego właśnie przerobiłem po swojemu kit pod edf 90mm i 8S na edf 70mm i 4S. Normalnie taki model ważyłby 3,5kg, mój waży 1,6kg.

Większość modeli EDF na rynku jest za ciężka w stosunku do swojej wielkości więc nie latają w skali. Dyskutowaliśmy na ten temat w tym wątku. Wyłącz sobie dźwięk na jakimkolwiek filmie z pokazów odrzutowców i porównaj z filmami z odpowiednimi modelami.

Moim zdaniem to siedzi w głowach, że skoro to EDF to musi o wiele szybciej latać niż samolot ze śmigłem. Ja mam przeciwne podejście do tematu.

Ale ja wcale nie napisałem ,że EDF musi być ciężki i szybki. Bardziej chodziło mi o to ,że specyfika tych modeli jest taka iż zapotrzebowanie na moc jest spore w stosunku np. do motoszybowców lub górnopłatów. Może podam przykład, samolot typu Piper o rozp.np.1500mm  wymaga mniejszego pakietu i silnika niż  takiej samej wielkości model myśliwca EDF. (To miałem na myśli). Każda klasa rządzi się swoimi prawami.Dla mnie prądy 60-70A to już baaardzo dużo ale tu tak ma być i tyle.Ale  to już spore moce  

A Twój model lata ładnie i realistycznie. Bardzo dużo zredukowałeś masę zestawu.

  • 1 rok później...
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Ja robię tak, że pręt węglowy jest w kadłubie i na to nanizana rurka ze sterem i zabezpieczenie na końcu zaciskiem jak do podwozi. 

Albo odwrotnie w ster płytowy pręt wchodzi w kawałek rurki w kadłubie i na końcu zabezpieczenie, ale generalnie o to chodzi.

Pręty i rurki węglowe dopasowane aby nie było dużo luzu, albo rurki plastikowe, mosiądzowe itp.

  • 1 rok później...
  • 2 miesiące temu...
  • 7 miesięcy temu...
  • 2 miesiące temu...
  • 2 miesiące temu...
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.